Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@09:48:39 GMT

فرناندس: قهرمانی تیم مهمتر از جوایز فردی است

تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۲۱۳۱۵

فرناندس: قهرمانی تیم مهمتر از جوایز فردی است

برونو فرناندس می گوید رسیدن جایزه اتحادیه فوتبالیست‌های حرفه‌ای به یکی از هم‌تیمی‌هایش در یونایتد برای او لذت‌بخش‌تر خواهد بود تا اهدای این جایزه به خودش.

به گزارش "ورزش سه"، برونو فرناندس ستاره پرتغالی منچستریونایتد که در فصل جاری در این تیم فوق العاده ظاهر شده و حالا به عنوان نامزد اصلی دریافت جایزه اتحادیه فوتبالیستهای حرفه ای PFA به عنوان بهترین بازیکن سال انگلیس شناخته می شود می گوید جوایز تیمی برایش مهمتر از جوایز فردی است و ترجیح می دهد این جایزه به یکی از هم‌تیمی‌هایش در یونایتد تعلق بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

یونایتد امسال با درخشش برونو فرناندس برای اولین بار از سال 2013 یعنی سالی که سر الکس فرگوسن این تیم را ترک کرد دوباره به عنوان مدعی قهرمانی در لیگ برتر مطرح شده است. بخش عمده موفقیت اخیر یونایتد در لیگ برتر وابسته به عملکرد استثنایی برونو فرناندس دانسته می شود. ستاره ای که ژانویه سال گذشته با قراردادی 55 میلیون یورویی از اسپورتینگ لیسبون به یونایتد پیوست.

 

فرناندس در گفتگو با تلویزیون منچستریونایتد گفت:" جام بردن برای ما از هر چیزی مهمتر است. البته شکی نیست که بردن جوایز انفرادی برای هر کسی لذت بخش است و من هیچوقت نمی گویم که دلم نمی خواهد بهترین بازیکن لیگ بشوم یا جایزه بهترین بازیکن فصل PFA را بگیرم. من این جوایز را می خواهم ولی تنها در صورتی می خواهم‌شان که تیم هم بتواند فاتح جام بشود".

 

ستاره پرتغالی یونایتد در ادامه گفت:" اگر کس دیگری به جز خودم یک جایزه انفرادی ببرد من خوشحال خواهم شد چون این نشان می دهد که تیم شرایط خوبی دارد. فوتبال یک ورزش جمعی است و هیچکس در فوتبال نمی تواند فقط به لطف خوب کار کردن خودش جایزه ببرد".

 

 

منچستر یونایتد برونو فرناندس اسپورتینگ لیسبون

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر یونایتد برونو فرناندس اسپورتینگ لیسبون برونو فرناندس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۲۱۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک هیولای دیگر در انتظار رودیگر

صفحات اول روزنامه های ورزشی امروز اروپا را هرروز در طرفداری بخوانید

طرفداری | جشن قهرمانی پرشور اینتر و پیروزی تعیین‌کننده آرسنال برابر تاتنهام تیترهای کیوسک امروز (دوشنبه 29 آوریل 2024) بودند.

موج اینتر
حدود 300 هزار نفر برای جشن گرفتن ستاره دوم این‌جایی است که جشن گرفتند
پنج شگفت‌انگیز
تیاگو و دروسی متوقف شدند، گاسپ بالا رفت، تودور امیدوار شد تا پایان [فصل]
توقف مکالمات یووه و الگری تا آینده
جنون اینتر یک هیولای دیگر برای رودیگر
خاوی مارتینز: بایرن-رئال مادرید، حماسی، رازآلود و یک جنگ است یوسوا کیمیش: بازی برابر رئال مادرید خاص است ژاوی چیزهای بیشتری می‌خواهد لواندوفسکی همچنان ادامه می‌دهد
اولین چالش ژاوی کورس قهرمانی همچنان پابرجا
آرسنال دربی هیجان‌انگیز را برد و هالند پیروزی سیتی را تضمین کرد تاتنهام 2-3 آرسنال
این‌بار نمی‌لغزیم

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • یک هیولای دیگر در انتظار رودیگر
  • عضو کنست صهیونیستی: هیچ چیز مهمتر از بازگشت اسرا نیست
  • بالا بردن جام قهرمانی آسیا توسط ستاره فوتسال (فیلم)
  • احمد عباسی آقای گل و بهترین بازیکن شد؛ محمدی بهترین سنگربان
  • فوتسالیست های ایران جوایز را درو کردند؛ احمد عباسی آقای گل، محمدی بهترین دروازه بان
  • جنجال حذف ستاره از لوگوی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس
  • برونو فرناندز پیروزی منچستریونایتد را دزدید (عکس)
  • شمسایی به دنبال تغییر تاریخ در فینال
  • ماتا: رشفورد در یورو احیا می‌شود
  • واکنش ستاره حریف پرسپولیس به قهرمانی در جام حذفی