Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام‌ جمعه رفسنجان گفت: در آستانه نخستین‌ سالگرد شهادت‌ حاج‌ قاسم‌ سلیمانی، توسط موقوفه حاج‌ آقا علی در رفسنجان‌ ۶۳۰‌ بسته معیشتی، ۳۵۰۰ میان‌ وعده و ۳۰۰۰ پرس غذای گرم‌ بین نیازمندان‌ رفسنجان و کرمان توزیع می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رفسنجان؛ حجت‌ الاسلام‌ اصغر عسکری پنجشنبه‌(۱۱دی) در برنامه شروع به کار توزیع بسته های معیشتی در بزرگترین‌ خانه خشتی جهان (خانه حاج‌ آقا علی) رفسنجان  بیان کرد: در آستانه شهادت‌ سردار دل ها حاج‌ قاسم‌ سلیمانی هستیم‌ بزرگ مردی که نه تنها دل های ایران که عالم‌ را فتح‌ کرده است، او شخصیتی با منش بالا و بسیار مهربان‌ و بسیار شجاع بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امام‌ جمعه رفسنجان‌ تصربح‌‌کرد: در آستانه سالگرد شهادت‌ این‌ بزرگ مرد مقاومت موقوفه حاج‌ آقا علی در رفسنجان‌ اقدام‌ به توزیع بسته های معیشتی، غذای گرم و میان وعده طی ۳ روز آینده می کند.

 

وی ادامه داد: این‌ موقوفه ۶۳۰ بسته معیشتی، ۳ هزار پرس غذای گرم و ۳ هزار و ۵۰۰ بسته میان وعده شامل میوه و کیک را بین‌ نیازمندان رفسنجان‌ و منطقه قاسم‌ آباد توزیع می کند ضمن‌ اینکه بخشی از این‌ بسته ها به مدرسه ظهیرالدوله ‌‌کرمان جهت توزیع بین‌ نیازمندان‌ ارسال می شود.

 

امام‌ جمعه رفسنجان از اداره اوقاف و امور خیریه رفسنجان‌ تشکر و قدردانی کرد که این‌ اداره در راستای نظر واقف عمل کرده و این‌ بسته ها تهیه و توزیع می شود.

 

 

پایان پیام/605

منبع: شبستان

کلیدواژه: توزیع بسته معیشتی رفسنجان موقوفه آقا علی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۲۳۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای تمهیدات ترافیکی ویژه مسابقه تیم‌های مس رفسنجان و پیکان تهران

سرهنگ سیدرضا سادات حسینی گفت: دیدار تیم‌های مس رفسنجان و پیکان تهران ساعت ۱۷ و ۴۵ دقیقه پنج شنبه ۶ اردیبهشت ماه در ورزشگاه شهدای صنعت مس برگزار می‌شود.

وی افزود: به منظور برقراری تدابیر انتظامی و ترافیکی در محدوده و معابر پیرامونی ورزشگاه از ساعت ۱۶ در معابر منتهی به ورزشگاه واقع در ابتدای محور رفسنجان به سرچشمه محدودیت‌های تردد خواهیم داشت که این ممنوعیت توقف و تردد از زمان اجرای طرح در صورت لزوم در معابر پیرامونی منتهی به ورزشگاه نیز اجرا خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • بیشترین و کمترین سرقت‌ها در کدام شهرهای استان کرمان رخ می‌دهد؟
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • عضو هیأت علمی دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان استاد نمونه کشوری شد
  • انعقاد قرارداد ۲۰۰ میلیارد تومانی برای آسفالت و روکش راه‌های رفسنجان
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • رایگان شدن تماشای بازی مس رفسنجان و پیکان تهران در جام حذفی
  • پیش‌بینی بارندگی در کرمان/ بارش باران در رفسنجان به ۱۶ میلی‌متر می‌رسد
  • اجرای تمهیدات ترافیکی ویژه مسابقه تیم‌های مس رفسنجان و پیکان تهران
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان