Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ وزیر آموزش و پرورش گفت: نظام تعلیم و تربیت به دنبال پرورش انسان‌هایی است که الگوی آنها شهدا هستند و شهدا باید به عنوان الگو در تاریخ تعلیم و تربیت ایران ثبت شوند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، محسن حاجی‌میرزایی وزیر آموزش و پرورش صبح امروز در گلزار شهدای کرمان با بیان اینکه من امروز به نمایندگی از خیل عظیمی از معلمان، دانش‌آموزان و فرهنگیان به اینجا آمده‌ام، اظهار داشت: به اینجا آمده‌ام تا از این شهدای بزرگوار که از وجودشان گذشتند و ایثار کردند تا مسیر اعتلای اسلام و انقلاب اسلامی و کلمه توحید را فراهم کنند ما هم طلب همت کنیم برای پیمودن راهی که آنها طی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در فرهنگ دینی ما "شهید" شاهد و حجت است بر همه بندگان خدا افزود: زندگی شهیدان تنها در لحظه شهادت آنها نیست؛ یک حیات ابدی است که نقطه عطف آن به شهادت رسیدن است.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه شهدا برای رسیدن به چنین مرتبه رفیعی که در نزد خداوند شادمان هستند مسیر دشواری را طی کردند تصریح کرد: شهدا برای آرامش مردم جان خود را فدا کردند.

وی با بیان اینکه چنین نقطه عطف باشکوهی محصول یک زندگی باشکوه است ادامه داد: من آمده‌ام که تجدید بیعت کنم و بگویم نظام تعلیم و تربیت در صدد پرورش انسان‌هایی است که الگوی آنها شهدا هستند.

فرمانده سپاه استان کرمان: برنامه‌های سالگرد شهادت حاج قاسم بنا به دستور ستاد ملی کرونا لغو شدمعاون وزیر آموزش و پرورش: سخت‌ترین کار سازمان نهضت سواد آموزی شناسایی بی‌سوادان در کشور استمعاون وزیر آموزش و پرورش در کرمان: کمتر از یک میلیون نفر بی‌سواد داریم

حاجی‌میرزایی با اشاره به اینکه دانش‌آموزان ما امروز سعادتمندند که در دوره‌ای زندگی می‌کنند که در این دوره شهید سلیمانی قرار داشته و می‌زیسته است، افزود: جایگاه رفیع شهید سلیمانی به راحتی به دست نیامده و این حاصل تلاش است.

وی بیان کرد: ما تلاش می‌کنیم این الگو را که معرف همه فرهنگیان است در تاریخ تعلیم و تربیت ایران ثبت کنیم و آیندگان راهنمای خوبی را در برابر خود داشته باشند.

انتهای پیام/511/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وزیر آموزش و پرورش شهید استان کرمان وزیر آموزش و پرورش شهید استان کرمان وزیر آموزش و پرورش تعلیم و تربیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۲۱۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام توییتری وزیر سابق آموزش و پرورش به وزیر فعلی آموزش و پرورش : این صندلی ارزشش را ندارد...

محسن حاجی میرزایی وزیر اسبق آموزش و پرورش در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «جناب آقای صحرایی، حفظ صندلی لرزان وزارت و پوشاندن ناکارامدی‌ها ارزش آن را ندارد که شأن و شرافت انسانی خود را پایمال کنیم. آنچه درباره سند ۲۰۳۰ و سند تحول در دولت قبل گفته‌اید نادرست است و تعدی در حق کسانی که دلسوزانه و مجدانه برای تحقق تحول در آ. پ تلاش کرده اند. از خدا پروا کنید.»

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • پیام توییتری وزیر سابق آموزش و پرورش به وزیر فعلی آموزش و پرورش : این صندلی ارزشش را ندارد...
  • معلمین نقش و رسالت سترگ تربیتی را عهده‌دار هستند
  • شهدا اصلی‌ترین قدرت فرهنگی ما هستند
  • «نمی‌توان با میانگین معدل ۱۲ مدعی الگوی جهانی بود»
  • دانایی و دارایی و تخصص اساس کار آموزش و پرورش باشد
  • بهره برداری از ۵۰۰ مدرسه نیمه تمام استان کرمان طی ۲ سال
  • امسال ۱۰۵ هزار معلم جذب آموزش وپرورش می‌شوند
  • ‌۱۰۵ هزار معلم جدید جذب آموزش و پرورش خواهند شد‌
  • همه دستگاه‌ها موظف به همکاری با آموزش و پرورش هستند
  • آموزش و پرورش زیربنای پیشرفت کشور/ فرهنگ ثبت رسمی در مدارس ترویج شود