Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-07@12:38:07 GMT

برجسته‌ترین ویژگی شهید سلیمانی اخلاص و ولایت مداری بود

تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۲۱۰۴۳

‍‍‍‍‍‍

فرمانده نیروی انتظامی گفت:​ جدای از اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی نظریه پزدار دفاع مقدس و دیلپمات قوی بین المللی بود، اخلاص و ولایت مداری برجسته‌ترین ویژگی او محسوب می‌شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، سردار سرتیپ پاسدار حسین اشتری در مراسم نکوداشت اولین سالگرد شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در ستاد فرماندهی ناجا با تسلیت سالروز شهادت شهید سلیمانی و چهلمین روز شهادت شهید فخری زاده و گرامیداشت سالگرد ۹ دی روز بصیرت، افزود:​ شهید حاج قاسم سلیمانی ۴۰ سال برای رضای خدا در جبهه‌های مختلف جنگید و افتخار جبهه مقاومت و همه مسلمانان و آزادی خواهان جهان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی ادامه داد:​ باید مکتب شهید سلیمانی در همه مدارس و دانشگاه‌ها به تصویر کشیده شود تا نسل‌های آینده بدانند که چه کسانی را داشته اند.

فرمانده ناجا به روحیه شجاعت، دلاوری و فرماندهی میدان در شهید حاج قاسم اشاره کرد و افزود: مهم‌ترین و برجسته‌ترین ویژگی حاج قاسم سلیمانی جدای از نظریه پردازی و دیپلمات قوی بودن، اخلاص و ولایت پذیری او بود.

سردار اشتری گفت:​ در مراسمی که قرار بود فرماندهی کل قوا مدالی بر سینه شهید سلیمانی قرار دهند ایشان قبل از اینکه داخل مجلس بیایند حالت خاصی داشتند و بعد که با مقام معظم رهبری مواجه شدند و ایشان را بوسیدند با اشک و گریه از رهبر معظم انقلاب خواستند برای شهادت اش دعا کند و ایشان با همه وجود شهادت در راه خدا را طلب می‌کرد.

وی افزود: شهید حاج قاسم سلیمانی در همه عرصه‌ها حضور داشت و شاید فقط فرماندهی معظم کل قوا از ماموریت‌ها و خدمات ایشان خبر داشتند و بسیاری از فرماندهان و مسئولان نمی‌دانستند ایشان چه کار‌های بزرگی کرده است و هیچ وقت به دنبال مطرح شدن نبود و هر جا نامی از او برده می‌شد، بر آشفته می‌شد.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی برچسب ها: فرمانده ، نیروی انتظامی ، مراسم ، سالگرد ، شهادت ، سردار سلیمانی

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: فرمانده نیروی انتظامی مراسم سالگرد شهادت سردار سلیمانی حاج قاسم سلیمانی شهید حاج قاسم شهید سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۲۱۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زوج سارق دلار از اتباع بیگانه در چالوس دستگیر شدند

سرهنگ محسن سلیمانی فرمانده انتظامی شهرستان چالوس گف: طی وقوع یک فقره سرقت از اتباع بیگانه در شهرستان چالوس، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: متهمان با مراجعه به مناطق تفریحی در شهرستان چالوس با اتباع خارجی مورد نظر را تحت نظر قرار می‌دادند و در موقیعت مناسب اقدام به سرقت دلار‌ها می‌کردند و متواری می‌شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان چالوس گفت: ماموران با اقدام اطلاعاتی، متهمان را که یک زن و مرد بودند در یکی از شهرستان‌های همجوار شناسایی و دستگیر کردند.

او افزود: ماموران در بازدید از خودروی متهمان ۴ برگ اسکناس یکصد دلاری، ۴۲ برگ اسکناس یک دلاری، یک برگ اسکناس دو دلاری، دو برگ اسکناس ده دیناری، یک برگ اسکناس بیست دیناری کویت و مبلغ ۷ میلیون و ۶۰۰ هزارتومان وجه نقد و چهار دستگاه تلفن همراه لمسی کشف کردند.

سرهنگ سلیمانی در پایان خاطرنشان کرد: متهمان اهل یکی از استان‌های مرکزی کشور بودند و پس از تشکیل پرونده جهت سیرمراحل قانونی به دادسرا اعزام و روانه زندان شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • عجیب ترین فرمانده جنگ ایران و عراق /جانشین سپاه خرمشهر و دوست نزدیک سردار سلیمانی را بیشتر بشناسید
  • دست پر «مکتب حاج قاسم» در نمایشگاه کتاب تهران
  • روایت دختران حاج قاسم از اصفهان تا خانه پدری
  • پیام رهبری به خانواده سردار ترور شده در سوریه
  • زوج سارق دلار از اتباع بیگانه در چالوس دستگیر شدند
  • درگذشت یک فرمانده ارشد نظامی/ قالیباف پیام داد
  • شهدا برکت مجموعه انتظامی هستند
  • ویژگی‌های منحصربه‌فرد مردم اصفهان در دفاع مقدس استثناء است
  • پلیس هر لحظه در معرض شهادت است
  • ماجرای تظاهرات کم‌سابقه علیه حکومت طالبان در افغانستان