Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- لس آنجلس لیکرز سومین برد فصل خود را برابر سن انتونیو اسپرز کسب کرد.
به گزارش آریا، لس آنجلس لیکرز و فرنک ووگل مقابل اولین مربی زن لیگ NBA به پیروزی رسیدند. لس آنجلس لیکرز در دیدار مقابل سن انتونیو اسپرز در خانه حریف با نتیجه 121-107 به برتری رسید. اما اتفاق ویژه این دیدار، هدایت اسپرز توسط یک بانو بود؛ بکی همن، از کمک مربیان گرگ پاپوویچ پس از آنکه سرمربی کهنه‌کار سن انتونیو در کوارتر دوم از زمین اخراج شد، به عنوان سرمربی هدایت تیم را برعهده گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در فاصله 4 دقیقه مانده به پایان کوارتر چهارم، پس از یک صحنه مشکوک به خطا روی دمار دروزن، پاپ وارد زمین شد و سر تونی براون، داور بازی فریاد کشید که همین باعث اخراجش شد. پاپ هنگام خارج شدن از زمین تیم را به همن سپرد. بکی همن پیش از این نیز توانسته بود لقب اولین کمک مربی رسمی لیگ NBA را نیز به نام خود بزند. او در WNBA برای تیم‌های سن انتونیو استارز و نیویورک لیبرتی بازی کرده بود و در سال 2014 به تیم مربیگری پاپوویچ ملحق شد.
البته روی کار آمدن همن در این دیدار تاثیری چندانی روی عملکرد بازیکنان اسپرز در بازی نداشت و آنها نتوانستند عملکرد خوبی از خود نشان بدهند. در خود بازی، لبران جیمز تولد 36 سالگی‌اش را بدین صورت جشن گرفت: 26 امتیاز، 8 اسیست و 5 ریباند. دیگر اتفاق خاص این بازی نیز به پادشاه مربوط می‌شود؛ لبران حالا اولین بازیکنی است که در هزار بازی پیاپی حداقل 10 امتیاز کسب کرده است. دنیس شرود در ادامه روند خوبش با پیراهن لیکرز در این دیدار 21 امتیاز داشت. آنتونی دیویس نیز پس از یک عملکرد ضعیف در بازی برابر پورتلند، در این دیدار 20 امتیاز و 8 ریباند داشت. وسلی متیوز نیز از نیمکت در حالی 18 امتیاز کسب کرد که 6 از 6 پرتاب سه امتیازی داشت! اما در ترکیب اسپرز، دیانته موری با 29 امتیاز بهترین عملکرد دوران حرفه‌ای خود را ثبت کرد. او همچنین 7 اسیست و 7 ریباند هم داشت. دمار دروزن نیز با 23 امتیاز به کار خود در این دیدار پایان داد.

- در دیداری که کوای لنرد با ماسک در آن حضور پیدا کرد، لس آنجلس کلیپرز چهارمین پیروزی اش را جشن گرفت. لس آنجلس کلیپرز با پیروزی مقابل پورتلند تریل بلیزرز، به چهارمین پیروزی فصل رسید. لس آنجلس کلیپرز در شب بازگشت کوای لنرد توانست با نتیجه 105-128 از سد پورتلند تریل بلیزرز بگذرد تا چهارمین برد این فصل را کسب کند. کوای لنرد در این بازی با ماسک محافظ به میدان رفت. لنرد که 2 بازی گذشته کلیپرز را از دست داده بود، مقابل دنور ناگتس از ناحیه دهان دچار مصدومیت شد و دهان او 8 بخیه خورد و به همین دلیل باید با ماسک محافظ بازی می کرد. لنرد بهترین بازیکن میدان بود و 28 امتیاز، 7 اسیست، 3 استیل و 1 بلاک به ثبت رساند.
به غیر از لنرد، 5 بازیکن دیگر کلیپرز که از همان کوارتر اول فاصله ایجاد کرد نیز امتیازهای شان دو رقمی شد و این میان پال جرج هم درخشان ظاهر شد و 23 امتیاز، 10 ریباند، 7 اسیست و 2 استیل کسب کرد. زوج دیمین لیلرد و سی جی مک کالم بهترین های مهمان بودند. لیلرد هنوز مانند فصل گذشته انفجاری نشده و در این بازی نیز دقت شوت 21.4 درصدی داشت و 20 امتیاز کسب کرد. سی جی مک کالم که این روزها آماده تر از لیلرد نشان داده، توانست 25 امتیاز کسب کند و برخلاف دیمین لیلرد که تمام 8 اقدام سه امتیازی اش را از دست داد، 7 پرتاب سه امتیازی به ثمر رساند. انیس کنتر هم در این بازی برای بلیزرز با کسب 10 امتیاز و 10 ریباند، دابل دابل کرد. کلیپرز در 5 بازی توانسته 4 پیروزی کسب کند، اما پورتلند در 4 بازی خود، به 2 پیروزی و 2 شکست رسیده است.

