Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-30@18:51:45 GMT

پرسپولیس برد مقابل ذوب‌آهن را راحت از دست داد

تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۲۴۲۰۴

پرسپولیس برد مقابل ذوب‌آهن را راحت از دست داد

تیم‌های فوتبال پرسپولیس و ذوب‌آهن اصفهان در چارچوب دیداری معوقه از هفته ششم لیگ برتر از ساعت 15 امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با تساوی یک - یک خاتمه یافت.

امید عالیشاه در دقیقه 17 گل پرسپولیس را به ثمر رساند و میلاد جهانی در دقیقه 90 کار را برای ذوب‌آهن به تساوی کشاند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرسپولیس با این نتیجه 10 امتیازی شد و به رده نهم جدول رسید.

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، محمدحسین کنعانی‌زادگان، سیدجلال حسینی، سعید آقایی، سیامک نعمتی، کمال کامیابی‌نیا (70-میلاد سرلک)، احمد نوراللهی، امید عالیشاه (70-مهدی مهدیخانی)، احسان پهلوان، وحید امیری و مهدی عبدی (60-آرمان رمضانی).

ترکیب ذوب‌آهن: شهاب گردان، وحید محمدزاده، سیدعبدالله حسینی، قاسم حدادی‌فر (54-عرفان پورافراز)، علی دشتی، میلاد جهانی، مهرداد قنبری، ابوالفضل عکاشه (54-حسین شنانی)، دانیال مومنی (73-ایوان مارکوویچ)، فرشاد محمدی‌مهر، محمد سلطانی‌مهر.

داور: بیژن حیدری

منبع: فرارو

کلیدواژه: پرسپولیس ذوب آهن ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۲۴۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتلتیکو مادرید ۳ - ۱ اتلتیک بیلبائو/ خیال شاگردان سیمئونه از بابت کسب سهمیه راحت شد+ فیلم

در چارچوب هفته سی و سوم لالیگای اسپانیا، تیم اتلتیکو مادرید میزبان اتلتیک بیلبائو بود که با نتیجه سه بر یک به پیروزی رسید.

گل‌های رودریگو دپائول در دقیقه ۱۵، آنخل کورئا در دقیقه ۵۲ و اونای سیمون در دقیقه ۸۰ (گل به خودی) در مقابل تنها گل بیلبائو که در دقیقه ۴۵ توسط نیکو ویلیامز به ثمر رسید، پیروزی اتلتیکو را رقم زد.

روخی بلانکوی با این پیروزی ۶۴ امتیازی شد و جایگاهش را در رتبه چهارم تثبیت کرد. بیلبائو هم با ۵۸ امتیاز پنجم است و تقریبا شانس کسب سهمیه لیگ قهرمانان را از دست داد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • عالیشاه به بازی سپاهان رسید
  • امید عالیشاه به بازی با سپاهان رسید
  • عالیشاه به بازی مقابل سپاهان رسید
  • امید عالیشاه به بازی بزرگ رسید
  • بازیکن محبوب اوسمار به بازی بزرگ رسید
  • وحدت بعد از هفت ماه در ترکیب اصلی پرسپولیس!
  • عکس| اقدام عجیب کاپیتان پرسپولیس در اینستاگرام/ عالیشاه همسرش را سانسور کرد
  • حرکت رونالدینیویی؛ امید عالیشاه با عکس خود، تولد همسرش را تبریک گفت! + عکس
  • اتلتیکو مادرید ۳ - ۱ اتلتیک بیلبائو/ خیال شاگردان سیمئونه از بابت کسب سهمیه راحت شد+ فیلم
  • مثل لوئیز انریکه در فوتبال ایران داریم!