Web Analytics Made Easy - Statcounter

اصفهان-معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی گفت: افزایش ظرفیت تامین برق، فضا را باز می کند تا صنایع کشور بتوانند بیش از پیش رشد کنند.

همایون حائری روز پنجشنبه در حاشیه افتتاح ٩ طرح زیربنایی برق اصفهان افزود: امروز ٧۶۵ مگاولت آمپر ظرفیت جدید ترانس در استان اصفهان وارد مدار شد که بیشتر آن با هدف تامین برق شهرکهای صنعتی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: از این میزان ۴٠٠ مگاولت آمپر در پست ۴٠٠ کیلوولت هسنیجه به عنوان یکی از پروژه های مهم و زیربنایی صنعت برق با دستور رییس جمهوری افتتاح شد.

معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی خاطرنشان کرد: با خدمات و تلاش های شرکت توزیع برق منطقه ای اصفهان و سایر شرکتهای تابعه، برای هر صنعتی در این استان برق تامین است.

وی یادآور شد: از لحاظ مصرف برق، ظرفیت بالایی در حدود پنج هزار و ٩٠٠ مگاوات مصرف برق در استان است که ترانس ها فضا را بیشتر می کند تا برقی که باید به شهرک های صنعتی برسد بدون هیچ گونه مشکلی تامین شود.

وی تامین برق مصارف صنعتی را موجب تسهیل و تسریع در چرخه رشد و پیشرفت کشور برشمرد و از برنامه های آینده بصورت ماهانه و سالانه برای افزایش ظرفیت برق در استان خبر داد.

، بهره برداری ۹ طرح زیربنایی برق اصفهان روز پنجشنبه به صورت ویدئو کنفرانس با حضور رئیس جمهوری و استاندار و شماری از مسوولان استانی در پست برق هسنیجه این استان آغاز شد.

این طرح ها را شامل ایستگاه‌های توزیع، اتصالات فوق توزیع و اتصالات انتقال است که برای بهره برداری این طرح ها حدود ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

ایستگاه ۲۳۰ به ۶۳ کیلوولت لنجان، ایستگاه سیار ۶۳ کیلوولت شهر گز، ایستگاه سیار ۶۳ کیلوولت شهرک صنعتی بزرگ اصفهان، بخشی از اتصالات فوق توزیع پست کهندژ، اتصالات انتقال پست هسنیجه، اتصالات انتقال پست لنجان ، بخشی از اتصالات فوق توزیع پست لنجان و نیروگاه مقیاس کوچک ۱۰ مگاواتی سبز سپاهان از جمله این طرح‌هاست.

#هر_هفته_الف_ب_ایران عنوان پویشی است که رضا اردکانیان وزیر نیرو برای افتتاح هفتگی طرح‌های بزرگ و مهم صنعت آب و برق مطرح کرده است.

 در این پویش، ۲۲۷ پروژه با ۳۳ هزار میلیارد تومان اعتبار، تا پایان سال ۱۳۹۸ در ۳۱ استان کشور به بهره‌برداری رسید. این پویش که سال گذشته با وجود تحریم های ظالمانه جمهوری اسلامی ایران به خوبی اجرا و در هر استان هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری شد، سال جاری نیز با ۲۵۰ طرح و هزینه ۵۰ هزار میلیارد تومان در ۳۱ استان کشور تا پایان سال اجرا می‌شود.

یکی از اهداف «پویش هرهفته_الف_ب_ایران» تعامل دو سویه با جامعه برای ارائه عملکرد، همکاری و بازخورد و استفاده از نظرات ارزشمند و مدیریت توام عرضه و تقاضا است. 

برچسب ها: اصفهان ، حائری ، مگاولت لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000LO6

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: اصفهان حائری مگاولت میلیارد تومان تامین برق طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۲۱۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی: حفاظت از محیط‌زیست باید مردمی شود

به گزارش «تابناک» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، در جلسه شورای‌عالی حفاظت محیط زیست که عصر روز پنجشنبه به ریاست حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی تشکیل شد، ۶ دستور کار این جلسه، شامل رفع تعارضات محیط زیستی دستگاه‌های مختلف در استان‌های فارس، زنجان، خراسان شمالی، مازندران و اصفهان، ارتقای ۵ عرصه حفاظت شده، اصلاح، بازنگری و انتزاع در حدود و شمولیت ۵ منطقه حفاظت شده، تعدیل بهای مطالبه ضرر و زیان تلف شدن جانوران وحشی و تعیین تعرفه‌های آزمایشگاه‌های معتمد به تصویب رسید.

