Web Analytics Made Easy - Statcounter

تيم خبرنگاران حامى و رسانه ورزش مازندران به مناسبت اداى احترام به مقام والاى مدافعان سلامت عصر چهارشنبه 10 دی ماه به مصاف هم رفتند

بازی نمادین رسانه ای ها را خبرنگاران حامی بردند. در این دیدار که در زمين شماره 2 دانشگاه تهران برگزار شد در نهایت خبرنگاران حامی تهران 3-2 برابر رسانه ورزش مازندران به پیروزی رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری، ابتدا در نیمه نخست، خبرنگاران حامی با گل مهدى بيگى پیش افتادند و در ادامه رسانه ای ها دو بار با گل های صمدی و سید احمد حسینی موفق شدند دروازه خبرنگاران حامی را باز کنند تا نیمه نخست با برتری رسانه ورزش مازندران به پایان برسد.

در نیمه دوم هم رسانه ورزش مازندران  بارها موقعیت ‌های زیادی را روی دروازه میزبان خود ایجاد کرد اما موقعیت ‌ها با بی دقتى هدر رفت.

در ادامه خبرنگاران حامى توانستند با گل هاى آرش رضوانى و محمد منصورى از رسانه ورزش مازندران پیش بیافتند تا در نهایت این دیدار، بانتیجه 3-2 به سود خبرنگاران حامی به پایان برسد.

تيم رسانه ورزش مازندران که از ابراهیم تقی پور ملی پوش اسبق فوتبال ایران سود می برد، در این دیدار موقعیت ‌های زیادی خلق کرد و نمایش خوبی داشت.

مرتضی اسدى، كاپيتان اسبق تراكتور، محمد منصوری و مجتبی ترشیز بازیکنان سرشناس و همچنين چهره هاى رسانه اى همچون فرشيد فهيم، آرش اسدى و وحيد سليمانى در تركيب خبرنگاران حامى بودند.

پیش از آغاز این دیدار نیز در حرکتی فرهنگی و ارزشمند به همت سازمان بسیج ورزشکاران سپاه کربلا استان مازندران و همکاری اداره کل ورزش و جوانان مازندران در ادامه اقدامات فرهنگی با در دست داشتن تمثال شهدای مدافع حرم مازندران و سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی یاد و خاطره این عزیزان را گرامی داشتند. همچنین تمثال سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی توسط ابراهیم تقی پور ملی پوش اسبق کشور به خبرنگاران حامی اهدا شد و مهدی رضی کاپیتان تیم رسانه نیز تمثال شهدای مدافع حرم مازندران را به كاپيتان فرشيد فهيم تقدیم کرد تا از این طريق حاضران یاد و خاطره این عزیزان را گرامی بدارند.

همچنین پیش از آغاز دیدار دو تیم در میانه میدان گرد هم آمدند و از احمد محمدى فرزند شهيد عليرضا محمدى بازيكن تيم خبرنگاران حامى تجلیل به عمل آوردند.

در تيم خبرنگاران حامى فرشيد فهيم، وحید سلیمانی، آرش اسدى، آرش رضوانى، احمد محمدى، على نجاتى، سعيد لطفى، عباس محمدى، على شفيعى، محمد منصورى، مرتضى اسدى
محمد تيبا، محمد فرزين، عليرضا سلامى، مجتبى ترشيز، امیرحسین صمدی، محمد خرسند، مهدی وهاب زادگان، سید مهدی موحد، مهدی بیگی و حمید نگهبان بازی کردند.

 

اخبار داغ طرفداری:

نامه نماینده تبریز به تلویزیون: جلوی تقابل فوتبال برتر با تراکتور را بگیرید | سند بهنام برزای: من فقط خواستم جدا کنم | واکنش مشترک وریا و بهنام به جنجال سیرجان حمایت بیرانوند از بازگشت رامین رضاییان به پرسپولیس؛ با حمایت هواداران برمی گردی

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: رسانه ورزش مازندران خبرنگاران حامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۲۲۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش جالب نویدکیا به غیبت منتظر محمد

به گزارش ورزش سه، منتظر محمد ستاره عراقی تیم مس رفسنجان در دیدار با گل‌گهر سیرجان غایب بود و برای حضور در تیم ملی عراق فراخوانده شده بود.

محرم نویدکیا در واکنش به غیبت این بازیکن واکنش جالبی داشت و گفت: ما می‌توانستیم منتظر را به تیم ملی عراق ندهیم اما دور از انصاف بود، او کاپیتان تیم ملی امید عراق است و حق دارد که در تیم ملی کشورش حضور داشته باشد.

نویدکیا با رد شایعه مصدومیت این بازیکن گفت: منتظر مصدومیتی ندارد، او دو اخطاره بود و فردا برای عراق بازی خواهد کرد.

تیم ملی زیر 23 سال عراق فردا در دیدار رده‌بندی جام ملت‌های زیر 23 سال آسیا به مصاف اندونزی خواهد رفت.

دیگر خبرها

  • سایه مالک نساجی بر سر ورزش ایران مستدام!
  • واکنش جالب نویدکیا به غیبت منتظر محمد
  • ترکیب تراکتور و استقلال اعلام شد
  • ترکیب تراکتور و استقلال مشخص شد
  • فضای مدارس استان قزوین فرسوده است
  • جوان مازندرانی عضو هیأت رئیسه فدراسیون وزنه‌برداری شد
  • سرخابی‌ها و دیدار نمادین در روز خلیج فارس
  • ببینید | نمادین‌ترین نبرد تاریخ قاره سبز | رئال و بایرن؛ یک گام تا فینال
  • (تصاویر) مسابقه نمادین چوگان در میدان نقش جهان اصفهان
  • سالن ورزشی آلاشت بازسازی می شود