- بروکلین نتس در دیداری جذاب، اولین شکست فصل آتلانتا هاوکس را رقم زد. بروکلین نتس با برتری برابر آتلانتا هاوکس، ضمن ثبت سومین پیروزی، اولین شکست حریف را نیز رقم زد. در یکی از جذاب ترین بازی های این فصل لیگ NBA، بروکلین نتس موفق به شکست 141-145 آتلانتا شد. بازی از همان کوارتر اول بسیار هیجان انگیز شروع شد و امتیازهای زیادی رد و بدل شد. سهم دو تیم روی هم در کوارتر اول 79 امتیاز بود. در کوارتر دوم نتیجه عادی تر شد اما در 2 کوارتر بعدی باز هم شاهد امتیازهای زیادی بودیم تا در پایان، 286 امتیاز در بازی به ثبت برسد. 16 بار تیم برتر زمین تغییر کرد و 9 بار هم دو تیم هم امتیاز شدند. میزبان کار سختی مقابل تیم متفاوت هاوکس داشت. تری یانگ در اکثر بازی غیرقابل دفاع ظاهر شد و 30 امتیاز و 11 اسیست به دست آورد. نکته جالب این است که یانگ این فصل در نقطه قوت اصلی خود یعنی پرتاب های سه امتیازی به مشکل خورده، اما با نفوذهای موثرش، می تواند امتیازهای زیادی کسب کند و پرتاب های آزاد زیادی به دست آورد.
جان کالینز دیگر بازیکن مهمان بود که دابل دابل کرد که او نیز 30 امتیاز و 10 ریباند آورد. باگدان باگدانوویچ و کم ردیش نیز به ترتیب 20 و 22 امتیازی شدند. وضعیت میزبان از این نیز بهتر بود. 7 بازیکن نتس در این دیدار امتیازهای شان دو رقمی شد که 3 بازیکن به حداقل 20 امتیاز رسیدند. کوین دورنت که این فصل فوق العاده نشان داده، فاصله ای تا ثبت تریپل دابل نداشت و 33 امتیاز، 11 ریباند و 8 اسیست آورد. کایری اروینگ هم بازی را با 25 امتیاز به پایان رساند و جو هریس هم که 6 پرتاب سه امتیازی به ثمر رساند، 23 امتیازی شد. جرت الن بازیکن دیگری از بروکلین بود که با کسب 15 امتیاز و 13 ریباند، دابل دابل کرد. بروکلین با این برتری اکنون رکوردش 2-3 است و هاوکس نیز رکوردی برابر با 1-3 دارد. به این ترتیب اورلاندو مجیک تنها تیم بی شکست این فصل لیگ NBA است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: لس آنجلس لیکرز پادشاه هاوکس بروکلین لس آنجلس لیکرز امتیاز کسب سن انتونیو سه امتیازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۲۰۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقف دوباره لیورپول، تنش در اردوی آنفیلدی‌ها

لیورپول با تساوی برابر وستهم دو امتیاز حساس دیگر را از دست داد.

به گزارش ایسنا، لیورپول در بازی‌های آغازیم هفته سی‌وپنجم لیگ برتر انگلیس در خانه وستهم به میدان رفت که این دیدار با تساوی دو بر دوی دو تیم به پایان رسید. شاگردان یورگن کلوپ که با شکست مقابل اورتون از کورس قهرمانی جا مانده بودند، برابر چکش‌ها به دنبال گلزنی بودند ولی لوئیز دیاز و داروین نونیز موقعیت‌های مناسبی را از دست دادند.

ژارود بوون روی ارسال محمد کودوس توانست دروازه لیورپول را در نیمه نخست باز کند و نیمه اول با برتری وستهم خاتمه یابد. با شروع نیمه دوم لیورپول خیلی زود به وسیله اندرو رابرتسون به گل تساوی رسید.

لیورپول در دقیقه ۶۵ به گل دوم رسید. ضربه خاکپو با برخورد به چند بازیکن وستهم وارد دروازه این تیم شد و گل در نهایت به نام توماس آرئولا ثبت شد. این پایان کار نبود و  میکائیل آنتونیو گل تساوی بخش وستهم را به ثمر رساند تا دو تیم امتیازها را تقسیم کنند.

در ادامه دیدارهای این هفته از رقابت‌ها امروز و امشب چند دیدار برگزار می‌شود که در مهم‌ترین بازی استون‌ویلا در ویلاپارک پذیرای چلسی خواهد بود.

در جدول رده‌بندی لیورپول با ۷۵ امتیاز  در رده سوم قرار دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • لیگ NBA| پیروزی لیکرز با آمار خیره‌کننده دیویس
  • چهل و شش بازی بدون شکست: پادشاه شکست نمی‌خورد
  • پیروزی بزرگ تیم عزت‌اللهی برابر العین کرسپو
  • تداوم شکست‌ناپذیری تیم آلونسو با فرار از شکست خانگی
  • بسکتبال NBA | دوراهی لیکرز، زنده ماندن یا حذف تحقیرآمیز؟
  • توقف دوباره لیورپول، تنش در اردوی آنفیلدی‌ها
  • لیگ NBA| لیکرز در آستانه حذف
  • لیگ NBA| لیکرز در آستانه حذف/ پیروزی فیلا با درخشش امبید
  • بسکتبال NBA | در لس آنجلس صدای جارو شنیده می شود
  • تولد اولین گوزن زرد سایت مانشت و قلارنگ ایلام‌