Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-06@16:10:09 GMT

حال آیت الله مصباح یزدی وخیم شد

تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۲۴۲۷۰

حال آیت الله مصباح یزدی وخیم شد

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از  تسنیم، در خلال روند درمانی وی، حال او رو به وخامت گذاشته است و دفتر رییس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی از علاقمندان به وی خواسته تا برای او دعا کنند.

آیت‌الله محمدتقی مصباح یزدی با توصیه هیئت پزشکی از شامگاه شنبه (۶ دی) برای ادامه درمان در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این نیز وی در منزل شخصی خود در قم تحت مداوا قرار داشت. علت بیماری او اختلال در دستگاه گوارشی اعلام شده و تست کرونای اخیرش نیز منفی بوده است.

پربیننده ترین کوهنوردی بهاره رهنما و همسرش +عکس بهاره رهنما در برف +عکس سیدمحمد خاتمی عزادار شد عراق برای ازسرگیری سفر زیارتی ایرانی‌ها شرط گذاشت شرایط اختصاصی استخدام بیش از ۲۷هزار معلم +جزییات

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: آیت الله مصباح یزدی مصباح یزدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۲۴۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات تعاونی‌ در سبزوار پرداخت شد

محمود یزدی گفت: این تسهیلات با هدف توسعه، تامین سرمایه ثابت و در گردش تعاونی ها، از محل منابع داخلی بانک ها و بند "ب" تبصره ۱۶ بودجه ۱۴۰۱ اعطا شده است.

وی اظهار کرد: در مجموع ۷۷۸ شرکت تعاونی در سبزوار فعال است که از طریق فعالیت آن‌ها برای بیش از ۱۳ هزار نفر اشتغال ایجاد شده است.

رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی سبزوار گفت: عمده تعاونی های ایجاد شده در بخش‌های خدماتی، توزیعی، تولیدی، فرش، مسکن، مصرف، صنعتی و کشاورزی تشکیل شده است.

یزدی افزود: راه‌اندازی اتاق تعاون در سبزوار و صدور کارت بازرگانی، زمینه‌ساز تسهیل صادرات محصولات شرکتهای تعاونی‌ این شهرستان شده و همچنین فعالیت اتاق تعاون سبزوار رفع مشکلات شرکت‌های تعاونی شهرستان در حوزه بیمه و مالیات تعاونگران را به دنبال داشته است.

مرکز شهرستان ۲۸۵ هزار نفری سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • چین بهاره برگ سبز چای در باغ‌های شمال
  • ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات تعاونی‌ در سبزوار پرداخت شد
  • ۴۳۰ حافظ یزدی در آزمون ملی اعطای مدرک تخصصی شرکت کردند
  • هفته هشتم رقابت چابکسواران در کورس سراسری بهاره یزد
  • صلیب سرخ: شرایط انسانی در افغانستان وخیم و نیازمند رویکرد جدیدی است
  • ۵۹ هزار دانش‌آموز یزدی در طرح ملی نجات آب شرکت کردند
  • بازگشت عمره گزاران یزدی به استان
  • مشارکت ۵۹ هزار دانش‌آموز یزدی در طرح ملی نجات آب
  • استقبال بیش از ۵۹ هزار دانش آموز یزدی از طرح ملی نجات آب
  • درخشش بانوان یزدی در مسابقات پتانک کارگران کشور