Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-27@10:48:30 GMT

قتل هولناک به خاطر غیرت برادرانه

تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۲۲۹۳۲

قتل هولناک به خاطر غیرت برادرانه

به ‌گزارش اقتصادآنلاین به نقل از همشهری، حدود ۳ هفته قبل زنی راهی اداره پلیس شد و خبر از ناپدید شدن شوهرش داد. وی گفت: من و همسرم سال‌ها قبل با یکدیگر ازدواج کرده و یک فرزند داریم. مدتی می‌شد که با هم اختلاف داشتیم و آخرین‌بار ۳-۲ روز پیش با هم بحثمان شد. آن روز شوهرم مرا کتک زد و پس از آن خانه را ترک کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من تصور کردم به خانه پدرش رفته است، اما با گذشت چند روز فهمیدم که به آنجا نرفته و گم شده است.

با اظهارات این زن تحقیقات برای پیدا کردن مرد ۳۵ساله که مکانیک بود آغاز شد تا اینکه مأموران به همسر او مشکوک شدند و بار دیگر به تحقیق از وی پرداختند. 

زن جوان این ‌بار گفت: روزی که با شوهرم دعوایمان شد، برادرم مهمان ما بود. او از رفتار شوهرم عصبانی شد و به من گفت داخل اتاق بمان تا شوهرت را تنبیه کنم. بعد از آن همراه شوهرم از خانه خارج شدند و دیگر شوهرم را ندیدم. 

با این سرنخ، بازپرس جنایی تهران دستور بازداشت برادر این زن را صادر کرد. جوان ۲۴ساله اگرچه در ابتدا مدعی بود که از سرنوشت دامادشان بی‌خبر است، اما روز گذشته اسرار قتل او را فاش کرد و گفت: می‌دانستم خواهرم و شوهرش با یکدیگر اختلاف دارند و او خواهرم را کتک می‌زند. شب حادثه که در خانه آنها بودم با دیدن بی‌احترامی دامادمان به خواهرم عصبانی شدم. 

خواهرم و فرزندش را به اتاق فرستادم و شروع به حرف زدن با دامادمان کردم. بعد از آن با هم قلیان کشیدیم و شوهر خواهرم به سمت آشپزخانه که رفت پشت سرش رفتم و با روسری او را خفه کردم. پس از آن ملحفه‌ای دور جسد پیچیدم و آن را داخل صندوق عقب ماشینم گذاشتم و به سمت رباط کریم رفتم. 

جسد او را در محلی که برای نخاله‌های ساختمانی بود رها کردم و بعد از آن برگشتم و در تمام این مدت خواهرم از ماجرای قتل بی‌اطلاع بود و نقشی در جنایت ندارد. 

با اعترافات این مرد، جسد مقتول پیدا شد و متهم برای ادامه تحقیقات در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

پربیننده ترین زنده‌ شدن در سردخانه! علت عجیب قتل مادربزرگ و نوه فاش شد مرگ تلخ دختر ۱۵ساله به‌خاطر جوش صورت +عکس درخواست قصاص برای برادر! ۳بار ازدواج موقت به امید خوشبختی

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: قتل قاتل اختلاف خانوادگی قتل خانوادگی بازداشت قاتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۲۲۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

من، مادرم، خواهرم و برادرم را سلاخی کرده‌ام!

زی‌سان: فیلم من، یی‌یر ریویه‌ر، مادرم، خواهرم و برادرم را سلاخی کرده‌ام. ساخته ۱۹۷۶ توسط رنه آلیو. این فیلم بر مبنای یک رویداد واقعی ست.

در سوم ژوئن ۱۸۳۵ در یکی از روستا‌های نورماندی، جوانی بیست و سه ساله به نام پـی‌یــر ریـویــه‌ر که از آزار‌های پدرش توسط مادرش به ستوه آمده بود، مادر و خواهر و برادر کوچکش را به قتل می‌رساند و به جنگل می‌گریزد. سرانجام پـی‌یــر دستگیر شده و در سلولش اقدام به نوشتن زندگینامه‌ی خود می‌کند و در آن دلیل اقداماتش را توضیح می‌دهد.

او که تصور می‌کند توسط خدا هدایت شده می‌خواهد پدرش را از دست آزار و تحقیر‌های مادرش برهاند.

پی‌یـر که نمی‌تواند انفعال پدرش را تحمل کند، می‌اندیشد که باید کاری کرد. او ابتدا یک قورباغه را مصلوب کرده و پرنده‌ای را بین دو سنگ، لِه می‌کند. اما کشتار حیوانات کافی نیست. آهنگی که همسایه درباره‌ی پدرش می‌خواند جرقه‌ی تراژدی را روشن می‌کند...

این کشتار و محاکمه‌ای که در پی آن می‌آید توسط شاهدین مختلف، روایت می‌شود که یکی از راویان نیز خود قاتل است که آسیب شناسی او، باعث درک زمینه‌ی روانی جنایاتش می‌شود.

در نهایت پـی‌یــر به اعدام محکوم شد و علیرغم اینکه توسط پادشاه لوئی فیلیپ مورد عفو قرار گرفته بود، در سلولش خود را حلق آویز نمود!

رنه آلیو که از دست کم گرفته شده‌ترین کارگردانان فرانسوی دهه‌ی هفتاد به شمار میرود، این مهمترین فیلمش را بر مبنای کتابی از میشل فوکو ساخته است که در سال ۱۹۷۳ منتشر شده بود.

فیلم تنها چند کیلومتر با لوکیشن وقایع تاریخی داستان، فاصله دارد و به غیر از چند بازیگر نادر حرفه ای، باقی نقش‌ها از جمله نقش اصلی، توسط افراد محلی ایفا شده است که رنه آلیو در طول فعالیت‌های تئاتری اش با آنها ملاقات کرده بود. چنین تدبیری به فیلم حالتی مستندگونه داده است و مخاطب را درگیر یک احساس واقعی می‌کند.

در صحنه‌ای از فیلم خود میشل فوکو نیز جضور داشت که در تدوین‌های بعدی، سکانس مربوط به او حذف شد.

این شاهکار، همزمان که یک فیلم تاریخی و تحقیقی در مورد کالبد شکافی یک جنایت است، یک سند قوم نگارانه از قرن نوزدهم نیز محسوب می‌شود.

مشخصات و امتیاز این فیلم را اینجا ببینید.

tags # سینما ، معرفی فیلم سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • قتل هولناک مادر با ضربه‌های دمبل
  • من، مادرم، خواهرم و برادرم را سلاخی کرده‌ام!
  • قتل مادر با ضربه‌های هولناک وزنه بدنسازی
  • قتل مادر با ضربه‌های هولناک دمبل توسط پسر
  • چرا هیچ وقت یادمان نمی ماند درِ خانه را قفل کرده ایم یا نه؟
  • چرا هیچ وقت یادمان نمی‌ماند درِ خانه را قفل کرده ایم یا نه؟
  • مورینیو: در فوتبال یک‌بار و به‌خاطر رئال گریه کردم
  • لحظه هولناک تخریب یک خانه در اصفهان بر اثر بارندگی شدید (فیلم)
  • فیلم لحظه هولناک تخریب کامل یک خانه در اصفهان توسط باران!
  • لحظه هولناک ریزش خانه قدیمی در زواره اصفهان بر اثر بارندگی (فیلم)