Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-30@17:12:21 GMT

تحقیر دائمی «مایک پنس» توسط دونالد ترامپ

تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۲۴۱۸۵

به گزارش جام نیوز، مایلک دآنتونیو، زندگینامه‌نویس دونالد ترامپ در تارنمای شبکه سی‌ان‌ان گفت که مایک پنس، «بنا به گزارش‌ها زیر فشار است» تا نتیجه انتخابات را تغییر دهد.

 

این نویسنده که برنده جایزه پولیتزر هم هست، گفت که ترامپ بر این باور است که اعتراض پنس، به همراه دیگر نمایندگان جمهوری‌خواه کنگره، به او کمک خواهد کرد نتیجه انتخابات را روز ششم ژانویه تغییر دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

زندگینامه‌نویس ترامپ، دوران ریاست جمهوری او را «نمایشی دائمی از بندگی» توصیف کرد.

 

روز ششم ژانویه جلسه مشترک مجلس نمایندگان و مجلس سنا برای شمارش آرای مجمع برگزینندگان (کالج الکترال) تشکیل می‌شود.

 

این نویسنده در مقاله‌اش به پنس پیشنهاد کرد که راهش را از ترامپ جدا کند، چرا که او ممکن است در انتخابات سال ۲۰۲۴ شرکت نکند، که در آن صورت، پنس می‌تواند به عنوان نامزد حزب جمهوری‌خواه وارد رقابت شود.

 

او گفت: «تعهد لجوجانه پنس بر نقش خود به عنوان وردست ترامپ ممکن است برخی طرفداران مشخص ترامپ را خشنود کند، ولی معنایش این نیست که نامزدی حزب جمهوری‌خواه یا رسیدن به کاخ سفید برایش مثل آب خوردن خواهد بود. کافی است پلاکاردی تبلیغاتی را که دو ماه پیش در یک گردهمایی در نوادا دیده شد در نظر بگیرید. پلاکارد چه می‌گفت؟ "دان جونیور [فرزند ارشد ترامپ] ۲۰۲۴."»

 

به گزارش ایندیپندنت، این جلسه معمولا جنبه تشریفاتی دارد و در آن معاون رئیس جمهور آمریکا – که رئیس جلسه مشترک است - گواهی‌های مهروموم شده از طرف هر ایالت را باز می‌کند.

 

اگر اعتراضی به آرای الکترال هر ایالتی ابراز شود، باید به تایید هم مجلس نمایندگان و هم سنا برسد تا آرای آن ایالت از شمارش کلی کنار گذاشته شود.

 

106

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: مایک پنس دونالد ترامپ آمریکا انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۲۴۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صیانت از آرای مردم گنبدکاووس با ۷۰۰ ناظر آموزش‌ دیده

ایسنا/گلستان رئیس هیات نظارت بر انتخابات گلستان از به کارگیری ۷۰۰ ناظر آموزش‌ دیده برای نظارت بر دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم در گنبدکاووس خبر داد.

حمیدرضا بهمنی‌نژاد روز سه شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به حساسیت برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، برای حفاظت و حراست از آرای مردم گنبدکاووس ۷۰۰ نفر به عنوان ناظر انتخاباتی، دوره‌های ویژه را آموزش دیدند.

وی  با بیان اینکه مهمترین اصل برای برگزاری انتخابات دور دوم، تشویق و ترغیب مردم به حضور در انتخابات مانند دور اول است افزود: در گلستان فقط انتخابات در گنبدکاووس به دور دوم کشیده شده است که روز جمعه ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود.

رئیس هیات نظارت بر انتخابات گلستان افزود: استان گلستان دارای ۶ حوزه انتخابیه با هفت نماینده در مجلس است و اعتبارنامه ۶ منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی نیز تائید شد.

این مقام مسئول بیان کرد: طبق قانون اساسی، کسانی می‌توانند در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در گنبدکاووس شرکت کنند که در مرحله اول نیز در این شهرستان رای دادند و یا به دلایلی نتوانستند در انتخابات دور اول شرکت کنند.

به گزارش ایسنا، انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ حوزه انتخابیه گنبدکاووس برای تعیین نماینده این شهرستان در مجلس شورای اسلامی پس از به‌ حدنصاب نرسیدن آرای نامزدها به دور دوم کشیده شد و «قرجه طیار» و «عبدالحکیم آق‌ارکاکلی» در مرحله دوم انتخابات برای کسب کرسی نمایندگی تلاش می‌کنند.

در مرحله اول انتخابات، طیار ۲۱ هزار و ۸۶۱ رای و آق‌ارکاکلی ۲۰ هزار و ۵۵۹ رای کسب کردند. حوزه انتخابیه شهرستان‌ گنبدکاووس با افزون بر ۴۰۰ هزار نفر جمعیت، یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ادعاهای تازه دونالد ترامپ درباره ایران و احتمال جنگ با اسرائیل
  • ترامپ: اگر رئیس جمهور بودم هرگز جنگ غزه راه نمی افتاد
  • درخواست ترامپ برای تغییر نتانیاهو
  • صیانت از آرای مردم گنبدکاووس با ۷۰۰ ناظر آموزش‌ دیده
  • واکنش ترامپ به اعتراضات حمایتی از فلسطین در آمریکا
  • تکالیف کارگروه دائمی پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی
  • مایک منیان و تردید در مورد آینده‌اش در میلان
  • رای‌دهندگان آمریکایی به ترامپ نگاه مثبت‌تری دارند
  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها
  • کنایه بایدن به ترامپ: با یک بچه ۶ ساله رقابت می‌کنم