Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام رضا نوری با اشاره به اینکه آمریکا دهها سال است با ایجاد تفرقه و جنگ، منابع منطقه را غارت می کند، گفت: انتقام سخت زمانی محقق می شود که آمریکا به صورت کامل از منطقه خارج شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام رضا نوری، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصراترک، اظهار داشت: ویژگی هایی که باعث شد سردار سلیمانی مورد توجه همه اقشار مردم در هر طیف و جناح سیاسی قرار گیرد، عشق به مردم بود، ایشان با همه وجود مردم را دوست داشت و در عمل هم این عشق را بارها نشان داده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد:  سردار سلیمانی در دفاع مقدس، در مبارزه با اشرار و داعش، در دفاع از شیعه و سنی، دفاع از علویان سوری، حتی دفاع از غیر مسلمان ها، در دفاع از انسانیت در همه صحنه ها حضور داشت و با به خطر انداختن جانش این جایگاه را در بین مردم ایجاد کرده است.

حجت الاسلام نوری اضافه کرد: سردار سلیمانی فارغ از این که یک نظامی بود، زمانی که در منطقه حضور داشت در تمامی بحران ها از جمله سیل و زلزله در کنار مردم حضور پیدا می کرد و این مردمی بودن و عشق به مردم، این جایگاه را برای ایشان در دل مردم ایجاد کرده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی همچنین اخلاص این شهید را از دیگر ویژگی های شاخص  وی برشمرد و گفت: سردار سلیمانی به هیچ وجه دنبال دیده شدن و ریا نبود، به همین دلیل اعمالش نیز ماندگار شد و این یک قاعده الهی است که می فرماید آن چیزی که رنگ و بوی الهی داشته باشد ماندگار می شود و کار شهید چون خدایی بود، او را در دل مردم عزیز کرد.

امام جمعه بجنورد با بیان اینکه ولایت مداری و عشق به ولایت یکی دیگر از ویژگی های بارز این شهید بوده است، گفت: ولایت در حکومت شیعی و علوی محور است و کسی که بر، گرد این محور بچرخد خداوند آن را عزیز خواهد کرد.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی در پاسخ به سوال خبرنگار ما مبنی بر اینکه مردم نسبت به ایشان چگونه می توانند ارادتشان را نشان دهند، گفت: ارادت اگر ظاهری باشد در برگزاری مراسمات، در صحبت هایشان نسبت به شهید ارادات می ورزند اما نوع دیگری از ارادت که مدنظر قرار می گیرد، ارادت عملی است.

حجت الاسلام نوری افزود: در ارادت عملی نسبت به سردار سلیمانی باید سعی شود همان ویژگی هایی که حاج قاسم را جهانی کرده بود، ویژگی های مردمی بودنش، ولایی، جهادی و انقلابی بودنش را تا حد امکان  نهادینه کنند.

وی در رابطه با انتقام سخت بیان داشت: براساس صحبت های مقام معظم رهبری یک انتقام که حمله به عین الاسد بود در همان سال گذشته انجام شد، اما انتقام دوم از همان روز شروع شده است و مردم کم کم به این نتیجه رسیده اند که  آمریکا باید از منطقه خارج شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: آمریکا دهها سال است که منابع منطقه را غارت می کند، برادر کشی و تفرقه در منطقه را رقم می زند، جنگ ایجاد می کند و انتقام سخت زمانی است که آمریکا به صورت کامل از منطقه خارج شود که قطعا آرامش، رونق اقتصادی در منطقه حاکم خواهد شد.

 

انتهای پیام/ رحمانی  

منبع: دانا

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی سردار سلیمانی حجت الاسلام انتقام سخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۲۰۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر خارجه اردن: جنگ غزه انتقام از مردم فلسطین است

وزیر خارجه اردن تاکید کرد که تا بدین لحظه برای پایان یافتن جنگ غزه چشم‌انداز واقعی وجود ندارد و اردن نمی‌خواهد صحنه درگیری دیگران باشد.

به گزارش ایسنا، ایمن الصفدی، وزیر خارجه اردن خاطرنشان کرد، جنگ غزه، ‌انتقامی از مردم فلسطین و ساکنان غزه است.

براساس گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، وی همچنین تصریح کرد، اولویت‌های پادشاه اردن درقبال تجاوزات بی‌هدف به غزه توقف فوری جنگ، ارائه کمک‌های بشردوستانه و آغاز یک تلاش سیاسی واقعی جهت دستیابی به راه‌حلی فراگیر برای درگیری است.

الصفدی اظهار کرد تا بدین لحظه برای پایان یافتن جنگ غزه چشم‌انداز واقعی وجود ندارد.

وزیر خارجه اردن گفت: ما با یک فاجعه واقعی مواجه هستیم و آنچه لازم است اتخاذ موضع شفاف بین‌المللی برای پایان دادن به این تجاوز، توقف قحطی و گرسنگی و آغاز اجرای یک طرح صلح است که با راهکار تشکیل دو دولتی به پایان می‌رسد.

ایمن الصفدی تاکید کرد احتمال تشدید تنش در منطقه وجود و نشانه‌های تنش همچنان در منطقه ادامه دارد.

وی گفت، تجاوزات رژیم صهیونیستی در خدمت هیچکس نیست، بلکه به درگیری در منطقه دامن می‌زند: مواضع بین‌المللی تغییر کرده است و همه اکنون به بیهوده بودن جنگ در غزه پی برده‌اند.

الصفدی عنوان کرد اقدامات رژیم صهیونیستی با گرفتن حق عبادت در شهر قدس، مسیحیان و مسلمانان را هدف قرار می‌دهد.

وی در پایان از آمادگی کشورش برای ورود روزانه ۵۰۰ کاروان کمک بشردوستانه به نوار غزه خبر داد.

در هفتم اکتبر (۱۵مهرماه) گروه‌های مقاومت غزه عملیات طوفان‌الاقصی را در دفاع از مسجدالاقصی در برابر اقدامات و یورش‌های صهیونیست‌ها آغاز کردند که طی آن مقاومت توانست به داخل اراضی ۱۹۴۸ نفوذ کند.

این عملیات ترکیبی از عملیات زمینی، هوایی، دریایی و موشکی بود و بنا به اذعان صهیونیست‌ها و ناظران، بی‌سابقه‌ترین عملیات ضداسرائیلی در طول تاریخ اشغال اراضی فلسطین در هفت دهه گذشته بود. رژیم اسرائیل در واکنش به این عملیات، دیوانه‌وار غزه را از زمین و آسمان هدف قرار داد و این جنگ همچنان ادامه دارد و رژیم صهیونیستی که مدعی بود کار را در مدت زمان کوتاهی یک‌سره خواهد کرد، حالا نه‌ تنها به پیروزی دست نیافته، بلکه در رسیدن به اهداف خود (نابودی حماس و آزادی اسیران) شکست خورده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نظام استکباری غرب با چالش بزرگ خیزش افکار عمومی روبه‌رو است
  • نقش سنگرسازان بی سنگر در تاریخ انقلاب ماندگار است
  • تجلیل از ۱۶ معلم ماندگار در استان یزد
  • نحوه انتخاب چوب ترموود
  • شهرکرد به عنوان بام ایران معرفی شود
  • «پلن بی» آمریکا در برابر انصارالله چیست؟
  • حکایت آمریکایی که دیگر «آمریکا» نیست
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • وزیر خارجه اردن: جنگ غزه انتقام از مردم فلسطین است
  • ایران از شرکای مهم جامعه جهانی در تأمین صلح، امنیت و مبارزه با تروریسم است