Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، قاسم حدادی فر قبل از دیدار معوقه تیم‌های پرسپولیس و ذوب‌آهن در هفته ششم لیگ برتر اظهار داشت: بازی خیلی سختی را مقابل تیم خوب پرسپولیس که مثل ما نایب قهرمان آسیا شده پیش رو داریم. شرایط مان نسبت به قبل بهتر شده و به وضعیت باثباتی را به دست آورده‌ایم.

وی افزود: بچه‌های ما به وضعیت مناسب برگشته‌اند و امیدوارم بتوانیم دیدار خوبی انجام بدهیم تا هر تیمی مستحق نتیجه‌گیری بود پیروزی را هم به دست بیاورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاپیتان ذوب‌آهن درباره قرار گرفتن این تیم در رتبه پانزدهم جدول لیگ برتر توضیح داد: شرایط‌مان سخت است و در نتیجه گیری ضعیف عمل کرده‌ایم. در برخی بازی‌ها که مستحق پیروزی بودیم، نتیجه را از دست دادیم اما امیدوارم با رفع نواقص روز به روز بهتر شویم و در نتیجه گیری خوب عمل کنیم تا از قعرجدول جدا شویم.

 

 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: فارس فوتبال ذوب اهن لیگ برتر حدادی فر نتیجه گیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۲۲۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت صدرنشین لیگ آزادگان به جاده برد/ پیروزی چادرملو و فجرسپاسی

به گزارش قدس آنلاین، هفته سی‌اُم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور(جام آزادگان)، امروز با برگزاری هشت دیدار آغاز شد.

در دیدارهای امروز، خیبر خرم‌آباد با نتیجه یک بر صفر شهرداری آستارا را شکست داد تا پس از باخت هفته گذشته به جاده برد برگردد و با ۶۷ امتیاز، جایگاهش را در صدر جدول تثبیت کند.

چادرملوی اردکان هم با یک گل برابر خوشه طلایی به پیروزی رسید تا با ۶۳ امتیاز، جایگاه دوم جدول را حفظ کند. فجرشهید سپاسی، دیگر مدعی صعود هم توانست مقابل شهر راز شیراز با نتیجه یک بر صفر به پیروزی برسد و با ۶۱ امتیاز در رده سوم باقی بماند. نفت مسجد سلیمان دیگر تیم مدعی مقابل داماش گیلان به تساوی۲ بر ۲ رسید و با ۵۵ امتیاز دست یافت و در جایگاه چهارم باقی ماند.

در سایر بازی‌های امروز، مس سونگون برابر سایپا به تساوی یک بر یک رسیدند. مس شهربابک برابر مس کرمان و آریو اسلامشهر مقابل دریای بابل با تساوی بدون گل به کارشان پایان دادند و در آخرین دیدار هم پارس جنوبی جم ۳ بر یک نفت و گاز گچساران شکست داد.

در تنها دیدار باقیمانده این هفته لیگ دسته اول نیز، فردا (۲۰ اردیبهشت)، استقلال آبی‌پوش ملاثانی میزبان شاهین بندرعامری است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • بازگشت صدرنشین لیگ آزادگان به جاده برد/ پیروزی چادرملو و فجرسپاسی
  • خشم الخلیفی: مستحق حذف نبودیم، ناراحتم
  • دورتموند دو موقعیت خلق کرد و فینالیست شد
  • شکستن طلسم نباختن یک تیم و ناامید کردن پرسپولیس توسط استقلال
  • برتری تراکتور و هوادار در نیمه اول/ صنعت نفت جان گرفت
  • توصیه الگری به ده روسی برای پیروزی مقابل بایرلورکوزن: می توانی دقیقه 60 گل اول را بزنی
  • شگفتی‌سازی نوشاد عالمیان با پیروزی مقابل نفر چهارم رنکینگ جهان
  • ذوب‌آهن به‌دنبال بهبود آمار تقابل با استقلال
  • روز سخت پرسپولیس و شرایط متفاوت استقلال
  • روز سخت پرسپولیس و شرایط متفاوت استقلال/ سپاهان در اندیشه جهش!