Web Analytics Made Easy - Statcounter

سفارت ایران در کرواسی با صدور بیانیه ای تاکید کرد: تاریخ و ملتهای منطقه نقش بی نظیر سردار سلیمانی در مبارزه با تروریسم را فراموش نخواهند کرد.

به گزارش برنا، سفارت جمهوری اسلامی ایران در کرواسی با انتشار بیانیه ای مطبوعاتی در سالگرد ترور بزدلانه سرلشکر حاج قاسم سلیمانی تاکید کرد: این جنایت که با دستور مستقیم رئیس جمهور آمریکا انجام شد، نمونه واقعی تروریسم دولتی است و ملت ایران حتما عاملان را به پای میز محاکمه و اجرای عدالت خواهد کشاند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بیانیه که برای نمایندگی های دیپلماتیک، دفتر نهادهای بین المللی و همچنین رسانه های مستقر در کرواسی ارسال شده، آمده است: سرلشکر شهید سلیمانی قهرمان سرافراز مبارزه با تروریسم داعشی در منطقه، ژانویه ۲۰۲۰ و اندکی پس از ورود به شهر بغداد برای دیدار با نخست وزیر عراق در حمله تروریستی نیروهای آمریکایی در فرودگاه بغداد ترور شد. ترامپ، رئیس جمهور ایالات متحده رسما مسئولیت این حمله تروریستی را که داعش از انجامش عاجز بود، بر عهده گرفت، و این نمونه ای واقعی از تروریسم دولتی است.

سفارت ایران در کرواسی به اشاره به اینکه "گزارشگر ویژه سازمان ملل این ترور را غیرقانونی و نقض قوانین بین الملل دانست و نخست وزیر وقت عراق هم سرلشکر سلیمانی را میهمان رسمی دولت عراق و ترور ایشان را جنایت واقعی و نقض استقلال و حاکمیت ملی عراق خواند" افزوده است: سردار سلیمانی به خاطر شجاعت، هوشمندی سیاسی و نقش بی نظیرش در مبارزه با تروریسم و افراط گرایی در یاد ملتهای منطقه خواهد ماند.

در بخش دیگری از این بیانیه تصریح شده است که ملت ایران هرگز این اقدام جنایتکارانه دولت آمریکا را فراموش نخواهد کرد و آمران و عاملان آن را حتما به میز محاکمه و اجرای عدالت خواهد کشاند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سردار سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۲۴۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از کتاب ۱۰ جلدی یک سردار دراصفهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ حسین حمیدی نویسنده گفت: کتاب ۱۰ جلدی یک سردار ویژه نوجوانان و جوانان نگارش شده که مزین به ۲۰۰ عکس از سردار سلیمانی است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


حمیدی افزود: این کتاب‌ها به صورت روان ویژه نوجوانان و جوانان نگارش شده و هر جلد به موضوعی از شخصیت شهید سلیمانی می‌پردازد.
کتاب ۱۰ جلدی یک سردار را انتشارات سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان به تازگی روانه بازار کتاب نشرکرده است.

دیگر خبرها

  • رونمایی از کتاب ۱۰ جلدی یک سردار دراصفهان
  • «ما ملت شهادتیم» از شهید زاهدی تا سردار سلیمانی
  • (عکس) اهدای پیراهن تیم ملی فوتسال به سردار سلیمانی
  • ترور یک فرمانده مقاومت به دست تشکیلات خودگردان/واکنش حماس و جهاد اسلامی
  • ۱۳ میلیون دلار برای القای تاریخچه ترور و کشتار به ایران و مذهب شیعه | جعل تاریخ در سریال حشاشین
  • جهان در موقعیت حساسی قرار دارد/ عملیات وعده صادق در طول تاریخ ایران بی‌نظیر است
  • نقش سازنده سپاه در امنیت پایدار منطقه و مبارزه با تروریسم
  • فیلم| واکنش شهید سردار سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت
  • خلیج‌فارس تاریخ سربلند ملت ایران است
  • آیا بلینکن می‌تواند اثر انگشت خود را بر تاریخ بگذارد؟