Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- رئیس کمیته عالی انقلاب یمن در عبارتی چند کلمه‌ای در صفحه توییتر به انفجار در فرودگاه عدن واکنش نشان داد.
به گزارش آریا، چهارشنبه (دیروز) همزمان با ورود وزرای دولت مستعفی – که برای تشکیل دولت ائتلافی جدید با متحدان امارات معرفی شده بودند- به فرودگاه عدن، انفجاری مهیب در این فرودگاه رخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وزارت بهداشت دولت مستعفی تعداد تلفات این انفجار را حدود 25 کشته و 110 مجروح اعلام کرده است.
«محمد علی الحوثی» رئیس کمیته عالی انقلاب یمن و عضو شورای سیاسی انصارالله در واکنش به این موضوع در توییتر خود نوشت: یک کشور، توافق را منعقد می‌کند و کشوری دیگر خواستار به شکست کشاندن آن است.
توافق ریاض، توافق عربستان و امارات برای تقسیم قدرت در عدن و پایان دادن به درگیری نواب یکدیگر در جنوب یمن است که پنجم ماه اکتبر 2019 ( مهر ماه 1398) میان متحدان آنان در ریاض امضاء شد.
«محمد البخیتی»‌ عضو ارشد دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن دیروز در واکنش به اتهامات دولت مستعفی یمن، تأکید کرد که انفجار در فرودگاه عدن ارتباطی به این جنبش ندارد.
معاون وزیر اطلاع رسانی دولت مستعفی یمن به ریاست «عبدربه منصور هادی» شبه نظامیان جدایی‌طلب وابسته به امارات را مسئول و عامل انفجارهای امروز شهر عدن دانست.
«محمد قیزان» دیروز در گفت‌وگو با شبکه الجزیره قطر گفت که نیروهای موسوم به «شورای انتقالی جنوب» مسئول انفجارها به فرودگاه یمن و کشته و زخمی شدن شمار زیادی از افراد حاضر در این فرودگاه هستند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: واکنش محمد علی الحوثی دولت مستعفی فرودگاه عدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۲۰۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش سخنگوی دولت به رکوردشکنی دونده زن ایرانی در آسیا

سخنگوی دولت کسب مدال طلای مسابقات قهرمانی آسیا در دوی ۴۰۰ متر توسط نازنین‌فاطمه عیدیان را تبریک گفت.

به گزارش ایسنا، علی بهادری جهرمی با اشاره به موفقیت نازنین‌فاطمه عیدیان در کسب مدال طلای قهرمانی آسیا در مسابقات دوی ۴۰۰ متر، نوشت:

«پارسال در جلسه‌ای خدمت خانم نازنین‌فاطمه عیدیان و خانوادهٔ محترمش بودم. این دختر قهرمان، نمونهٔ جوان ایرانی موفقی است که با انگیزه و تلاش، توکل و ایمان، و حمایت خانواده، یکی پس از دیگری موانع را پشت‌سر گذاشت و حالا در قلهٔ قهرمانی پرچم پرافتخار ایران اسلامی را به اهتزاز درآورده است…
تبریک به خانم عیدیان عزیز بخاطر قهرمانی و رکوردزنی در آسیا.
قهرمانی المپیک ان‌شاءالله
تا باد چنین بادا»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بوتسوانا درخواست انگلیس برای توافق ضد مهاجرتی را رد کرد
  • فشار نظامی به حماس شکست خورده است
  • واکنش کلوپ به درگیری اش با صلاح؛ مشکلی نیست!
  • واکنش یورگن کلوپ به دعوا با صلاح: قضیه برای من تمام شده است
  • سودان خواهان برگزاری نشست فوری شورای امنیت درباره «تجاوزات امارات» شد
  • واکنش سخنگوی دولت به رکوردشکنی دونده زن ایرانی در آسیا
  • تاکسی هوایی امارات تا پایان 2025 به راه می افتد
  • ببینید | اولین واکنش معاون ابراهیم رئیسی به خبر فشار دولت بر شرکت‌های اقتصاد دیجیتال
  • واکنش ایران به تحریم‌های آمریکا، انگلیس و کانادا
  • اولین واکنش دولت رئیسی به ضرب الاجل اقتصادی قالیباف