Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@13:00:02 GMT

برخورد جدی با قلیان سراها مطالبه جدی مردم ست

تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۲۱۰۵۵

برخورد جدی با قلیان سراها مطالبه جدی مردم ست

به گزارش ایرنا، علی بدرشکوهی روز پنجشنبه در جلسه ستاد اجرای پروتکل های بهداشت فردی، افزود: مجموعه اقدامات تمامی دستگاه های استان در نحوه مقابله با این بیماری و پیشبرد ماموریت های محوله در این خصوص موثر و قابل تقدیر است.

وی ادامه داد: تامین و تضمین سلامت مردم و تحقق مصوبات مربوط به ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا، منوط به میزان نقش آفرینی اکیپ نظارت بر نحوه رعایت پروتکل های بهداشتی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدرشکوهی گفت: اگر کوتاهی از سوی اکیپ نظارتی صورت گیرد تضمین و تامین سلامت در حوزه رعایت پروتکل های بهداشتی زیر سوال می رود.

وی اظهار کرد: ماموریت اصلی اکیپ نظارت، بازرسی منظم و دقیق از مراکز محل ماموریت بوده و گزارشات نیز باید بموقع به مراجع ذیصلاح ارایه شود.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان شرقی افزود: مراکز پرازدحام همچون ترمینال ها باید به طور مرتب ضدغفونی شوند، وضعیت فرودگاه ها نیز نسبت به گذشته بهبود یافته ولی باید با جدیت به مراکز پرازدحام ورود کنیم در غیر اینصورت در آینده با چالش بزرگی مواجه خواهیم شد.

وی اضافه کرد: در خصوص نانوایی ها اقدامات موثری انجام گرفته و پروتکل ها به خوبی رعایت می شود ولی گاه خدمات گیرنده ها در نانوایی ها فاصله اجتماعی را رعایت نمی کنند و یا از ماسک استفاده نمی کنند.

بدرشکوهی با تاکید بر موضوع فرهنگ سازی گفت: رسانه ها از همان روزهای نخست شیوع کرونا پای کار بودند و اقدامات مهمی در خصوص اطلاع رسانی و آگاهسازی مردم انجام داده اند و باید از پتانسیل رسانه ها برای فرهنگ سازی جهت رعایت پروتکل های بهداشتی بیش از پیش بهره مند شد.

وی با اشاره به ازدحام جمعیت در دفاتر پیشخوان و بانک ها گفت: با توجه به اینکه با کمبود پرسنل در دفاتر پیشخوان و بانک ها مواجه هستیم به نظر می رسد دور کاری در این دو ارگان اگر حذف شود ازدحام جمعیت نیز کاهش می یابد که باید در ستاد استانی مقابله با کرونا این موضوع مطرح و تصمیم گیری شود.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان شرقی گفت: در هفته جاری از چند جایگاه بنزین بازدید کردم هر چند اقلام بهداشتی مورد لزوم برای ضدعفونی همچون دستکش و ضدعفونی موجود بود ولی اپراتورها همچنان از زدن بنزین خودداری می کنند.

وی ادامه داد: باید شرکت پخش فراورده های نفتی به این موضوع ورود کرده و کمبود نیرو در جایگاه های بنزین را حل کنند.

برچسب‌ها ویروس کرونا استانداری آذربایجان شرقی بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا استانداری آذربایجان شرقی بهداشت و سلامت ویروس کرونا استانداری آذربایجان شرقی بهداشت و سلامت اخبار کنکور پروتکل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۲۱۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل راه‌ دورود - خرم‌آباد مطالبه جدی مردم است

ایسنا/لرستان استاندار لرستان با اشاره به اینکه از سه مسیر سازمان برنامه و بودجه، مولدسازی و فروش نفت برای تامین منابع پروژه راه‌آهن تلاش‌هایی صورت گرفته است، بیان کرد: فعالیت اجرایی در این پروژه زمان‌بر است و این طرح یکی از مطالبات جدی مردم استان به‌ویژه مردم خرم‌آباد است.

ابوطالب شفقت روز پنج‌شنبه در حاشیه بازدید از پروژه راه‌آهن دورود - خرم‌آباد با اشاره به اینکه این پروژه یکی از پروژه‌های مهم و راهبردی لرستان است، افزود: این طرح در دولت سیزدهم جزو مصوبات سفر رئیس جمهور قرار گرفت و طی یک سال گذشته این طرح ۱۳ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

استاندار لرستان با بیان اینکه قرارداد ساخت این پروژه سال ۹۱ با قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا (ص) منعقد و عملیات اجرایی آن همان سال آغاز شد؛ اما در پیچ و خم کمبود اعتبار ماند، افزود: پیشرفت فیزیکی این طرح تا سال ۹۷، حدود ۳۸ درصد بود.

شفقت با اشاره به اینکه از سه مسیر سازمان برنامه و بودجه، مولدسازی و فروش نفت برای تامین منابع پروژه راه‌آهن تلاش‌هایی صورت گرفته است، بیان کرد: فعالیت اجرایی در این پروژه زمان‌بر است.

وی به اجرای ۳۳ کیلومتر تونل در این طرح اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه مردم استان انتظار تسریع در روند ساخت این طرح را دارند، از قرارگاه خاتم درخواست بازدید از پروژه را داریم.

شفقت افزود: برای تامین اعتبار ادامه اجرای طرح مراوداتی بین قرارگاه خاتم الانبیا (ص) و دولت بوده و املاکی در قالب مولدسازی در اختیار قرارگاه خاتم قرار داده شده که می‌تواند به ‌مرور از این منابع استفاده کند و این مهم در حال پیگیری است.

شفقت با تاکید بر اینکه حجم اعتبار پروژه بسیار سنگین است، افزود: پیگیر تامین منابع آن هستیم و از گرفتن سهم استان کوتاه نخواهیم آمد.

استاندار لرستان رقم مطالبات قرارگاه خاتم از پروژه راه‌آهن لرستان را ۸۵۰ میلیارد تومان عنوان کرد.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • اجرای طرح عفاف و حجاب دغدغه پلیس و مطالبه بر حق مردم است
  • یک فروشگاه زنجیره‌ای در آبادان پلمب شد
  • کشف پشت پرده تازه از برخوردهای تند با بی‌حجابی | این مشکل از اول انقلاب هم بوده است
  • تسریع در تکمیل جاده پلدختر - خرم‌آباد مطالبه مردم است
  • رعایت نکات بهداشتی در استفاده از حشره کش‌های خانگی
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • پشت پرده برخورد‌های تند با پدیده بدحجابی
  • تکمیل راه‌ دورود - خرم‌آباد مطالبه جدی مردم است
  • قدردانی از متصدیان سه واحد نمونهٔ بهداشتی در مه ولات