Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی گفت: با توجه ویژه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی علاوه بر سهمیه عادی کهگیلویه و بویراحمد در تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری، 100 میلیارد تومان تسهیلات جدید از صندوق توسعه ملی برای این طرح ها اختصاص یافت.
به گزارش روابط عمومی تعاون،کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد،عیسی منصوری در نشست شورای اشتغال و سرمایه گذاری کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج با اعلام این خبر اظهارکرد: همچنین 20 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه برای حمایت مالی از کسب و کارهای خانگی نیز به این استان اختصاص یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: تیم های کارشناسی ‌و متخصص برای بررسی مشاغل حوزه اصلاح نژاد دام، گردشگری، آی تی، زنبور داری و ... از سوی وزارت کار به کهگیلویه و بویراحمد اعزام می شوند تا پس از جمع‌بندی در این زمینه تصمیم گیری شود.
معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: همچنین راه اندازی بازارچه صنایع دستی و مشاغل خانگی استان در قالب تسهیلات ترکیبی از کمک های بلاعوض و تسهیلات بانکی در دستور کار قرار می گیرد.
منصوری خاطرنشان کرد: محدودیت سهمیه برای طرح مشوق بیمه ای، یارانه حقوق و دستمزد و کارورزی در استان کهگیلویه و بویراحمد حذف می شود.
معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی با بیان این که در سه سال اخیر فعالیت های منسجمی در حوزه توسعه اشتغال در این استان صورت گرفته است ، تصریح کرد: بر اساس طرح های وزارت کار همچون اشتغال روستایی تاکنون برای 13 هزار نفر در استان اشتغال ایجاد شده است و باید به گونه ای برنامه ریزی شود که برای مابقی بیکاران نیز اشتغال پایدار ایجاد شود و اولویت اصلی ایجاد طرح های نیمه تمام باشد.
به گقته وی ، برخی طرح های اشتغالزا در استان برای تکمیل شدن مشکل دارند و مجوزی از صندوق توسعه ملی گرفته شده که براساس آن اجازه ارایه 40 درصد تسهیلات به عنوان متمم به طرح های نیمه تمام داده شود.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست گفت: 90 درصد تسهیلات اختصاص داده شده در حوزه روستایی و عشایری این استان جذب شده و حدود 3 میلیارد تومان در حوزه مشاغل خانگی نیز جذب شده است.
حسین کلانتری افزود: با توجه به سفر هیات اعزامی از سوی وزارت کار، نشست هایی برای بازدهی بهتر سفر و هماهنگی های لازم صورت گرفت و 4 طرح مهم آبی، 2 پروژه راه و چندین طرح اشتغالزا روی میز قرار داده شده و از اعلام آمادگی این هیات برای نتیجه بخشی به این طرح ها قدر دان هستیم.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای نمونه مجوز ماده 56 برای سد تنگ سرخ و سد ابریز کهگیلویه گرفته شده است.
وی تصریح کرد: ایجاد کلینیک کارآفرینی اشتغال در این استان ضرورت دارد و ظرفیتی مهم برای توسعه و ایجاد اشتغال محسوب می شود.
به دستور محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، معاونین این وزارتخانه (غلامرضا پناه معاون توسعه مدیریت و منابع، حجت میرزایی معاون امور اقتصادی و عیسی منصوری معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال ) و حجت مهدیان و اسماعیل للگانی مدیران بانک های توسعه تعاون و رفاه کارگران و اکبر افتخاری و علی شیرکانی مدیران صندوق بازنشستگی کشوری و بیمه روستاییان و عشایر در سفری دو روزه به منظور بررسی وضعیت طرح های اشتغالزایی ،سرمایه‌گذاری، وضعیت بیکاری، بازدید از پروژه های نیمه تمام استان به کهگیلویه و بویراحمد سفر کرده اند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال کهگیلویه و بویراحمد کار و رفاه اجتماعی میلیارد تومان وزیر تعاون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۲۱۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد

مدیرعامل شرکت گاز کشور طی حکمی حمید طالبی را به عنوان سرپرست شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، مجید چگنی طی حکمی حمید طالبی را به عنوان سرپرست شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد منصوب کرد.

پیش از این ریحان بهادر مدیریت شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد را بر عهده داشت وی در اسفند ۱۴۰۰ به این سمت منصوب شده بود.

استخدام‌های بدون ضابطه در دوران مدیریت ریحان بهادر در شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد یکی از مهم‌ترین حواشی این شرکت بود، موضوعی که همچنان معترضان به آن خواستار ورود سازمان بازرسی و شفاف سازی هستند.

کد خبر 749847

دیگر خبرها

  • انتصاب سرپرست شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد
  • مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد تغییر کرد
  • مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • پیش‌بینی ورود بیش از ۱۰ میلیون مترمکعب آب به سد کوثر
  • جابه‌جایی بیش از یک میلیون تن کالا از کهگیلویه و بویراحمد
  • استخدام ۵۸۱ نفر در آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد
  • پرداخت تسهیلات مسکن روستایی در کهگیلویه و بویراحمد به ۶۲ درصد رسید
  • تامین ۵ هزار میلیارد ریال برای تکمیل ۶۱ طرح آبرسانی کهگیلویه و بویراحمد
  • بی بهره بودن استان از ظرفیت سدها را به رهبر انقلاب گزارش می دهیم
  • برگزاری جشن روز معلم در دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد