Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-05-02@14:04:33 GMT

عملکرد بورس قابل اعتماد است

تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۲۴۶۷۶

عملکرد بورس قابل اعتماد است

وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: بازار سرمایه از نظر عملکردی به مرحله ای رسیده که می‌توان به آن اعتماد کرد و ناشران بازارگردان دارند.

به گزارش پول نیوز، فرهاد دژپسند در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران درباره وضعیت بورس، افزود: بازار سرمایه در یک ماه گذشته در ریل مناسب قرار دارد چون نهادسازی لازم انجام شده و همه ناشران بازارگردان دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: غیرازمتغیرهای پیرامونی اختلال خاصی نداریم به این معنی که ممکن است برای بخشی سیاستگذاری انجام شود و این سیاستگذاری اثر خود را بر بازار می گذارد یا قاعده ای برای نحوه تعیین قیمت گروهی از کالاها انجام می‌شود که بر روند بازار سرمایه اثر خواهد داشت.

وزیر اقتصاد گفت: مورادی که به آن اشاره شد شرایط پیرامونی است که بر بازار تاثیر دارد و خود بازار الان از نظر عملکردی به مرحله ای از شرایط رسیده که می توان به آن اعتماد کرد.

وی در ادامه درباره لایحه بودجه سال آینده نیز گفت: کلیات بودجه در کمیسیون تلفیق تصویب شد براساس جلسه ای که روسای قوا در دفتر رییس جمهور تشکیل شد قرار شد سازمان برنامه به نمایندگی دولت و بقیه دستگاه ها حداکثر همکاری را بکنند تا بودجه بودجه مراحل را طی کنند.

دژپسند تاکید کرد: اهتمام جدی وجود دارد که اقدام های لازم در مورد لایحه بودجه ۱۴۰۰ انجام شود و باید کمیسیون تلفیق بررسی ها را شروع کند منابع و بعد مصارف را بررسی کند در منابع گزارش ها را ارائه کردیم و در مرحله کلیات مباحثه های لازم را انجام دادیم و بعد وارد جزییات خواهیم شد.

 لایحه بودجه سال آینده ۱۲ آذرماه توسط دولت به مجلس شورای اسلامی ارایه شد و پس از اظهارنظرهای مختلف سرانجام روز گذشته کلیات آن در کمیسیون تلفیق به تصویب رسید.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: وزیر اقتصاد فرهاد دژپسند سیاستگذاری لایحه بودجه کمیسیون تلفیق بازار سرمایه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۲۴۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حاجی‌بابایی: امسال دیگر کسی نمی‌تواند بودجه «حوزه فرهنگ» را پرداخت نکند

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، نمایندگان در جلسه علنی نوبت صبح امروز (سه‌شنبه ۱۱ اردیبشهت ماه) مجلس و در ادامه بررسی بخش دوم لایحه بودجه سال ۱۴۰۳، جدول شماره ۱۲ با عنوان «هزینه‌کرد یک درصد از هزینه‌های شرکت‌های دولتی موضوع ماده پنج قانون مدیریت خدمات کشوری» را به تصویب رساندند.

حمیدرضا حاجی‌بابایی، رئیس کمیسیون تلفیق در توضیح این جدول، گفت: طبق محاسبات ما در زمان تصویب بخش اول بودجه مقرر شد که یک درصد هزینه‌های شرکت‌های دولتی برای مسائل فرهنگی هزینه شود که اعتبار آن بالغ بر ۲۸ همت می‌شد، اما دولت در جداول ۳۶ همت را برای توزیع آورده است.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: کمیسیون تلفیق لایحه بودجه با همکاری کمیسیون فرهنگی اصلاحاتی را در این جداول اعمال کرد که یکی از این اصلاحات، اختصاص منابع بیشتری به وزارتخانه‌های آموزش و پرورش، علوم و بهداشت و درمان بود.

رئیس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ تصریح کرد: امسال برای اولین‌ بار بودجه در مرحله اول به شکلی تصویب شد که کسی نمی‌تواند بودجه حوزه فرهنگ را پرداخت نکند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تصمیم نهایی مجلس درباره یارانه‌ ها در سال ۱۴۰۳
  • مجلس با یارانه نان، دارو و شیرخشک موافقت کرد
  • هشدار رئیس مجلس نسبت به ابهامات موجود در مورد یارانه دارو/ مبلغ 74 همت نمی‌تواند باعث کنترل قیمت و بازار دارو شود/ دولت برای کنترل قیمت بازار دارو 180 همت در نظر بگیرد
  • پایان بررسی جداول لایحه بودجه در جلسات علنی مجلس
  • مجلس با وجود مخالفت دولت با الحاق جدولی به بودجه ۱۴۰۳ موافقت کرد
  • قالیباف: ۱۰ همت برای فوق‌العاده شغل پرستاران اختصاص یافت
  • حاجی‌بابایی: امسال دیگر کسی نمی‌تواند بودجه «حوزه فرهنگ» را پرداخت نکند
  • موافقت مجلس با جدول شماره ۱۲ لایحه بودجه ۱۴۰۳ کل کشور
  • امسال دیگر کسی نمی‌تواند بودجه «حوزه فرهنگ» را پرداخت نکند
  • اعتبارات محرومیت‌زدایی استانی در لایحه بودجه ۱۴۰۳ مشخص شد