Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا به نقل از شبکه فرانس ۲۴، براساس جدیدترین گزارش ها رانش روز گذشته زمین در دهکده‌ای نزدیک شهر اسلو علاوه بر ۱۰ زخمی حدود ۱۰ مفقودی از جمله دو کودک نیز داشته و تلاش‌ها برای یافتن این مفقودی ها ادامه دارد.

جستجوی گسترده از شب گذشته در منطقه "اسک" ۲۵ کیلومتری شمال شرفی اسلو در حالی همچنان ادامه دارد که چندین خانه بر اثر این حادثه زیر خاک دفن شده‌اند و دیوارهای چند خانه دیگر  نیز ترک خورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

راجر پترسون رئیس عملیات نجات در این منطقه گفت: این مهم است که تاکید کنم ما به دنبال بازماندگان این حادثه هستیم. با روشن شدن هوا شرایط امداد و نجات بهتر شده است.

پلیس نروژ اعلام کرد در این حادثه ۱۰ نفر زخمی شدند و که مصدومیت یکی از آنها جدی است.

گزارش شده است که یک پنجم از جمعیت حدود پنج هزار نفری این منطقه خانه های خود را تخلیه و به مکان دیگری انتقال یافته‌اند.

به دنبال وقوع این حادثه "ارنا سولبرگ" نخست وزیر نروژ روز گذشته از محل حادثه بازدید کرد و این حادثه را یکی از "بزرگترین حوادثی" خواند که این کشور به خود دیده است.

هنوز به طور دقیق دلیل وقوع این حادثه مشخص نیست اما برخی رسانه ها گزارش دادند که در سالهای قبل نسبت به وقوع چنین حوادثی در این منطقه نروژ هشدار داده شده بود.

برچسب‌ها اسلو نروژ

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اسلو نروژ اسلو نروژ اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۲۳۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم عملیات جست‌وجو جهت نجات کارگر مفقود شده تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد صادقی رئیس کمیته شفافیت و شهر هوشمند شورای اسلامی شهر تهران در دویست و سی و سومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه در شهرداری منطقه ۱۵ یکی از منهول‌ها به دلیل شدت بارش و عدم کشش شبکه جمع‌آوری آب‌های سطحی دچار مشکل شده و کارگران به محل اعزام می‌شوند، اظهار کرد: فشار آب به طور ناگهانی باعث سقوط یک کارگر می‌شود و با وجود تلاش آتش‌نشانی هنوز کارگر مفقود پیدا نشده است. جا دارد از معاونت خدمات شهری برای تلاش‌های این چند روز تقدیر کنیم اما این دلیل نمی‌شود که لایروبی صورت نگرفته باشد.

وی با اشاره به عدم رعایت قواعد HSE تأکید کرد: ساختار HSE نیاز به تقویت دارد و فعالیت صرفاً چند کارشناس در مناطق منجر به رعایت این اصول نمی‌شود. باید بررسی‌های لازم در منطقه صورت بگیرد و در صورت تخلف، با متخلفان برخورد لازم انجام شود.

کد خبر 6096953

دیگر خبرها

  • ترمیم شکستگی لوله اصلی آب شهر ندوشن
  • وعده مهم انصارالله یمن برای آغاز عملیات در دریای مدیترانه/ هشدار مجارستان درباره وقوع جنگ جهانی سوم/ وقوع حادثه امنیتی در نزدیکی کاخ سفید/ افزایش سطح هشدار برای 5 سفارتخانه کره جنوبی
  • کشته شدن مردی که با خودرو به موانع امنیتی کاخ سفید برخورد کرد
  • تداوم عملیات جست‌وجو جهت نجات کارگر مفقود شده تهران
  • تلاش ۴ ساعته نجاتگران هلال احمر برای یافتن مفقودی در دره انبی، روستای انبی ارومیه 
  • کارگر شهرداری در سیلاب گرفتار شد؛ جستجو برای نجات وی ادامه دارد
  • تلاش بی وقفه نیروهای هلال احمر در نجات خودروها از سیلاب تسوج
  • ۱۴ کشته بر اثر سیل و رانش زمین در اندونزی
  • یافتن دو گردشگر مفقود شده در ارتفاعات سیبک
  • نجات ١٠ گردشگر در منطقه«غار زینگان» ایلام توسط نجاتگران هلال احمر