Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@03:03:53 GMT

حدود ۱۰ هزار واحد صنفی فردیس بارزسی بهداشتی شدند

تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۲۰۲۵۵

حدود ۱۰ هزار واحد صنفی فردیس بارزسی بهداشتی شدند

دکتر محمدرضا ترابی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تیم سلامت و تیم نظارتی بسیج و هلال احمر در قالب طرح حاج قاسم سلیمانی ضمن بازدید از واحدهای صنفی طی آذرماه سال جاری تاکنون ، توصیه های لازم را به این واحدها در خصوص رعایت نکات بهداشتی برای پیشگیری از کرونا را ارائه دادند.

وی بیان داشت : ۳۴ واحد صنفی به دلیل رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی در شهرستان فردیس به دستگاه قضایی معرفی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی در این بازرسی ها  نیز ۲۱ واحد صفی متخلف پلمب شدند و  ۷۰۰ مورد اخطار دریافت کردند.

رییس شبکه بهداشت و درمان فردیس گفت که طی این مدت ۲ هزار و ۵۹۸ کیلوگرم مواد غذایی فاسد  شامل گوشت و سایر محصولات غذایی جمع آوری و از چرخه مصرف خارج  شد.

وی اظهار داشت:  ۵۹ مورد نمونه‌برداری مواد غذایی و ۹۴  مورد نمونه‌برداری آب در شهرستان فردیس نیز توسط واحد بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان فردیس انجام شد.

ترابی با اشاره به اینکه یک هزار و۶۷۴ مورد کلرسنجی آب آشامیدنی و ۱۳ مورد بازدید از تاسیسات آب و فاضلاب انجام شد، گفت:  رسیدگی به ۲۴۸ مورد شکوائیه بهداشتی و ۱۷۹ مورد یدسنجی از دیگر اقدامات انجام شده است.

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان فردیس گفت:  ۶ مورد بازدید از زندان فردیس و مراکز نظامی،۱۷ مورد پارک و ورزشگاه ها و ۱۶ مورد بازدید از مراکز آموزشی ، ۱۱۰ مورد بازدید از مراکز بهداشتی درمانی ، مطب و آزمایشگاهها  و ۲۰ مورد نظارت و بازرسی مشترک با سایر سازمان ها انجام شد.

ترابی افزود: نیروهای بهداشت محیط و حرفه‌ای مرکز شبکه بهداشت و درمان فردیس با همه امکانات از ابتدای شیوع بیماری کرونا با هدف حفظ و ارتقای سطح سلامت شهروندان و همچنین ارتقای شاخص‌های بهداشتی، مراکز تهیه، توزیع و فروش موادغذایی و اماکن عمومی را مورد نظارت و کنترل قرار داده‌اند.

وی فاصله‌گذاری اجتماعی را از راهکارهای اصلی قطع انتقال کرونا برشمرد و افزود: رعایت موارد بهداشتی همچون، استفاده از ماسک، شستن دست‌ها، استفاده از لوازم شخصی و رعایت بهداشت فردی نیز در پیشگیری از ابتلا به این ویروس بسیار موثر است.

شهرستان فردیس با ۶۰۰ هزار نفر جمعیت در جنوب کلانشهر کرج مرکز استان البرز قرار دارد.

برچسب‌ها البرز فردیس فاصله گذاری اجتماعی پروندهٔ خبری مدیریت استانی کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: البرز فردیس فاصله گذاری اجتماعی البرز فردیس فاصله گذاری اجتماعی اخبار کنکور مورد بازدید شهرستان فردیس انجام شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۲۰۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۴/۵ میلیارد ریال مواد غذایی احتکاری در کاشمر

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، فرمانده انتظامی شهرستان کاشمر امروز گفت: مواد غذایی احتکار شده و قاچاق به ارزش بیش از چهار و نیم میلیارد ریال از یک واحد صنفی در شهر کاشمر کشف شد.   سرهنگ حسن مشهدی افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، به همراه کارشناسان اداره صنعت، معدن و تجارت در بازرسی از این واحد صنفی موادغذایی، کالای احتکار شده را کشف کردند.   وی گفت: کالاهای احتکارشده در این واحد صنفی برنج، قند بسته بندی، روغن و مواد شوینده بود و در این رابطه یک متهم به مراجع قضایی معرفی شد.   فرمانده انتظامی شهرستان کاشمر اظهار کرد: مالکان واحدهای صنفی مکلفند فهرست کالاهای موجود در انبارهای خود را در سامانه جامع تجارت و سامانه جامع انبارهای اداره صمت شهرستان ثبت کنند.   مرکز شهرستان کاشمر در ۲۳۰ کیلومتری جنوب غربی مشهد قرار دارد.

دیگر خبرها

  • دستگیری عامل توزیع غیر مجاز دارو در فلاورجان
  • کشف و ضبط بیش از ۴ تن لبنیات سنتی غیربهداشتی در کرمانشاه
  • توزیع کننده غیر مجاز دارو در فلاورجان دستگیر شد
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • پلمب واحد صنفی متخلف در بویین میاندشت
  • کشف ۴/۵ میلیارد ریال مواد غذایی احتکاری در کاشمر
  • پلمب۲ تالار متخلف در صومعه‌سرا
  • مُهروموم ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر
  • ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر پلمب شد
  • پلمب ۱۸ واحد صنفی متخلف در اهر