Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-29@02:06:53 GMT

کمانداران در قشم اردو می زنند

تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۲۳۰۱۷

کمانداران در قشم اردو می زنند

دور جدید تمرینات تیم ملی تیراندازی با کمان در قشم برگزار خواهد شد.

به گزارش برنا، امید نجاری درباره دور پنجم اردوهای ملی تیراندازی با کمان، اظهار داشت: مرحله پنجم اردوهای ما شروع شده و تا ۱۸ دی ماه در سایت آزادی ادامه دارد. از شهریورماه که استارت کار زده شده تا الان، کمبودهایی که به خاطر وقفه ۶ ماهه به دلیل ویروس کرونا ایجاد شده بود، در حال جبران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه رکوردهای ملی‌پوشان بهتر شده، عنوان کرد: رکوردها به خوبی ارتقا پیدا می‌کند. در جریان لیگ هم رکورد ورزشکاران مشخص است. پالیزبان رکورد ۳۵۶ و شبانی رکورد ۳۴۶ را دارند که این خیلی جای امیدواری بوده و این نشان می‌دهد که تمرینات واقعا موثر است. این روند تا اردیبهشت ادامه خواهد داشت تا کمانداران در مسابقات شرکت کنند.

مدیر تیم‌های ملی همچنین درباره برگزاری دور بعدی اردوها در قشم، گفت: اردوی بعدی با توجه به رایزنی‌های صورت گرفته از ۲۹ دی تا ۱۴ بهمن در رشته ریکرو و کامپوند در جزیره قشم برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تیروکمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۲۳۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۳ هزار زائر از استان همدان در قالب کاروان راهیان نور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ فرمانده قرارگاه اردویی و راهیان نور سپاه انصارالحسین استان همدان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه همزمان با سالروز عملیات بازی دراز در مناطق غرب کشور مراسم اردوی راهیان نور در کشور آغاز می‌شود، گفت: امسال ۳ هزار نفر از استان همدان در قالب ۵۰ اتوبوس در این اردو شرکت می‌کنند.

سرهنگ کریمی با اشاره به اینکه این اردو در دو روز ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت برگزار می‌شود، افزود: شرکت کنندگان در این اردو از مناطق عملیاتی مرصاد، بازی دراز، قراویز و پادگان ابوذر دیدن می‌کنند.

دیگر خبرها

  • برنامه «یه اردوی خاص» برگزار می‌شود
  • میزبانی ویژه‌برنامه «یه اردوی خاص» از معلمان
  • اردو‌های جهادی، گام‌هایی استوار در مسیر محرومیت‌زدایی
  • دعوت از ۲۳ بازیکن به اردوی تیم والیبال زیر ۱۷ سال
  • اردوی تیم ملی مینی بسکتبال در رامسر
  • اعزام ۳ هزار زائر از استان همدان در قالب کاروان راهیان نور
  • شکست کمانداران ریکرو ایران در دور حذفی
  • اردوی سه روزه تیم منتخب کشتی نونهالان آذربایجان غربی در پیرانشهر
  • نتایج کمانداران ایران در دور حذفی کاپ جهانی شانگهای
  • شکست تمام کمانداران ریکرو ایران در دور حذفی