Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس در یزد، عباس ملازینلی در نشست خبری کمیته فرهنگی دومین کنگره ملی شهدای استان، با بیان این‌که نباید شهدا را دست نیافتنی کنیم، اظهار کرد: هر چیز مقدسی را دست نیافتنی کنیم ارتباط قلبی و اجتماعی با آن دور می‌شود. 

وی با بیان این‌که 28 اثر هنری ویژه بزرگداشت شهدا در استان یزد برگزار می‌شود، افزود: باید از سیره شهدا درس بگیریم و در قالب فعالیت ها مختلف هنری آن را بازتاب دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهراری یزد در ادامه با بیان این‌که نسل جوان مورد نظر محتواهای تولید شده در کمیته فرهنگی کنکره شهدا هستند، گفت: به برکت برگزاری این کنگره سایر برنامه‌های سازمان فرهنگی ورزشی مزین به نام شهدا و کنگره شهدا شده است.

ملازینلی جشنواره قرآنی هنر دانش برای کودکان و نوجوانان را از جمله برنامه های در دستور کار دانست و بیان کرد: در جشنواره خشدلانه که دومین سال برگزاری آن است بخشی با عنوان طنز دفاع مقدس به آن اضافه شد.

مسئول کمیته فرهنگی دومین کنگره شهدای استان یزد،مسابقه ویژه کتابخوانی با محوریت شهدای مدافع حرم را از دیگر برنامه های انجام شده و در دستور کار دانست و خاطرنشان کرد: ویژه برنامه روایت عاشقی به مناسبت اولین سالگرد شهادت قاسم سلیمانی در 9 قسمت 40 دقیقه‌ای نیز در دستور کار است.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی و اجتماعی شهرداری یزد ویژه برنامه مخفی شو با محور مخصوص شهدا و اجرای طرح محله محور شهید حاج قاسم سلیمانی را از دیگر برنامه های این سازمان به مناسبت کنگره شهدا عنوان و تصریح کرد: مستند مرزهای عاشقی به مناسبت کنگره پخش خواهد شد.

انتهای پیام/ص

منبع: فارس

کلیدواژه: یزد شهدا فرهنگی ورزشی کنگره شهدای استان یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۲۰۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری چهل و دومین جشنواره فرهنگی - هنری «امید فردا» در همدان

 معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان همدان گفت: در این مرحله از جشنواره میزبان آثار دانش‌آموزان سراسر استان جهت سنجش آنها در هنر‌های آوایی و نمایشی هستیم.

مجتبی قمری افزود: هنر‌های آوایی شامل تک نوازی، سرود گروهی و ساز‌های مختلف ایرانی و خارجی و هنر‌های نمایشی شامل نمایش عروسکی، نمایش خیابانی، نمایش صحنه‌ای و نمایش نامه‌خوانی و نقالی می‌باشد.

او تصریح کرد: هدف ما ارزیابی و استعدادیابی دانش آموزان در رشته‌های مختلف است و بدین منظور در این مسابقات فرم ارزیابی و شناسایی دانش‌آموزان مستعد به داوران تحویل داده شده است.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان همدان گفت: دانش‌آموزان مستعد و علاقمند پس از سنجش به کانون‌های دانش‌آموزی جهت پیشرفت و آموزش بیشتر معرفی می‌شوند. 

مجتبی قمری افزود: برگزیدگان جشنواره استانی به مقطع کشوری راه خواهند یافت و امیدواریم بتوانند در دوره کشوری نیز حائز رتبه برتر شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • برگزاری چهل و دومین جشنواره فرهنگی - هنری «امید فردا» در همدان
  • ثبت عملکرد دستگاهها برای برگزاری کنگره شهدا در سامانه دولت
  • میزبانی ویژه‌برنامه «یه اردوی خاص» از معلمان
  • همکاری همه جانبه آموزش‌ و پرورش در کنگره شهدای استان تهران
  • شهدای گمنام مظلوم هستند/ ساخت فیلم کالدو
  • برگزاری کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران در روز دهم خرداد
  • کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود
  • سومین کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود
  • تلاشهای آموزش و پرورش در برنامه‌های فرهنگی قابل تقدیر است
  • پیام تقدیر دبیرکل دومین کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد از رسانه ها