Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-04@03:13:21 GMT

گراتزیانو پله گزینه جدید خط حمله یوونتوس

تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۲۴۰۶۶

یوونتوس وضعیت جذب مهاجم سابق تیم ملی ایتالیا را بررسی می کند

گراتزیانو پله مهاجم 35 ساله ایتالیایی از فردا بازیکن آزاد خواهد بود چرا که قرارداد چهار ساله او با باشگاه شاندونگ لوننگ چین امروز به پایان رسید و این مهاجم سابق تیم ملی ایتالیا ممکن است پس از حدود نه سال دوباره به سری آ برگردد.

به گزارش طرفداری و به نقل از رومئو آگرستی، یوونتوس با وجود داشتن منابع مالی نه چندان بالا، در نقل و انتقالات ژانویه به دنبال جذب مهاجم چهارم است و اخیرا نام فرناندو یورنته به عنوان گزینه بیانکونری مطرح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا یک نام آشنا برای طرفداران فوتبال ایتالیا به عنوان گزینه جدید خط حمله یوونتوس مطرح شده است؛ گراتزیانو پله. این مهاجم 35 ساله که بازیکن آزاد است، مایل است به فوتبال اروپا برگردد و برای یوونتوس که به گزینه ای باتجربه، ارزان و بدون توقع برای فیکس بودن نیاز دارد، پله گزینه ای خوب به نظر می رسد. علاوه بر یوونتوس، اینتر و میلان هم وضعیت پله به عنوان یک مهاجم ذخیره ارزان را بررسی می کنند.

گراتزیانو پله که 20 بار برای تیم ملی ایتالیا به میدان رفته و در یورو 2016 از گلزنان آتزوری بود، سابقه حضور در تیم های آلکمار، پارما و ساوتهمپتون را دارد و پس از یورو 2016 با پیوستن به شاندونگ چین، به یکی از پردرآمدترین بازیکنان دنیای فوتبال تبدیل شد. 

همچنین بخوانید:

یوونتوس در اندیشه بازگرداندن فرناندو یورنته گراتزیانو پله، اولیویه ژیرو و ژروینیو گزینه های اینتر برای تقویت خط حمله / گاتزتا

 

اخبار داغ طرفداری:

نامه نماینده تبریز به تلویزیون: جلوی تقابل فوتبال برتر با تراکتور را بگیرید | سند بهنام برزای: من فقط خواستم جدا کنم | واکنش مشترک وریا و بهنام به جنجال سیرجان حمایت بیرانوند از بازگشت رامین رضاییان به پرسپولیس؛ با حمایت هواداران برمی گردی

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: گراتزیانو پله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۲۴۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شگفتی در فوتبال عربستان؛ تصمیم جنجالی الهلال

الکساندر میتروویچ، مهاجم صربستانی الهلال که در این فصل عملکرد بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشته، با جدایی از این تیم در نقل‌وانتقالات تابستان پیش رو شگفتی بزرگی را رقم خواهد زد.

بر اساس گزارش سایت اسپورت عربستان؛ ژرژ ژسوس، سرمربی پرتغالی الهلال با وجود عملکرد درخشان الکساندر میتروویچ مهاجم دیگری با توانمندی‌های بیشتری را برای فصل آینده در نظر دارد. میتروویچ گزینه ژسوس در نقل‌وانتقالات تابستان گذشته نبود و در روز‌های پایانی با توجه به عدم جذب بازیکنان موردنظر سرمربی پرتغالی به الهلال پیوست.

میتروویچ که در این فصل ۲۲ گل زده و بهترین گلزن لیگ حرفه‌ای عربستان پس از رونالدوی پرتغالی است در صورت قعطی بودن جدایی‌اش از الهلال دوباره در رادار تیم‌های اروپایی قرار خواهد گرفت.

دیگر خبرها

  • سرمربی طارمی، گزینه جدی مربیگری میلان
  • کار آلگری در یوونتوس را تمام شده بدانید!
  • سوپرگل زاهدی در لیگ ژاپن
  • لیونل مسی بازیکن ماه MLS شد
  • کیه لینی: حضور رونالدو در یوونتوس؟ او می‌خواست ثابت کند که از رئال مادرید قوی‌تر است
  • رونمایی از پیراهن ویژه تورینو به مناسبت هفتاد و پنجمین سالگرد فاجعه سوپرگا / عکس
  • صعود پارما به سری آ ایتالیا/ جمع ۷ خواهران دوباره جمع شد
  • گزارشگر ایتالیایی: طارمی خرید بسیار مفیدی برای اینتر است
  • طارمی عامل خروج یک ستاره از اینتر
  • شگفتی در فوتبال عربستان؛ تصمیم جنجالی الهلال