Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی خراسان رضوی روز پنجشنبه در حاشیه این رزمایش به خبرنگار ایرنا گفت: نیروی انتظامی استان در لبیک به ندای مقام معظم رهبری در خصوص کمک به اقشار نیازمند، در سال جاری تاکنون سه مرحله رزمایش همدلی برگزار کرده و امروز نیز چهارمین مرحله این رزمایش برگزار شد.
سردار محمد کاظم تقوی افزود: در این مرحله از رزمایش بیش از ۵۰۰ بسته کمک معیشتی هر یک به ارزش سه و نیم میلیون ریال آماده توزیع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: از آنجا که روسای کلانتری‌ها با اقشاری مواجه هستند که در تامین معیشت اولیه خود دچار مشکل هستند، از این رو بخشی از این بسته‌ها برای توزیع در اختیار روسای کلانتری‌ها بویژه کلانتری‌های حاشیه شهرها قرار می‌گیرد.
فرمانده انتظامی خراسان‌رضوی گفت: افراد بزه ‌دیده و همچنین سربازان وظیفه که از شرایط مالی مناسبی برخوردار نیستند نیز در این طرح حمایت می‌شوند.
وی افزود: حمایت‌های آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی فرمانده قرارگاه مواسات در استان نیز در اجرای این رزمایش قابل تقدیر است و امیدواریم پنجمین مرحله این رزمایش را هم تا قبل از پایان سال در مقیاس بزرگتر برگزار کنیم.
توزیع هفت هزار بسته کمک معیشتی
رییس عقیدتی- سیاسی فرماندهی انتظامی خراسان‌رضوی نیز در این رزمایش گفت: تاکنون هفت هزار بسته کمک معیشتی در استان توسط همکاران نیروی انتظامی آماده و توزیع شده‌ است.
حجت الاسلام علیرضا رامیار افزود: این بسته‌ها با اولویت مناطق محروم در مشهد و شهرستان‌ها  توزیع می‌شود و علاوه بر توزیع بسته‌ها در منازل اقشار نیازمند، به مشکلات آنها در سایر حوزه‌ها بویژه در بخش امنیتی نیز رسیدگی می‌شود.
رهبر معظم انقلاب اسلامی در پی شیوع ویروس کرونا و مشکلات معیشتی ناشی از اعمال محدودیتهای پیشگیرانه و توقف فعالیت بسیاری از مشاغل، نسبت به تبعات اقتصادی آن هشدار داده و بر لزوم ارائه کمکهای همه‌جانبه به افراد و خانواده‌هایی که از این بابت دچار تنگناهای معیشتی شده‌اند تاکید فرمودند.

برچسب‌ها مشهد نیروی انتظامی خراسان رضوی مقام معظم رهبری همدلی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشهد نیروی انتظامی خراسان رضوی مقام معظم رهبری مشهد نیروی انتظامی خراسان رضوی مقام معظم رهبری همدلی اخبار کنکور انتظامی خراسان رضوی نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۲۲۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۱۵ درصدی تلفات برق در استان کرمانشاه

محمد مرادی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه گفت : در سال گذشته ۳۹ درصد سرقت تجهیزات شبکه برق در استان کاهش و وصول مطالبات ۸۶ درصد افزایش و شرکت توزیع نیروی برق کرمانشاه از گرید A به A+، در خدمتگزاری به مردم ارتقاء یافته است.

وی توسعه شبکه برق، اصلاح انشعاب‌های فرسوده، فرهنگ سازی و تشویق مشترکان به مدیریت مصرف را از جمله برنامه‌های این شرکت برای گذر از اوج بار تابستان امسال دانست.

مرادی به ۱۸۰ اقدام ابلاغی وزارت نیروی برای مدیریت مصرف برق در اوج بار مصرف تابستان امسال اشاره کرد و گفت: با توجه به رشد فزاینده مصرف برق در سال‌های اخیر، عبور موفق از اوج مصرف برق در تابستان پیش رو از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، به همین دلیل با برنامه ریزی دقیق و اتخاذ تدابیر لازم، از بروز هرگونه خاموشی در این ایام باید جلوگیری کنیم .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • نخستین موزه برق و روشنایی تبریز راه‌اندازی می‌شود
  • پیش‌بینی می‌کنیم سال آینده کمبود نیروی انسانی نداشته باشیم
  • ضرورت همدلی بین شوراها برای رفع مشکلات مردم
  • جشن بزرگ «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا علیه السلام برگزار می‌شود
  • تعاملات دستگاه‌ برای برگزاری انتخابات سالم افزایش یابد
  • افزایش تعاملات دستگاه‌ها برای برگزاری انتخابات سالم و رقابتی
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • کاهش ۱۵ درصدی تلفات برق در استان کرمانشاه
  • بسته‌های ویژه مادران باردار به ۸۲۵ هزار خانوار خراسان رضوی تعلق می‌گیرد
  • مردم خراسان رضوی سال گذشته ۱۳۶ میلیون کیلووات برق بیشتری مصرف کردند