Web Analytics Made Easy - Statcounter

دروازه‌بان تیم فوتسال کراپ الوند ایرانیان گفت که سایر مربیان و بازیکنان تیمش، سابقه قهرمانی یا حضور در جمع مدعیان قهرمانی لیگ برتر فوتسال را در کارنامه دارند. - اخبار ورزشی -

مصطفی نظری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره دو تساوی تیم فوتسال کراپ الوند در هفته‌های گذشته لیگ برتر فوتسال اظهار داشت:‌ لیگ برتر افت و خیز زیادی داشت و چند ماه تعطیل شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فصل خیلی خوبی را آغاز کردیم و بدنسازی خوبی داشتیم. کراپ الوند در اولین سال حضور خود در لیگ برتر قرار دارد و به امید حضور قدرتمندانه در لیگ برتر، بازیکنان و مربیان بسیار خوب و نامی جذب کرده است. بچه‌های تیم نیز چنین تفکری دارند.

وی درخصوص تفاوت نتایج کسب شده کراپ با نتایج مورد انتظار تصریح کرد: دو بازی بسیار سخت خارج از خانه مقابل فردوس و شهروند داشتیم. شرایط خاصی داشتیم و چند بازیکن در اختیار تیم نبودند. خودم در دیدار اول حضور نداشتم و مقابل شهروند هم منتظمی، عالیقدر و رفیعی به دلیل مصدومیت به میدان نرفتند. غیبت بازیکنان تیم باعث شد تاکتیک مورد نظر لک به درستی در زمین پیاده نشود و فکر می‌کنم با شرایطی که داشتیم، نتایج بدی نگرفتیم. روز به روز به تجربه کراپ الوند اضافه می‌شود و مطمئنم باشگاه به هدفش خواهیم رسید.

ناظم‌الشریعه: تیم ملی جایی نیست که به بازیکن از صفر آموزش دهیم

دروازه‌بان کراپ الوند در پاسخ به این پرسش که آیا شاگردان رضا لک برای قهرمانی لیگ برتر تلاش خواهند کرد یا خیر به تسنیم گفت: صحبت از قهرمانی زود است اما افراد مجموعه کراپ الوند همگی سابقه قهرمانی و حضور میان مدعیان قهرمانی را دارند. بازیکنان باسابقه و پُرافتخاری در کراپ الوند هستند و هر کدام از تیم‌های مختلفی آمده‌اند. همه آنها با گذر زمان با یکدیگر هماهنگ و با تاکتیک‌های فنی آشنا خواهند شد. هدف باشگاه کراپ این است که قدرتمندانه در لیگ برتر حاضر شود و ما هم تلاش می‌کنیم تا بهترین نتایج را بگیریم.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

نظری در مورد دیدار روز جمعه تیمش مقابل گیتی‌پسند اصفهان خاطرنشان کرد: چندین سال است که گیتی‌پسند در سطح اول مسابقات بازی می‌کند و بازیکنان و مربیان بسیار خوبی دارد. بازیکنان ما باانگیزه هستند و فکر می‌کنم بازی بسیار زیبایی از آب دربیاید. برگزاری مسابقات در دو گروه، حساسیت‌ها را بالا برده و هر چه از لیگ بگذرد، تلاش می‌کنیم کم‌کم به سمت مدعیان حرکت کنیم.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم فوتسال کراپ الوند تیم فوتسال گیتی پسند فوتسال تیم فوتسال گیتی پسند فوتسال کراپ الوند لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۲۲۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاهان، زهر اقدام امید نورافکن را گرفت | تصویر جالبی که قبل از الکلاسیکو منتشر شد

به گزارش همشهری آنلاین در هفته‌های گذشته در لیگ برتر جدال جالبی میان گرافیست‌های باشگاه‌های مختلف برپا شده و طرحی که منتشر می‌شود می‌تواند راهی برای کری خوانی باشد.

سپاهان نیز در این زمینه سابقه داشت و پیش‌تر برای بازی پرسپولیس از بازیکنان سابق سرخپوشان که در آن مقطع سپاهانی بودند استفاده کرد تا بازار کری‌ها در فضای مجازی داغ بشود.

در شرایطی که امسال هم بازیکنان زیادی در دو تیم هستند که سابقه پوشیدن پیراهن رقیب را دارند اما این‌بار سپاهان پوستر روز بازی را به دور از کری خوانی طراحی کرد.

سپاهان با استفاده از نمادهای دو شهر اصفهان و تهران فقط به اطلاع رسانی از زمان این بازی پرداخت تا حساسیتی در این خصوص به وجود نیاید.

کد خبر 848571 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه سپاهان

دیگر خبرها

  • اخبار ورزشی دوازدهم اردیبهشت استان قزوین
  • حضور ورزشکاران استان در تیم های ملی
  • کرمانی‌ها و کسب ٣ عنوان قهرمانی لیگ برتر در سال جدید
  • سپاهان، زهر اقدام امید نورافکن را گرفت | تصویر جالبی که قبل از الکلاسیکو منتشر شد
  • بررسی دیدارهای سرخابی ها در هفته بیست وپنجم لیگ برتر فوتبال
  • پوستر سپاهان برای بازی پرسپولیس بدون کری و جنجال
  • اوزونیدیس: نتایج چهار بازی اخیر شایسته ما نیست
  • انتظارات بازیکنان تیم ملی فوتسال ایران برای حضور در جام جهانی
  • گردهمایی بی‌سابقه و زندگی‌بخش در باشگاه گل‌گهر
  • گردهمایی بی‌سابقه و زندگی‌بخش در باشگاه گل‌گهر (عکس)