Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست دادگاه عمومی بخش جازموریان از تشکیل گروه‌های سفیران امنیت و سلامت درقالب طرح شهید حاج قاسم سلیمانی با نظارت دستگاه قضایی در این شهرستان خبرداد.

خبرگزاری میزان - امید سرحدی‌نژاد سرپرست دادگاه عمومی بخش جازموریان در نشست پیگیری برنامه‌های طرح تشکیل گروه‌های سفیران امنیت و سلامت درقالب طرح شهید حاج قاسم سلیمانی وجهت پیشگیری ازوقوع جرم افزود: هدف از اجرای این طرح، هرخانه یک پایگاه سلامت است که تاکنون نیز دستاورد‌های بسیار خوبی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به لزوم شناسایی و رفع نقاط ضعف این طرح و تقویت نقاط قوت آن، عنوان کرد: باتوجه به ضرورت پیگیری و مقابله باویروس کرونا به عنوان یک تهدید نوپدید علیه سلامت و بهداشت عموم مردم، کانون سفیران امنیت وسلامت با نظارت دستگاه قضا و برمحور پایگاه‌های بسیج، دهیاران، شورای اسلامی و بهورزان شبکه بهداشت بخش جازموریان تشکیل شده و در حال ادامه فعالیت است.

سرپرست دادگاه عمومی بخش جازموریان خاطرنشان کرد: با تشکیل گروه‌های سفیران امنیت و سلامت درقالب طرح شهید حاج قاسم سلیمانی ضمن تلاش در راستای ارتقای بهداشت و سلامت عمومی و جلوگیری از افزایش آمار کرونا، در راستای پیشگیری از وقوع جرم نیز برنامه‌های متعددی اجرایی می‌شود.

سرحدی‌نژاد یادآور شد: گروه‌های سفیران امنیت و سلامت درقالب طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در راستای پایش سلامت محله‌ها وشناسائی خانواده‌ها وافراد مبتلا به کرونا، توزیع کمک‌های بهداشتی ومعیشتی به خانواد‌های مبتلا و نظارت بر تردد آنها، توزیع اقلام بهداشتی و معیشتی بین خانواده‌های کم بضاعت و آموزش نکات بهداشتی و تسریع وضعیت کنونی و اطلاع رسانی درمورد عوارض این بیماری اقدام می‌کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها: سفیران سلامت جازموریان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سفیران سلامت جازموریان بخش جازموریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۲۳۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش حاج قاسم سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت : مگر ما مرده باشیم که خانواده ایرانی سالم به ایران برنگردد (فیلم)



منبع:چارسو فرهنگ

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: فرماندهی و شهادت "همّت" به روايت شهيد قاسم سليمانی (فیلم) نظر حاج قاسم سلیمانی درباره وزارت اطلاعات (فیلم) حضور حاج قاسم از داخل بالگرد امدادی در سیل خوزستان (فیلم)

دیگر خبرها

  • اهدای پیراهن قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران به موزه دفاع مقدس استان کرمان
  • تشکیل پرونده قضایی برای ضاربان یک آمر به معروف
  • اجرای طرح نور باید مستمر و اثربخش باشد
  • پرونده قضایی برای ضاربان شهید الداغی تشکیل شد
  • تجدید پیمان دختران و مادران نصف‌جهان با سردار دل‌ها
  • تشکیل پرونده قضایی برای ضاربان شهید الداغی در کاشمر
  • واکنش حاج قاسم سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت : مگر ما مرده باشیم که خانواده ایرانی سالم به ایران برنگردد (فیلم)
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • حکم اعدام بابک زنجانی نقض شد+ جزئیات | اظهارات مهم سخنگو درباره باغ ازگل و چای دبش؛ دستگاه قضایی در این پرونده‌ها تحت‌ هیچ فشاری نبود
  • ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه اش، عسل /زینب گفت ببین یه ذره بچه داره من رو تهدید می‌کنه!