Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم، ‌قربانی رئیس روابط عمومی فرمانداری تهران اعلام کرد: در پی شیوع ویروس کرونا و محدودیت‌های اعلام شده توسط ستاد ملی مقابله با کرونا، فرمانداری تهران به عنوان مرجع صدور مجوزهای تردد بین شهری خودروها مشغول به خدمت بوده که در این مدت خدمات بسیار خوبی به اقشار مختلف ائم از مردم و دستگاه‌ها ارائه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی افزود: به دلیل وجود مشکلاتی چون ازدحام تعدد درخواست‌ها و همچنین ضرورت رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، با تصمیمات اتخاذ شده صدور مجوزهای مذکور از روز شنبه 13 دی‌ماه تا سه‌شنبه 16 دی‌ماه متوقف می‌شود و پس از آن به‌صورت آنلاین ارائه خواهد شد.   قربانی ادامه داد: بنابراین از این به بعد برای دریافت مجوز تردد بین شهری مراجعه حضوری نداریم و طی روزهای آینده نشانی سایت درخواست آنلاین دریافت مجوز و نحوه درخواست و شرایط مجوز به اطلاع عموم خواهد رسید.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: قربانی مجوز تردد بین شهری صدور مجوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۲۰۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عرضه کتاب‌های غیرمجاز در نمایشگاه مجازی امکانپذیر نیست +فیلم

به گزارش خبرنگار فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، یاسر احمدوند رئیس سی و پنجمین نمایشگاه کتاب تهران، پیش از ظهر امروز(یکشنبه  شانزدهم اردیبهشت ۱۴۰۳) در نشست خبری این رویداد پاسخگوی خبرنگاران بود.

 احمدوند در پاسخ به پرسش خبرنگار آنا که از او درباره احتمال ارائه کتاب های بدون مجوز و مسئله دار در سامانه فروش مجازی کتاب پرسیده بود گفت: در بخش مجازی نمایشگاه کتاب، فروشنده کتاب ها یا ناشران هستند و یا کتابفروش‌ها؛ بنابراین  هرکسی نمی‌تواند هر کتابی را که دوست دارد بارگذاری کند.

وی در ادامه عنوان کرد: در این سامانه کتاب هایی بارگذاری می‌شوند که قبلاً از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز گرفته باشند.امکان این که کتابی خارج از این دایره در سامانه ارائه شود وجود ندارد.

رئیس نمایشگاه کتاب تهران افزود: با این حال نظارت لازم در این زمینه وجود دارد تا اگر تخلفی صورت گرفت با آن برخورد شود.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • صدور مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون شهری دست دوم
  • فرمانداری ویژه شهرستان‌های یزد و میبد در حال پیگیری است
  • ۲۵ اردیبهشت آخرین مهلت صدور مجوز‌های الکترونیکی
  • جزیره هرمز پیشتاز در صدور مجوز الکترونیکی/اعلام آخرین مهلت دریافت مجوز‌های الکترونیکی صنفی
  • با چند کلیک مجوز بگیرید | چگونه در کمترین زمان پروانه کسب بگیریم؟
  • عرضه کتاب‌های غیرمجاز در نمایشگاه مجازی امکانپذیر نیست +فیلم
  • جزئیات دریافت گواهینامه یک‌روزه موتور
  • جزییات دریافت گواهینامه یک روزه موتورسواری در تهران
  • جزییات دریافت گواهینامه یک روزه موتورسواری
  • جزییات دریافت گواهینامه یک روزه موتورسواری در تهران | یک میلیون و ۲۵۰ موتورسوار گواهینامه ندارند