Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: در این مرحله از نهضت کمک‌های مومنانه ۵هزار و ۲۰۰بسته معیشتی و بهداشتی به ارزش بالغ بر ۲میلیارد تومان در سطح استان توزیع می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، سردار سید صادق حسینی ظهر امروز در مراسم توزیع بسته‌های معیشتی نهضت کمک مومنانه که در مسجد جامعه سنندج برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی اظهار داشت: مرحله جدید کمک‌های مومنانه امروز در مسجد جامعه در حال انجام است و بر اساس مراحل قبل این کمک‌ها بین اقشار ضعیف جامعه که از بیماری کرونا آسیب دیده‌اند در سطح استان توزیع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: 5 هزار و 200 بسته معیشتی و بهداشتی با ارزشی بالغ بر 2 میلیارد تومان در سطح استان توزیع می‌شود.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان خاطرنشان کرد: این مرحله از کمک مومنانه با نام شهید حاج قاسم سلیمانی نام‌گذاری شده و جدا از این خیابان‌هایی بوده که به نام شهید سلیمانی در سراسر استان نام‌گذاری کرده و می‌کنیم.

وی گفت: برای سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی برنامه‌هایی را در سطح صدا و سیما و شبکه‌های مجازی تدارک دیده‌ایم که در این ایام پخش خواهد شد.

پنجمین مرحله رزمایش مواسات و کمک مومنانه چهارمحال و بختیاری؛ 3 هزار بسته معیشتی توزیع شدبیش از 13 میلیارد ریال اقلام حمایتی در قالب رزمایش کمک مومنانه در کاشان توزیع می‌شود

سردار حسینی بیان کرد: حاج قاسم در بخش سیاسی، نظامی، اقتصادی و اتحاد بین ملت‌ها و تشکیل جبهه مقاومت ... یک فرد موثر و کاریزما بود.

وی اظهار کرد: طرح دیگری که از اوایل آذر ماه در کشور آغاز شده طرح حاج قاسم سلیمانی است که در محور شناسایی نقطه به نقطه بیماران کرونایی فعالیت می‌کند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان افزود: در طرح حاج قاسم تا به حال یک هزار و 53 تیم مسئولیت شناسایی، پایش و حمایت بیماران کرونایی را به صورت خانه محور تشکیل شده که منجر به کاهش 55 درصدی میزان مرگ و میر و کاهش 53 درصدی بستری‌های ناشی از کرونا است.

سردار حسینی یادآور شد: امیدواریم در ایام پایانی سال نیز بتوانیم یک مرحله بزرگتر کمک‌های مومنانه را انجام دهیم.

انتهای پیام/487/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: توزیع می شود کمک مومنانه حاج قاسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۲۱۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلم‌های سیروان و سرمشق دستگیری از نیازمندان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ دانش آموزان هم ضمن فرا گرفتن درس عملی نوعدوستی و انفاق از معلم هایشان به تقدیر از محبت و همدلی آن‌ها پرداختند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۳۰۰ پرس غذای گرم در پارس‌آباد بین نیازمندان توزیع شد
  • تهیه و توزیع ۸۴ حلقه لاستیک رایگان در همدان
  • تهیه و توزیع ۸۴ حلقه لاستیک رايگان در همدان
  • توزیع ۲۶ هزار کیلوگرم/لیتر آفت کش نباتی در مازندران
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  • معلم‌های سیروان و سرمشق دستگیری از نیازمندان
  • بسکتبالیست های کردستانی در جایگاه سوم لیگ جوانان کشور ایستادند
  • ۱۵۰۰ بانوی خودسرپرست کردستانی گواهینامه فنی وحرفه‌ای دریافت کردند
  • پایان مرحله اول واکسیناسیون اتباع خارجی در کردستان
  • توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان شاهرود