Web Analytics Made Easy - Statcounter

«محمد طاهری» روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، افزود: تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌ها با علائم تنفسی مشکوک به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته ۲۴۴ مورد بوده که از این تعداد ۳۹ نفر در بخش عادی و  ۹ بیمار نیز در بخش آی.سی.یو بستری شدند، ضمن آنکه وضعیت جسمی ۳۱ نفر از این تعداد وخیم گزارش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: با شناسایی ۱۵ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته، مجموع موارد مثبت بستری از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون در بیمارستان‌های این استان به ۹ هزار و ۸۰۲  نفر رسید.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان اظهار داشت: همچنین با فوت ۲ بیمار دیگر از مبتلایان قطعی به کووید ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته، شمار جانباختگان کرونایی استان به یک هزار و ۴۱۲ نفر رسید.

طاهری درباره آخرین وضعیت بیماران کرونایی در شهرستان های استان نیز گفت: شمار بیماران کرونایی بستری(از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون) در بیمارستان های اسدآباد ۳۵۷، بهار ۵۶۰، تویسرکان ۶۰۳، رزن ۳۹۰، درگزین ۱۶۹، فامنین ۱۷۲ و کبودراهنگ ۶۱۷ نفر بوده است.

وی افزود: همچنین یک هزار و ۸۳۵ نفر در ملایر، یک هزار و ۹۳در نهاوند و سه هزار و ۷۳8 نفر نیز در شهرستان همدان به این ویروس مبتلا و بستری شده اند که ۲۶8 نفر از بیماران بستری، افراد غیربومی و از خارج استان هستند.

به گزارش ایرنا، استاندار همدان ابتدای هفته جاری در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا گفت که پنج شهرستان «همدان، نهاوند، تویسرکان، بهار و فامنین» در وضعیت زرد و شهرستان‌های «ملایر، اسدآباد، کبودراهنگ، رزن و درگزین» نیز در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارند.

«سیدسعید شاهرخی» افزود: براساس اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا، همدان جزو  ۹ استان کشور است که از نظر مهار کرونا وضعیت مطلوبی دارد.

برچسب‌ها دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی همدان ویروس کرونا همدان پروندهٔ خبری مدیریت استانی کرونا کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی همدان ویروس کرونا همدان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی همدان ویروس کرونا همدان اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۲۲۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین افتتاح طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار می‌شود

جواد شاهین‌فر در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: ظهر شنبه و با حضور معاون درمان وزیر بهداشت آئین افتتاح طرح‌های بهداشتی، درمانی و آموزشی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار می‌شود.

وی در ادامه افزود: این طرح‌ها شامل راه‌اندازی دستگاه سی تی اسکن پیشرفته و آم آرآی در بیمارستان امام حسن (ع) و… با حضور استاندار و مسئولان استانی خواهد بود.

کد خبر 6089442

دیگر خبرها

  • ادامه روند کاهشی قیمت دلار در بازار
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • حمایت دانشگاه علوم پزشکی آبادان از دانشجویان آمریکا و مردم غزه
  • احتمال بازگشت دلار به کانال ۶۱ هزارتومانی
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • بیش از ۶ هزار خدمت واکسیناسیون در مجتمع رسول دانشگاه علوم پزشکی ایران
  • بازار دلار سرد‌تر می‌شود؟
  • آیین افتتاح طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار می‌شود
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • افتتاح خوابگاه برای زوج‌های علوم پزشکی