Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، آیت الله عباس کعبی عضو خبرگان رهبری صبح امروز در همایش بین المللی "سرداران آسمانی" که با حضور تشکل های فرهنگی مردم نهاد از 15 کشور صبح امروز به صورت حضوری و مجازی برگزار شد،اظهار داشت: شهادت حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی الهمندس نقطه آغاز تحولی بزرگی در مسیر خودسازی، تمدن اسلامی، بیداری اسلامی و اضمحلال رژیم صهیونیستی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: این دو شهید بزرگوار از یک منظر آرزوی دیرینه شهادت داشتد، چرا که شهادت نقطه اوج تقرب به خداوند متعال است؛نسل شهید حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس با شهادت آنها تکثیر شده است؛ این دو کلید و رمز حرکت امت اسلام و نقطه عزیمت امت اسلام برای اقتدار معنوی، بصیرت انقلابی، جهاد، مبارزه، و مقاومت و ایستادگی است.

آیت الله کعبی خاطر نشان کرد: شهیدان حاج قاسم و المهندس امروز به یک مقصد تبدیل شده اند؛ مقصد اسلام ناب محمدی(ص)، مقصد امام خمینی و امام خامنه ای؛ شاخصه های این مقصد، ایمان و ولایت و جهاد و خدمت به مردم، مقاومت، ایثار، فداکاری و شهادت طلبی است.

عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: مفاهیم بلند و الهام بخش و امید آفرین در شخصیت شهید حاج قاسم و شهید ابومهدی المهندس تبلور یافته بود و این شهادت سنت الهی است که پس از یک عمر مبارزه و معامله با خدا اتفاق می افتد، فوز عظیم است و می تواند یک امت را به حرکت وا دارد.

وی افزود: مکتب حاج قاسم تدوام مکتب عاشوار است؛ همانطور که مکتب شهدای کربلا الهام بخش است و خونشان خون خداست؛ امروز مقاومت اسلامی به خونخواهی از حاج قاسم و ابومهدی المهندس بر می خیزند که انتقام خون آنها خروج آمریکا از منطقه، زوال رژیم صهیونیستی و تحقق تمدن نوین اسلامی است.

آیت الله کعبی با اشاره به اینکه شهدا همیشه زنده اند، تصریح کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی بیشتر از حاج قاسم سلیمانی در دل آمریکایی ها و صهیونیستها رعب و وحشت ایجاد کرده و پس از شهادت ایشان هر لحظه در کابوس نابودی به سر می برند؛ چرا که شهادت حاج قاسم و المهندس به ضرر آنها تمام شده است.

وی خاطر نشان کرد: نقطه قوت شهدای مقاومت ولایت مداری ایشان بود؛ عشق به ولایت، وقف اسلام و مکتب اهل بیت(ع) بودن، دشمن شناسی و تمرکز بر نابودی رژیم صهیونیستی از عناصر پایه ای شخصیت این دو شهید بزرگوار بود.

انتهای پیام/


 

منبع: تقریب

کلیدواژه: سردار دلها حاج قاسم سلیمانی ابومهدی المهندس شهید حاج قاسم حاج قاسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۲۰۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت نوزاد نجات یافته از شکم مادر شهید + فیلم

نوزاد فلسطینی که در بمباران از شکم مادر شهید خود زنده متولد شده بود، دیشب در بمباران منزل پدربزرگش در رفح به شهادت رسید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • عجیب ترین فرمانده جنگ ایران و عراق /جانشین سپاه خرمشهر و دوست نزدیک سردار سلیمانی را بیشتر بشناسید
  • تماس منافقین برای تخلیه اطلاعاتی پرستار بیمارستان محل حضور شهید سلیمانی‌ | بشنوید
  • شهادت نوزاد نجات یافته از شکم مادر شهید + فیلم
  • دست پر «مکتب حاج قاسم» در نمایشگاه کتاب تهران
  • روایت دختران حاج قاسم از اصفهان تا خانه پدری
  • برگزاری اردوی مدرسه تربیتی شهید سلیمانی ویژه دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در کرمان
  • اعزام کاروان دختران حاج قاسم از اصفهان به کرمان
  • اعزام کاروان دختران حاج قاسم از اصفهان به کرمان+ فیلم
  • مراسم شهادت امام صادق (ع) در مشهد + فیلم 
  • سومین حرم اهل بیت شاهچراغ (ع) در سوگ امام صادق (ع)