Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سعید جلیلی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در نشست پرسش و پاسخ دانشجویی که به مناسبت ۹ دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت در دانشگاه آزاد اسلامی کرمان برگزار شد با بیان اینکه در چهل سال گذشته از پیروزی انقلاب اسلامی افرادی تلاش کردند تا صحنه را درست تبیین نکنند و صحنه‌های انقلاب غبارآلود دیده شود ، گفت: دشمنان در دهه ۷۰ تهاجم فرهنگی علیه ملت ایران را شکل دادند و در دهه هشتاد جنگ سیاسی را شروع کردند که منجر به شکل‌گیری فتنه ۸۸ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه دشمن امروز نیز رسما اعلام می‌کند که با فشار حداکثری جنگ اقتصادی علیه ایران را آغاز کرده است تصریح کرد: نتیجه تمامی جنگ‌هایی که دشمنان علیه ما به راه انداختند رشد توانمندی‌های ما بوده است همان طور که با تهاجم فرهنگی نخبگان ما هشیارتر شدند و حماسه نهم دی، نقشه دشمنان برای براندازی نظام را نقش بر آب کرده است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه شهید سلیمانی بار‌ها می‌گفت که من می‌دانم آمریکا چقدر ضعیف است و هیاهوی او طبل توخالی است، اظهار کرد: خودشان گفتند که ۷ هزار میلیارد دلار هزینه کردند، اما نتیجه نگرفتند و رئیس جمهورشان شبانه به عراق رفت و آمد می‌کند.

او با اشاره به اینکه حاج قاسم عقلانیت داشت  افزود: در جنگ ۳۳ روزه در دمشق خدمت حاج قاسم بودم و به عینه عقلانیت صحیح حاج قاسم را دیدم.

جلیلی با بیان اینکه بعضی‌ها فکر می‌کنند با لبخند دشمن همه چیز حل می‌شود و این در واقع دنبال سراب رفتن است؛ بعد می‌گویند در سیاست خارجه باید واقع بین باشیم در حالی‌که حاج قاسم در عرصه بین‌الملل واقع بین بود و تذکر می‌داد، تصریح کرد: سرنوشت بسیاری از ملت‌ها بخاطر ترس و تحلیل اشتباه در بزنگاه‌ها، عوض شد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در بخش دیگری از سخنانش با کنایه به برخی اظهارات خوشبینانه نسبت به رئیس جمهور منتخب آمریکا گفت: جان زارات، عضو وزارت خزانه‌داری آمریکا در دولت اوباما، در کتابی که اخیرا منتشر کرده است (جنگ خزانه داری) بیان می کند که چگونه طراحی تحریم‌ها علیه ایران در تیم اوباما و بایدن شکل گرفت. با مکتب سلیمانی است که می‌توان فهمید آیا دلخوش کردن به آمدن کسی که عضو تیم طراحان تحریم‌های اقتصادی علیه ایران بوده است، واقع‌بینی است یا توهم؟!

او با اشاره به اینکه در کشور ما سرداری مثل حاج قاسم وجود داشت که دشمن را همانطور که بود می‌دید و توانایی ملت خود را می‌شناخت افزود: پیروزی‌های حاج قاسم نتیجه عقلانیت، واقع‌بینی و ایمان عمیق او بود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه امروز رسالت مکتب حاج قاسم بر دوش همه ماست ادامه داد: امروز همه باید صحنه را بشناسیم و به وظیفه خود به موقع عمل کنیم.

جلیلی با بیان اینکه با مکتب سلیمانی است که می‌توان فهمید آیا دلخوش کردن به آمدن کسی که عضو تیم طراحان تحریم‌های اقتصادی علیه ایران بوده است، واقع بینی است یا توهم؟ ادامه داد: برخی اظهارات خوشبینانه نسبت به رئیس جمهور منتخب آمریکا توهم است.

او با اشاره به اینکه مسئله اصلی در کشور ما مدیریت درآمد‌های نفتی است نه فروش آن ادامه داد: آیا مسئله امروز ما فروش نفت است یا مدیریت درآمد حاصل از آن؟ مسئله این است که درآمد ارزی ناشی از فروش نفت، چگونه هزینه می‌شود؟

دبیر سابق شورای عالی امنیت ملی با بیان اینکه مسئله این است که وقتی میلیارد‌ها دلار برای برخی اقلام اساسی تخصیص داده شده است این درآمد‌ها به شکل صحیح شده است؟ افزود: مسئله دیگر گرانی برخی کالا‌ها در بازار است و برای مثال در یک مورد گرانی کالایی مانند گوشت مرغ، ارز دولتی لازم جهت واردات نهاده‌ها تخصیص داده شده و واردات نیز صورت گرفته است؛ اما در توزیع مشکل جدی وجود داد که مسائل اصلی در کشور ما این موضوعات است.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مجمع تشخیص مصلحت نظام تحریم های اقتصادی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام علیه ایران حاج قاسم واقع بین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۲۱۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین اظهارات سردار حاجی زاده درباره عملیات نظامی علیه اسرائیل + فیلم

دریافت 2 MB

به گزارش همشهری‌آنلاین، سردار حاجی زاده در گفت وگویی تاکید کرد که عملیات وعده صادق خواست مردم بود وحتی بچه‌ها در منزل می‌گفتند کی می‌خواهید کاری بکنید؟

کد خبر 848130 برچسب‌ها دفاع - سپاه پاسداران ایران و اسرائیل سردار حاجی زاده - سپاه خبر ویژه

دیگر خبرها

  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • حمله‌های هوایی و توپخانه‌ای صهیونیست‌ها علیه غزه ادامه دارد
  • ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه اش، عسل /زینب گفت ببین یه ذره بچه داره من رو تهدید می‌کنه!
  • آغاز برداشت گل محمدی از فضای سبز شهری قم
  • بلینکن: ناتو طرحی برای حمله به روسیه ندارد
  • خشونت پلیس فرانسه علیه دانشجویان حامی فلسطین
  • ماجرای اظهار نظر سردار سلیمانی در سریال پایتخت ۵
  • آخرین اظهارات سردار حاجی زاده درباره عملیات نظامی علیه اسرائیل + فیلم
  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟
  • آیین پاسداشت استاد سعید امیر سلیمانی هنرمند پیشکسوت سینما و تلویزیون