Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در بازدید از فعالیت‌های جهادی مسجد صاحب الزمان (عج) قزوین در طرح "سلام همسایه" قرارگاه جهادی شهید سلیمانی فتنه را ابزار آزمایش انسان خواند و اظهار کرد: زندگی به معنای کوره آزمایش انسان است و هر اتفاق و آزمایشی که در زندگی رخ می‌دهد یک فتنه محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کرونا نیز آزمایشی برای محکن زدن انسانیت و نوع دوستی ما در شرایط بحرانی بود تا ثابت کنیم در هنگام بلا به چه میزان در کنار همدیگر هستیم.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین دفاع مقدس را نیز آزمایشی دیگر دانست وعنوان کرد: دفاع مقدس نیز سنگ محکی برای سنجش آدم‌های خالص و ناخالص بود.

وی تصریح کرد: شرایط امروز و کرونا نیز توانمندی‌هایی که مردم و جامعه و مساجد و نیروهای مؤمن داشتند را نشان داد اما باید بدانیم ظرفیت و پتانسیل مساجد ما بیشتر از این است و جای کار بیشتری داریم.

آیت الله عابدینی ادامه داد: اقامه نماز در مسجد و روشن نگاه چراغ مسجد، سلام مؤمنین به مسجد است و بدون شک مسجد و خداوند نیز این سلام را بدون پاسه نخواهد گذاشت و آرامشی که در هنگام حضور در مسجد پیدا می‌کنیم ناشی از همین پاسخ به حضور و سلام ما است.

وی با بیان اینکه عملکرد ما در مسجد و در قبال مسجد بدون پاسخ نیست اضافه کرد: همانطور که حضرت زهرا (س) فرمودند که ابتدا باید به فکر همسایه و دیگران باشیم و بعد به فکر خود و در این بحران کرونا نیز به فکر همسایه بودن جان گرفته است.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین تصریح کرد: امیدواریم کرونا از بین برو اما امیدواری بیشتر ما در این است که بعد از کرونا هم این فرهنگ مواسات و نوع دوستی در جامعه ادامه یابد.

وی بیان کرد: مسجد و اهالی مسجد در این شرایط سخت بیکاری و مشکلات معیشتی به فکر مردم باشند و با هر ابزار و ظرفیتی به میدان بیایند.

امام جمعه قزوین اضافه کرد: فرهنگ همراهی و کمک به مردم در شرایط سختی برگرفته از تعالیم مکتب حضرت فاطمه (س) و تعالیم مکتب مسجد و مکتب سردار سلیمانی است.

وی با بیان اینکه حاج قاسم به ما آموخت که برکت مسجد باید حتی به کسانی هم که دین ندارند، برسد، گفت: وقتی که حاج قاسم به سراغ ایزدی‌های عراق و مسیحیان سوریه رفت ایمان داشت که چراکه اختلافات دینی و مذهبی ربطی به مشکلات معیشتی، بیماری و امنیت و آسایش ملت‌ها ندارد.

آیت الله عابدینی در پایان یادآور شد: توجه به عالم و نوعدوستی در بستر نگاه حکومت جهانی امام زمان (عج) به اوج خود می‌رسد و سردار سلیمانی نیز با درک این نگاه به کمک دیگران می‌شتافت.

کد خبر 5109616

منبع: مهر

کلیدواژه: آیت الله عابدینی قزوین نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین مواسات قاسم سلیمانی ویروس کرونا 9 دی شیراز بوشهر آمار کرونا کرمانشاه بصیرت گرگان شهرستان کرج آلودگی هوا شیوع کرونا ایام فاطمیه شهرکرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۲۳۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح

(عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح

دیگر خبرها

  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح
  • فیلم سینمایی تاریخی اقتباسی فرهنگ رضوی ساخته می‌شود
  • نهضت بازگشت به مساجد، به عنوان مهمترین پایگاه رسیدگی به مشکلات مردم
  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • وزارت ارشاد وظیفه نظارت و تسهیل گری را به عهده دارد نه تصدی گری
  • مسجد مهمترین پایگاه انقلاب و مردم/ مسلمانان از انتقام سخت فرزندان امام به وجد آمده‌اند
  • سردار سلیمانی: عملیات «وعده صادق» عامل خودباوری است
  • طعنه سردار سلیمانی به کشورهای منطقه /هیچ پرنده خارجی نمی‌تواند از آسمان ایران عبور کند
  • نخستین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می‌شود