Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، امیر شعبانی سرپرست مرکز اورژانس ۱۱۵ شهرستان مرودشت، گفت: با تلاش تکنسین‌های اورژانس پایگاه کامفیروز،  مادرباردار فرزند پسر خود را سالم به دنیا آورد.

او، بیان کرد: در تماس تلفنی با مرکز پیام اورژانس شهرستان مرودشت مبنی بر شروع درد زایمان مادری باردار بود که بلافاصله آمبولانس به محل حادثه اعزام شد و به کمک تکنسین‌های اورژانس زایمان در منزل بیمار انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شعبانی، تصریح کرد: مادر و نوزاد سالم برای دریافت اقدامات تکمیلی به بیمارستان امام حسین (ع) شهرستان سپیدان انتقال داده شدند.

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های اورژانس مرودشت از  حسن حق جو و ارسلان نیک اختر تکنسین های پایگاه اورژانس جاده‌ای کامفیروز در انجام این ماموریت قدردانی کرد.

انتهای پیام/ت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تولد نوزاد پسر اورژانس 115 کامفیروز مرودشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۲۳۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوانح رانندگی در خراسان رضوی ۱۱ نفر را راهی بیمارستان کرد

محمد علیشاهی گفت: در حادثه نخست بر اثر تصادف ۲ دستگاه خودروی سواری پژو پارس و سمند در بلوار «مجد» مشهد که صبح امروز رخ داد، ۶ نفر مصدوم شدند.

وی ادامه داد: برای امدادرسانی به مصدومان این حادثه سه دستگاه آمبولانس اورژانس به محل حادثه اعزام و تمامی مصدومان به بیمارستان امدادی شهید کامیاب مشهد منتقل شدند.

مسوول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در حادثه دیگر تصادف ۲ دستگاه خودروی سواری آردی با سمند ساعت ۱۱ و ۲۲ دقیقه امروز در محور سرخس به «چاهک» رخ داد که این حادثه پنج مصدوم در پی داشت.

وی بیان کرد: برای امدادرسانی به مصدومان یک دستگاه آمبولانس اورژانس و یک دستگاه آمبولانس هلال احمر به محل حادثه اعزام و تمامی مصدومان توسط اورژانس به بیمارستان امدادی شهید کامیاب مشهد منتقل شدند.

مرکز اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با ۱۶۴ پایگاه عملیاتی شامل ۱۰۰ پایگاه شهری، ۶۲ پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه امداد هوایی، ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس، ۱۰ دستگاه موتورلانس و مرکز ارتباطات و فرماندهی عملیات با تحت پوشش داشتن ۱۵ شهرستان به صورت شبانه روزی و رایگان در حال ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی به زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • تولد پنجاه و شش نوزاد از ابتدای امسال در بیمارستان کیش
  • بارش باران و جاری شدن سیلاب ۴ نفر را در مرودشت اسیر مرگ کرد
  • سوانح رانندگی در خراسان رضوی ۱۱ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • غرق شدن کودک کامفیروزی در رودخانه کر
  • تولد یک نوزاد در هیاهوی سیلاب/نجات جان دو انسان توسط امدادگران
  • تولد یک نوزاد در هیاهوی سیلاب نهبندان
  • نوزاد عجول در آمبولانس اورژانس پیرانشهرمتولد شد
  • حرکت یافتن زندگی در چهارچرخ امداد
  • ۳ کشته و ۲ مصدوم در تصادف محور یاسوج به بابامیدان
  • تولد نوزاد عجول در آمبولانس اورژانس پیرانشهر