Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-04@23:44:43 GMT

آزادی ۱۰ زندانی جرائم غیرعمد در دهه بصیرت

تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۲۰۹۶۲

آزادی ۱۰ زندانی جرائم غیرعمد در دهه بصیرت

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، سرهنگ عباس بنایی با اعلام اجرای بیش از ۷۰ عنوان برنامه به مناسبت دهه بصیرت و نخستین سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی در شمال غرب شیراز، به تشریح برنامه های دهه بصیرت پرداخت.

وی بیان کرد: نشست‌های روشنگری در قالب فضای مجازی، وبینار و لایو اینستاگرام با دعوت از استادان مختلف از برنامه‌های دیگر ایام دهه بصیرت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنایی افزود: ایستگاه‌های صلواتی، توزیع بسته‌های بهداشتی و سبدهای معیشتی، شعارنویسی بر روی خودروها توسط بسیجیان، برگزاری بسیجیان مختلف هم از وصیت نامه شهید سلیمانی و هم زندگینامه و شخصیت وی از دیگر برنامه‌های این ناحیه است. 

به گفته فرمانده سپاه ناحیه محمدرسول الله شیراز، مسابقات مختلف با موضوعات مختلف از جمله نقش حاج قاسم در انقلاب، در هشت سال دفاع مقدس، جبهه مقاومت و تامین امنیت در منطقه، بر بستر فضای مجازی از دیگر برنامه‌های است که سپاه ناحیه محمدرسول الله شیراز برای تبیین شخصیت و مکتب "حاج قاسم" برای نسل نوجوان و جوان در نظر گرفته است.

وی با اشاره به اینکه ذبح گوسفند در قالب تهیه و توزیع سبد معیشتی از دیگر اقدامات دهه بصیرت در غرب شیراز است  افزود: پیاده‌روی با یاد "حاج قاسم" در فضای باز در قالب برنامه‌های ورزشی، نصب بنر و فضاسازی در شمال غرب شیراز از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده در دهه بصیرت است.

فرمانده سپاه ناحیه محمدرسول الله شیراز تصریح کرد: آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد، از عمده فعالیت‌هایی است که در دهه بصیرت و با یاد شهید سلیمانی عزیز انجام خواهد شد.

بنایی تأکید کرد: در این راستا 3 مورد آزادسازی برای ناحیه محمدرسول الله در نظر گرفته شده بود که با همت خیرین و سپاه این ناحیه، ما در دهه بصیرت امسال ۱۰ مورد آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد را شاهد خواهیم بود که بیش از برنامه تعیین شده برای این ناحیه است.

به گفته وی ۱۸، ۱۱، ۱۰ و ۴۰ میلیون مبالغی است که برای آزادسازی این زندانیان جرائم غیرعمد پرداخت شده و می‌شود و همه این مبالغ و فعالیت‌ها، با یاد و نام حاج قاسم سلیمانی انجام می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول الله شیراز تأکید کرد: در این مورد، بسیج جامعه زنان ناحیه محمدرسول الله شیراز فعالیت عمده‌ای داشتند.

انتهای پیام/ س

منبع: فارس

کلیدواژه: شیراز آزادی زندانیان جرائم غیرعمد فارس ناحیه محمدرسول الله شیراز دهه بصیرت سپاه ناحیه حاج قاسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۲۰۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پویش آزادی ۴۰ زندانی با کمک اردبیلی‌های مقیم آذربایجان‌شرقی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اردبیل، کریم‌الله محبوبی گفت: در راستای کمک به آزادسازی ۴۰ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد و مالی استان برگزاری پویشی با کمک اردبیلی‌های مقیم استان آذربایجان‌شرقی تدارک دیده شده است.
وی افزود: برای کمک به زندانیانی که در قالب این پویش برای آزادی‌شان برنامه‌ریزی شده است، در مجموع باید هشت میلیارد ریال جمع‌آوری شود که امید می‌رود خیران نیک‌اندیش همچون گذشته در این پویش به یاری ستاد دیه بشتابند.
مدیر نمایندگی ستاد دیه استان اردبیل با اشاره به آزادسازی ۳۴۷ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد و مالی این استان در سال گذشته بیان کرد: خیران تنها تا پایان اردیبهشت ۱۴۰۳ فرصت دارند که در این پویش مشارکت کرده و زمینه بازگشت زندانیان به آغوش خانواده‌هایشان را فراهم کنند.
وی اضافه کرد: خیران نیک‌اندیش می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب جاری ۵۰۱۲۱۲۱۲۷۰ ستاد دیه اردبیل نزد بانک ملت و شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۹۴۳۲۳۷۴۷۷ و یا شماره حساب جاری ۰۱۰۴۶۰۲۰۱۱۰۰۹ نزد بانک ملی و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۷۴۲۹۳ واریز نمایند.

دیگر خبرها

  • بازگشت زندانی جرایم غیر عمد به آغوش خانواده
  • آزادی زندانی جرائم غیر عمد در چهارمحال و بختیاری
  • غریب‌آبادی: ۲۸ زندانی پاکستانی آزاد می‌شوند
  • آزادی جوان بدهکار از زندان با کمک یک پیرمرد در همدان
  • پویش آزادی ۴۰ زندانی با کمک اردبیلی‌های مقیم آذربایجان‌شرقی
  • آزادی ۲۸ زندانی پاکستانی در سفر اژه‌ای به هرمزگان
  • آزادی ۲۸ زندانی پاکستانی در جریان سفر اژه‌ای به هرمزگان
  • آزادی ۱۵۵ زندانی از زندان های هرمزگان
  • آزادی ۱۵۵ زندانی در هرمزگان
  • آزادی زندانی با مستمری بازنشستگی