در این جلسه رئیس جمهور در سخنانی، مردمی کردن حفاظت از محیط زیست از طریق ایجاد حس مسؤولیت و دغدغه‌مندی در عموم مردم نسبت به حفاظت از محیط زندگی خود را از مهمترین مأموریت‌های سازمان و شورای‌عالی حفاظت محیط زیست دانست و تصریح کرد: تحقق این هدف نیازمند تهیه و تدوین طرحی جامع شامل تعریف دقیق ملاحظات زیست محیطی همراه با زمانبندی مشخص است.

رئیسی تلاش برای تحقق عدالت محیط زیستی و بهره‌گیری از روش‌ها و دستاورد‌های دانش‌بنیان در راستای ارتقای سیاست‌ها و راهکار‌های حفاظتی از محیط زیست را از دیگر مسئولیت‌ها و مأموریت‌های مهم سازمان و شورای حفاظت محیط زیست برشمرد و سازمان محیط زیست را موظف کرد علاوه بر به کارگیری فناوری‌های روز، با تعریف دقیق شاخص‌های زیست محیطی برای بهره‌برداران صنعتی، کشاورزی و عمرانی از عرصه‌های طبیعی و همچنین کمک گرفتن از ظرفیت دستگاه‌های مختلف مثل ظرفیت نیرو‌های نظامی و انتظامی که اشراف کاملی بر همه مناطق کشور دارند، ظرفیت و اثرگذاری اقدامات حفاظتی از محیط زیست کشور را ارتقا دهد.

رئیسی از همه کارشناسان ادارات محیط زیست خواست که در تعیین سیاست‌ها، بررسی درخواست‌های بهره‌برداران صنعتی، معدنی و کشاورزی و اقدامات حفاظتی از محیط زیست بر مبنای شاخص‌ها و مبانی قابل دفاع و اقناع‌کننده و نه صرفاً سوابق آن مناطق اعمال نظر کنند و اجازه ندهند بهره‌برداری و استفاده از ثروت‌های ملی و عمومی با دلایل غیرقابل دفاع متوقف شده یا با مشکل مواجه شود.

رئیس جمهور با اشاره به برخورداری کشور از بدنه کارشناسی ارزشمند، بر بهره‌گیری شایسته از نظرات کارشناسی و تخصصی در زمینه پاسخگویی به درخواست‌های بهره‌برداری از عرصه‌های طبیعی تاکید کرد و اظهار داشت: پس از اعمال دقیق قوانین و مقررات در ارائه مجوز‌ها با رویکرد حل مسئله، قدم بعدی نظارت و پایش دقیق اجرای سیاست‌ها و چارچوب‌های حفاظتی از سوی بهره‌برداران و اعمال قاطع و جدی قانون علیه خاطیان و متخلفان است.

دیگر خبرها

  • افزایش ۲ برابری مسافران مترو در روزهای جمعه/ برگزاری کارگاه‌های صنایع دستی در ایستگاه‌ها
  • رئیسی: حفاظت از محیط‌زیست باید مردمی شود
  • تار و پود‌های صنعت فرش یزد در گره مشکلات
  • قصه پرغصه نابودی صنعت فرش استان
  • زمینه جذب تسهیلات از بازار سرمایه باید فراهم شود
  • انقلاب تولیدات دانش بنیانی صنعت پتروشیمی در راه است
  • خراسان شمالی آماده سرمایه‌گذاری در حوزه انرژی‌های تجدیدپذیر است
  • استاندار آذربایجان‌غربی در پیامی روز معلم را گرامی داشتند
  • ضرورت افزایش ظرفیت دکتری جمعیت شناسی در دانشگاه‌ها/ تعامل ستاد جمعیت و فضای دانشگاهی کشور+فیلم
  • تامین ارز برای واردات کالا‌های اساسی، صنایع و خدمات از ۴.۸ میلیارد دلار گذشت