Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خرداد، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی صبح امروز در مراسم افتتاح طرح‌های وزارت نیرو اظهار کرد: ما در میدان جنگ اقتصادی هستیم و اگر کسی دولت را تضعیف کند، چه بخواهد و چه نخواهد حامی و طرفدار آمریکاست. هر کسی دولت را تضعیف کند و بگوید من ضد آمریکا هستم، دروغ شاخدار گفته است.
وی ادامه داد: هر کسی به بخش خصوصی، واردکنندگان و صادرکنندگان ضربه بزند از آمریکا حمایت کرده است؛ ما امروز برای توسعه کشور باید به هم کمک کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز روز وحدت است و هر کسی وحدت و اتحاد را شکسته و اختلاف افکنی کند از آمریکا طرفداری کرده است.
رییس جمهور با بیان این‌که از سال ۱۳۹۷ جنگ اقتصادی به کشور تحمیل شده است، تصریح کرد: دونالد ترامپ مانند صدام بود صدام هشت سال جنگ به ما تحمیل کرد و سرنگون شد. دونالد ترامپ سه سال جنگ اقتصادی به ما تحمیل کرد و در هفته‌های آینده سرنگون می‌شود نه فقط از حکومت بلکه از زندگی. او آدم بی‌آبرویی در تاریخ بود که جنایت و ظلم‌های زیادی کرد که یکی از ظلم‌های غیرقابل گذشتش شهادت حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی مهندس بود که هیچ‌گاه از یادمان نخواهد رفت. آن‌ها بدانند این ترور برای همیشه داغی بر سینه ماست که انتقام آن را ملت‌های منطقه و ملت ایران در روزی از آن‌ها می‌گیرد. برچسب ها: روحانی

منبع: خرداد

کلیدواژه: روحانی جنگ اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۲۲۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقتی دانشگاه به اسرائیل نه بگوید

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، نیرو‌های امنیتی آمریکا دقایقی پس از آغاز تحصن دانشجویان دانشگاه پرینستون در اعتراض به نسل کشی غزه نیز، شماری از آنان را بازداشت کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تشکل‌های دانشجویی غزه دوشادوش جنبش دانشگاهی تاریخ ساز در آمریکاست
  • رشیدی: برخورد با دانشجویان آمریکایی نشان‌دهنده دموکراسی پوشالی آمریکاست
  • روند افزایشی دما در خراسان جنوبی / تضعیف سامانه بارشی در استان
  • بازداشت دانشگاهیان باطل السحر ادعای آزادی بیان در آمریکاست
  • دیدنی های امروز؛ توفان اعتراضات دانشجویی حامیان فلسطین از آمریکا تا اروپا
  • کره شمالی: حقوق‌ بشر ابزار تهاجم و رفتار خصمانه آمریکاست
  • وقتی دانشگاه به اسرائیل نه بگوید
  • ریابکوف: هدف بلینکن تضعیف روابط روسیه و چین است
  • واکنش حماس به سرکوب دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین
  • دولت بایدن نسبت به «پیروزی اوکراین» مطمئن نیست