Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-01@18:09:24 GMT

دلیل محبوبیت حاج قاسم چه بود؟

تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۲۰۲۷۶

دلیل محبوبیت حاج قاسم چه بود؟

مدیرعامل موسسه جوانان آستان قدس رضوی گفت: به مناسبت اولین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، پویش مسابقه بزرگ «راز سلیمانی» توسط بنیاد کرامت رضوی و با محوریت موسسه جوانان آستان قدس رضوی برگزار می‌شود.

به گزارش قدس آنلاین، مجتبی مختاری اظهار داشت: در آستانه اولین سالگرد شهادت مظلومانه حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس، موسسه جوانان آستان قدس رضوی پویش مسابقه کتابخوانی «راز سلیمانی» را با بیش از ۵۰۰ میلیون ریال جایزه نقدی و غیرنقدی برنامه‌ریزی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به تالیف کتاب «مکتب سلیمانی» در کارگروه محتوایی موسسه جوانان آستان قدس رضوی، تاکید کرد: پویش مسابقه بزرگ «راز سلیمانی» با محوریت کتاب «مکتب سلیمانی»  تا ۲۲ بهمن ماه ادامه خواهد داشت و علاقه‌مندان می‌توانند کتاب‌ها را با تخفیف ۳۰ درصدی و ارسال رایگان از سایت www.raaz.javanan.org  و یا با ارسال عدد ۵ به سامانه پیام کوتاه ۱۰۰۰۸۸۸ تهیه کنند.

مختاری با اشاره به محتوای این کتاب گفت: این اثر در واقع بر مبنای سخنان رهبر معظم انقلاب در منزل سپهبدشهید حاج قاسم سلیمانی در خصوص جهاد اکبر و رمز و راز محبوبیت ایشان در قلوب مومنان تالیف شده است و نگاهی جامع به مکتب توحیدی حاج قاسم سلیمانی دارد، مکتبی که زاییده تعالیم حیات بخش معمار کبیر انقلاب اسلامی است.

مدیرعامل موسسه جوانان آستان قدس رضوی در ادامه تصریح کرد: در صورت اعلام آمادگی تشکل‌ها و موسسات مردم نهاد و همچنین سازمان‌ها و ادارات در سراسر کشور این کتاب با تخفیف ویژه ارائه خواهد شد.

مختاری با بیان اینکه پویش کتابخوانی راز سلیمانی توسط بنیاد کرامت رضوی و با محوریت موسسه جوانان آستان قدس رضوی درسراسر کشور برگزار خواهد شد؛ گفت: با توجه به ظرفیت بی‌نظیر شبکه جوانان رضوی در سراسر کشور، تشکل‌های این شبکه به عنوان توزیع، فروش و مبلغان این پویش در سراسر ایران خواهند بود.

وی با اشاره به راه‌اندازی نرم‌افزار تعاملی موبایلی برای این پویش تاکید کرد: در این پویش مسابقه، شرکت‌کنندگان می‌بایست ۵ مرحله همچون، نامه به حاج قاسم، معرفی کتاب، عکس با کتاب و... و. انجام داده و تولیدات خود را یا در سایت و یا در نرم‌افزار موبایل پویش با نام بی‌نهایت طراحی شده، ارسال کنند.  

وی درباره جوایز برندگان این پویش هم گفت: برای شرکت‌کنندگان در این پویش بیش از ۵۰۰ میلیون ریال جوایز نقدی و غیر نقدی در نظر گرفته شده است. همچنین شرکت‌کنندگان در این پویش به سامانه مخاطبین موسسه جوانان افزوده شده و در قاب استمرار ارتباط به دیگر برنامه‌ها دعوت خواهند شد.

منبع: تسنیم

انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: حاج قاسم سليماني موسسه جوانان آستان قدس رضوی حاج قاسم سلیمانی راز سلیمانی پویش مسابقه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۲۰۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۳۵۰ برنامه توسط آستان قدس رضوی در ایام دهه کرامت

مدیر ارتباطات و اطلاع‌رسانی مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی گفت: آستان مقدس امام رضا علیه‌السلام اجرای ۳۵۰ برنامه را در دهه کرامت در سراسر کشور مدنظر قرار داده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازقم، عمار خسروجردی در نشست ستاد بزرگداشت دهه کرامت که پیش از ظهر امروز در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد، اظهار داشت: دهه کرامت فرصتی برای تبیین معارف اهل‌بیت (ع) و امتداد این معارف در شهرها و جوامع است.

 وی پیگیری محتوای دهه کرامت را از مأموریت‌های جدی مجموعه آستان قدس رضوی دانست و افزود: نشاط اجتماعی، معرفت افزایی و بسط خدمت کریمانه از زیر محورهایی این شعار است که در برنامه‌های دهه کرامت آستان قدس رضوی دنبال می‌شود.

 مدیر ارتباطات و اطلاع‌رسانی مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی با بیان اینکه آستان مقدس امام رضا علیه‌السلام اجرای 350 برنامه را در دهه کرامت در سراسر کشور مدنظر قرار داده است گفت: مهم‌ترین رویداد آستان قدس که متناسب با جایگاه امام رضا علیه‌السلام است برگزاری دومین کنگره حضرت رضا علیه‌السلام است.

 وی عنوان کرد: تا کنون بالای 50 پیش‌نشست در سراسر کشور برای کنگره حضرت رضا علیه‌السلام برگزار شده و زمینه مشارکت و احیای امر اهل‌بیت (ع) به‌وسیله این رویداد بزرگ مدنظر است.

 خسروجردی رویداد دیگر آستان قدس در دهه کرامت را برگزاری جشن ویژه شب میلاد امام رضا (ع) در خیابان امام رضا (ع) دانست و تصریح کرد: تا جایی که می‌توانیم به دنبال این هستیم که کیفیت جشن و محتوای فرهنگی آن را ارتقا دهیم تا تبدیل به رویدادی فراگیر در شهر مشهد شود.

 وی خاطرنشان کرد: رویداد دیگر جشن‌های زیر سایه خورشید است که در مناطق مختلف کشور با حضور خادمان آستان مقدس رضوی انجام خواهد شد و در حوزه خدمات اجتماعی در سراسر کشور فعال خواهند بود.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • کاروان حرم مطهر رضوی به مناطق محروم گیلان می‌رود
  • امروزه غزه به مساله اول جهان اسلام تبدیل شده است
  • تجدید پیمان دختران و مادران نصف‌جهان با سردار دل‌ها
  • رونمایی از نسخه برگردان روزنامه «ادب» قدیمی‌ترین روزنامه مشهد
  • واکنش حاج قاسم سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت : مگر ما مرده باشیم که خانواده ایرانی سالم به ایران برنگردد (فیلم)
  • نایب قهرمان وزنه‌برداری جوانان جهان مدال خود را به موزه رضوی اهدا کرد
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه اش، عسل /زینب گفت ببین یه ذره بچه داره من رو تهدید می‌کنه!
  • اهانت به امام خمینی(ره) در کتاب درسی هند؟
  • اجرای ۳۵۰ برنامه توسط آستان قدس رضوی در ایام دهه کرامت