Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهران چراغپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: تا اواخر هفته پیش رو بارش و پدیده هواشناسی خاصی در چهارمحال و بختیاری وجود نخواهد داشت و پیش‌بینی می‌شود دمای هوا نیز در هفته جاری ثابت و پایدار باشد.

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: امروز شهرستان کوهرنگ با دمای 9 درجه سانتی‌گراد زیر صفر سردترین و لردگان با دمای 15 درجه بالای صفر گرم‌ترین شهر استان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: از نظر بارش نسبت به دوره بلندمدت تغییر محسوسی در استان نداریم اما نسبت به مشابه سال گذشته شاهد 41 درصد افزایش بارش هستیم.

چراغپور خاطرنشان کرد: 35 درصد بارش سال زراعی استان که از ابتدای مهرماه شروع می‌شود را دریافت کرده‌ایم و باید تا ابتدای بهار 65 درصد دیگر را دریافت کنیم تا به حد نرمال برسیم.

وی اضافه کرد: میزان بارش از ابتدای مهرماه سال جاری 201 میلیمتر بوده است که در میانگین بلندمدت تغییر محسوسی وجود نداشته است.

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری در خصوص کیفیت هوای استان گفت: به دلیل اینکه در چهارمحال و بختیاری همانند سایر استان‌های صنعتی کشور منبع آلودگی نداریم کیفیت هوای استان مطلوب است و فقط شاهد وجود بخار و مه صبگاهی در برخی نقاط از جمله شهرکرد، کیار و بروجن هستیم.

انتهای پیام/68033

 

منبع: فارس

کلیدواژه: بارش هواشناسی چهارمحال و بختیاری دما چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۲۰۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده‌باش دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان در چهارمحال و بختیاری


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیرکل مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به صدور هشدار نارنجی هواشناسی، دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان استان از روز امروز چهارشنبه تا جمعه در حالت آماده‌باش قرار دارند.
کیانی افزود: با توجه با اینکه بارش‌ها در سطح استان آغاز شده است، تاکنون خسارتی ناشی از بارش‌ها گزارش نشده است

دیگر خبرها

  • آماده‌باش دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان در چهارمحال و بختیاری
  • افزایش ۵۰ درصدی ساخت کلاس در خراسان رضوی نسبت به سال قبل
  • رشد ۱۹ درصدی میزان بارش‌ها در خراسان شمالی طی امسال
  • شهرکرد و بلداجی خنک‌ترین نقاط چهارمحال و بختیاری
  • پیش بینی بارش‌ها بهاری از امروز در چهارمحال و بختیاری
  • کاهش ۱۲ درصدی بارش‌ ها در ایران
  • کاهش ۱۲ درصدی بارش‌ها در ایران
  • ۹۰ درصد از جرایم فضای مجازی در لرستان کشف شد
  • پیش‌بینی بارش باران در چهارمحال و بختیاری
  • بارش‌ها در ایران ۹ درصد افزایش یافت / کاهش ۸ درصدی ورودی آب به سدهای کشور