Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی ظهر امروز در مراسم رونمایی از کتاب «جلوه هایی از شخصیت حاج قاسم» که با حضور فرمانده سپاه علی بن ابیطالب برگزار شد اظهار کرد: یکی از ویژگی های ممتاز حضرت زهرا(س) که شاگردان این مکتب فرا گرفتند و حاج قاسم شاگرد برجسته این مکتب بود این بود که در کنار بصیرت صلابت و شجاعت لازم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه خیلی‌ها بصیرت دارند ولی جرات و جسارت اظهار آن را ندارند و هزینه آن را پرداخت نمی‌کنند، بیان کرد: بعد از پیامبر گرامی اسلامی خیلی ها بودند که حقانیت را می دانستند ولی این را هم می دانستند که حمایت از حضرت علی(ع) هزینه دارد و کسی که این هزینه را پرداخت کرد حضرت زهرا(س) بود.
وی با بیان اینکه صراحت و شجاعت حاج قاسم در دفاع از حق مثالزدنی بود، بیان کرد: سردار سلیمانی وقتی به تشخیص می‌رسید که مسئله ای حق است با صراحت، شجاعت و قاطعیت از آن دفاع می کرد.
نماینده ولی فقیه در سپاه علی بن ابیطالب گفت: امروز بسیاری هستند که بصیرت دارند و مسائل را درک می‌کنند و مظلومیت رهبری را می‌بینند ولی جرات و جسارت دفاع از ایشان را ندارند.
وی تصریح کرد: حاج قاسم در وصیت نامه خود از مظلومیت حضرت آقا سخن می‌گویند و او به معنای واقعی نسبت به رهبری و ولایت تعبد داشت و این تعبد مبتنی بر قوی ترین تعقل‌ها بود. 
حاجی صادقی با اشاره به ینکه شهادت حاج قاسم برای خود ایشان رسیدن به مقصد بود، افزود: شهید سلیمانی با شهادت به آرزوی دیرینه خود رسید و شهادت حاج قاسم برای مکتب او هم عاملی برای حیات بود.
وی تاکید کرد: دشمن امروز به این جمع بندی رسیده که برای شکست این انقلاب و نظام راهکار این است که امت را از ولایت جدا کرده تا آسیب پذیر باشند.
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران بیان کرد: بعد از حاج قاسم دومین نفری که می توان گفت در اوج ولایتمداری قرار دارد سید حسن نصرالله است. سیدحسن نصراالله با صراحت اعلام کرد مهمترین عامل در پیروزی نبرد 33 روزه فرمانبری از مقام معظم رهبری بوده است.
وی با اشاره به اینکه حاج قاسم همه خوبی ها را با هم داشت و شاگرد مکتب امام علی(ع) بود گفت: حاج قاسم در نظامی‌ترین صحنه‌ها معنوی‌ترین و در سیاسی‌ترین مسئله رئوف‌ترین فرد بود و در حالی که عبد خدا بود، نسبت به مردم عاشق بود.
انتهای پیام/2258

منبع: فارس

کلیدواژه: حاج قاسم سپاه پاسداران نماینده ولی فقیه رهبری حاج قاسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۲۳۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر خارجه گامبیا: ایرانیان را به شجاعت‌شان می‌شناسیم

حسین امیرعبداللهیان در یکی از آخرین دیدارها و رایزنی‌های خود در بانجول و در حاشیه اجلاس سران همکاری اسلامی با مامادو تانگارا وزیر امور خارجه گامبیا دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش ایسنا، وزیر خارجه کشورمان با اشاره به ابلاغ سلام‌های دکتر رئیسی به همتای گامبیایی در مراسم افتتاحیه اجلاس سران اسلامی،  برگزاری و مدیریت موفق اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی را به همتای خود و دولت و مردم گامبیا تبریک گفت.

امیرعبداللهیان همچنین ابراز امیداری کرد نتایج اجلاس بانجول برای امت اسلامی سودمند و ثمربخش باشد.

وزیر خارجه گامبیا نیز در این دیدار با ابراز خرسندی از دیدار با همتای ایرانی، به‌خاطرات خوب خود از سفرش به تهران و اصفهان و مشاهده ظرفیت‌های گسترده ایران در عرصه های مختلف علم و فناوری و دانشگاهی اشاره و تاکید کرد ما ایرانیان را به شجاعت‌شان می‌شناسیم.

وزیر امور خارجه گامبیا ضمن خوشامدگویی و تشکر از حضور و مشارکت فعال کشورمان در اجلاس بانجول تاکید کرد: ما خواستار دوستی و همکاری با کشورهای بزرگ اسلامی از جمله ایران هستیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • «۳۱ رویا» از جواد مولانیا به روی صحنه می‌رود
  • جواد مولانیا «سی و یک رویا» را به صحنه می‌برد
  • (اینفوگرافیک) خواص بی‌نظیر انجیر برای سلامتی
  • تاثیر بی‌نظیر این میوه برای کاهش وزن (اینفوگرافی)
  • وزیر خارجه گامبیا: ایرانیان را به شجاعت‌شان می‌شناسیم
  • علم الهدی: امامت سیاسی دشمن دارد/ امام فقط شاگردپرور و عالم نیست؛ اصل امامت به تشکیل نظام رهبری و تشکیلات حکومت اجتماعی است
  • فیلم/ استقبال بی‌نظیر مردم نوق رفسنجان از شهید گمنام
  • تمجید آنروا از شجاعت خبرنگاران فلسطینی
  • تمجید آنروا از شجاعت خبرنگاران فلسطینی در پوشش تراژدی غزه
  • دفاع دانشجویان غیر مسلمان از مردم مظلوم فلسطین بازتاب نامه‌‌های مقام معظم رهبری است