Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل امور فرهنگی و تبلیغات بنیاد شهید و امور ایثارگران از برگزاری نخستین دوره مسابقات ادبی دانشجویان ایران با نام «سلام بر مقاومت» به مناسبت نخستین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در دو قالب شعر و داستان خبر داد.

به گزارش ایسنا، اسکندر یارنسب با اعلام این خبر افزود: مسابقه ادبی «سلام بر مقاومت» یادواره سرداران مقاومت؛ شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید ابو مهدی المهندس با مشارکت اداره کل امور فرهنگی و تبلیغات بنیاد شهید و امور ایثارگران، معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی، حوزه هنری تبلیغات اسلامی و دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در ادامه تصریح کرد: یک سال پس از شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی همچنان شاهد جوشش عشق و ارادت شاعران، نویسندگان و هنرمندان کشور به سردار دلها هستیم و در حقیقت نام و یاد این شهید بزرگوار همیشگی بوده و فراموش شدنی نیست و همواره در دل‌ مردم ایران و آزادیخواهان جهان، زنده خواهد ماند و مکتب او رهروان و پیروانی دارد که پرچم حقیقت را همواره برافراشته نگه خواهند داشت.
مدیرکل امور فرهنگی و تبلیغات بنیاد در ادامه گفت: شرکت در این مسابقه برای عموم دانشجویان سراسر کشور آزاد است و هدف از برگزاری آن آشنایی بیشتر دانشجویان با این شهیدان بزرگوار است. علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه آثار خود را در دو قالب شعر (کهن و نو) و داستان، حداکثر تا اول بهمن ماه 1399 از طریق سایت bookrc.ir ارسال کنند.
دانشجویان علاقه‌مند می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر، ثبت‌نام و ارسال آثار به سایت www.bookrc.ir مراجعه نمایند.
انتهای پیام
 

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۲۳۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون میان دوره پیش کارورزی ۱۷ خرداد ماه برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معاونت آموزشی وزارت بهداشت، دکتر بابک ثابت، دبیر شورای آموزش پزشکی عمومی از برگزاری آزمون میان دوره پیش کارورزی به صورت الکترونیک در ۱۷ خرداد ۱۴۰۳ برای واجدین شرایط خبر داد و گفت: جاماندگان آزمون اسفند ۱۴۰۲ و دانشجویان پزشکی که تا پایان خرداد ماه تمامی بخش های خود را در دوران کارآموزی به اتمام رسانده باشند می توانند در آزمون امسال شرکت کنند.

وی افزود: با توجه به تعداد دانشجویان، این آزمون به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان و در مراکز آزمون الکترونیک دانشگاه های منتخب برگزار می شود.

کد خبر 6098111

دیگر خبرها

  • مشارکت دانشگاه‌های تهران در اجرای دوازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویی
  • داور گمنام عمانی، بازی ایران را سوت می‌زند
  • نخستین مسابقات بین المللی دوستانه مهارت (IFSC - ۲۰۲۴) برگزار می‌شود
  • اولین نمایشگاه بین‌المللی جاذبه‌های تحصیل در ایران ۱۷ مهرماه ۱۴۰۳ برگزار می‌شود
  • آزمون میان دوره پیش کارورزی ۱۷ خرداد ماه برگزار می شود
  • برگزاری مسابقه رباتیک ورزشی در دانشگاه صنعتی امیرکبیر
  • نخستین یادواره شهدای روحانی شهرستان مُهر برگزار شد
  • آزمون میان دوره پیش کارورزی پزشکی ۱۷ خردادماه برگزار می‌شود
  • پیام رهبری به خانواده سردار ترور شده در سوریه
  • پیام ویژه رهبری به خانواده سردار ترور شده توسط اسرائیل