Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه شهرستان ایرانشهر گفت: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی سرباز بی ادعای ولایت و یاور همیشگی ملت بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصرهامون؛ به مناسبت دهه بصیرت و آستانه سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، غبارروبی و تجدید میثاق با شهدای گمنام ایرانشهر با حضور امام جمعه معزز، فرمانده سپاه شهرستان، فرماندار و همه مسئولین و مدیران ادارات انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین عیسی بزمانی، امام جمعه اهل تشیع ایرانشهر بیان کرد: این مطلب در وصیت نامه سردار دلها که گفته من را در کنار شهید محمد حسین یوسف الهی دفن و بر روی سنگ قبرم بنویسید سرباز قاسم سلیمانی هستم، مشاهده می کنیم که نشان دهنده خدمتگزاری صادقانه وی به امت اسلامی و ایران است.

وی افزود: سربازها چندین خصوصیت دارند که بارزترین ویژگی آن ها این است که در عرصه های خوف و خطر بدون هیچ واهمه ای حضور می یابند و در دل خطرها می روند که نمونه بارز این شخصیت می توان از سردار شهید حاج قاسم سلیمانی یاد کرد.

امام جمعه شهرستان ایرانشهر ادامه داد: یکی دیگر از ویژگی های سردار دلها به عنوان سرباز ولایت بودن و فرهنگ ایثار و شهادت که در خون و جان و دل او وجود دارد.

وی اضافه کرد: مهم ترین شاخصه سرباز، فرمانبرداری از فرمانده است و این ویژگی در وجود سردار شهید حاج قاسم سلیمانی وجود داشت که گوش به فرمان ولایت فقیه بود.

این خطیب جمعه عنوان کرد: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در میدان جنگ پیشتاز و جلوتر از همه حضور و گام بر می داشت.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی امام جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۲۰۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح

(عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح

دیگر خبرها

  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح
  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • شهید مطهری الگو و نمونه معلم تراز انقلاب اسلامی است
  • به سردار سلیمانی گفتم اسارت شما هزینه زاست، به‌دست دشمن بیفتید چه؟
  • آیت‌الله مهمان‌نواز یک روحانی ولایت‌مدار و بصیر بود
  • ماموستا فخری در تبیین حقایق انقلاب از علمای پیشتاز بود
  • خاطره شنیده نشده از حاج قاسم
  • پاسداران سرباز ولایت و انقلاب اسلامی هستند