Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن معتقد است در صحنه‌ای که دروازه پرسپولیس را باز کرد، اتفاق خاصی برای هم تیمی‌اش رخ نداده بود که توپ را بیرون بزند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، میلاد جهانی، هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن در خصوص تساوی تیمش یک - یک مقابل پرسپولیس که با گل خودش رقم خورد، گفت: در نیمه اول نتوانستیم خوب بازی کنیم که طبیعی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در انتهای جدول بودیم و به همین دلیل بازی کردن برای بچه‌ها هم خیلی سخت بود. در نیمه دوم، با تغییراتی که آقا رحمان ایجاد کرد، شرایط بهتر شد و توانستیم بازی را در دست بگیریم. من هم یک گل زدم و از شرایط سختی که داشتیم، جدا شدیم.

مدافع ذوب‌آهن: در پرسپولیس مُد شده که روی داور و بازیکن حریف می‌ریزند/ برخوردی با لک نداشتم

هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن درباره اینکه هم تیمی‌اش روی زمین افتاده بود، اما توپ را بیرون نزدند و همان توپ تبدیل به گل شد، گفت: وقتی یک بر صفر عقب بودیم، این اتفاق طبیعی بود. هر تیمی که عقب باشد، هر دقیقه‌ای که از زمان بازی بگذرد، کار سخت می‌شود. نمی‌خواستیم توپ را بیرون بزنیم، چون برخورد فرشاد محمدی‌مهر خیلی مسئله مهمی هم نبود. اگر بیرون می‌زدیم، بازی از تب و تاب می‌افتاد و شاید این موقعیت و پاسی که ایوان به من داد، تبدیل به گل نمی‌شد. خوشبختانه یک امتیاز گرفتیم و حالا برای بازی‌های بعدی آماده می‌شویم.

جهانی که فصل پیش در صنعت نفت پاس گل‌های زیادی به هم تیمی‌های خود داده بود درباره اینکه این فصل به گل زدن علاقه بیشتری دارد، اظهار داشت: پاس دادن را بیشتر از گل زدن دوست دارم، اما توپ‌هایی که در موقعیت گل است را باید به تور بچسبانیم.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پرسپولیس ذوب آهن اصفهان پرسپولیس ذوب آهن اصفهان توپ را بیرون ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۲۴۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خداداد: سرنوشت دست استقلال است

به گزارش ورزش سه، لیگ برتر ایران به حساس‌ترین روزهای خود رسیده و در فاصله 6هفته مانده به پایان این مسابقات، 2تیم استقلال و پرسپولیس رقابتی نزدیک برای رسیدن به‌عنوان قهرمانی دارند. خداداد عزیزی، بازیکن و مربی سابق تیم ملی تأکید می‌کند که هر دو تیم شانس برابری برای قهرمانی دارند و تیمی قهرمان خواهد شد که در این هفته‌های حساس گاف ندهد. عزیزی در گفت‌وگو با همشهری به سؤالات پاسخ می‌دهد.
   
رقابت میلی‌متری پرسپولیس و استقلال برای قهرمانی لیگ را چطور می‌بینید؟

تنها جذابیت لیگ ایران همین رقابت نزدیک 2تیم پرسپولیس و استقلال است. من غیر از این چیز خاصی در لیگ نمی‌بینم.

 یعنی کیفیت فنی لیگ ایران خوب نیست؟

آقای گل فعلی لیگ برتر چند گل زده است؟ اگر اشتباه نکنم 14گل. بازی‌های لیگ پر‌گل نیست و اگر هم تیمی برنده می‌شود با حداقل اختلاف است. خیلی از تیم‌ها زور بردن و حمله‌کردن را ندارند و پرسپولیس، استقلال و سپاهان تنها قطب‌های فوتبال هستند. تراکتور هم هر از ‌گاهی عرض‌اندام می‌کند ولی لیگ ما کیفیت فنی بالایی ندارد. تیم‌ها هم اکثرا دولتی هستند و در هزینه‌کردن مشکل دارند و فقط 3، 4تیم خصوصی در لیگ داریم. تیم‌های خصوصی هم به‌نوعی دولتی هستند یا همان «خصولتی». الان می‌گویند استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی واگذار شده‌اند ولی این بخش‌ها هم دولتی هستند. آیا پتروشیمی خلیج‌فارس یا بانک‌ها دولتی نیستند؟ ما سال‌ها‌ست که با این کارها AFC را فریب می‌دهیم ولی امیدوارم بالاخره فوتبال ایران شرایط مطلوبی پیدا کند.

 شانس قهرمانی استقلال بیشتر است یا پرسپولیس؟

هر دو تیم شرایط خوبی دارند و نتیجه هم می‌گیرند. پیش‌بینی خیلی سخت است و باید دید کدام تیم در بازی‌های آینده کمترین اشتباه را خواهد داشت. در این 6بازی هر تیمی لغزش داشته باشد، کارش سخت خواهد شد.

شانس هر دو تیم را برابر می‌دانید؟

استقلال یک امتیاز بیشتر دارد و به‌نوعی دست بالا را دارد. همین یک امتیاز شانس آنها را کمی بیشتر می‌کند چون سرنوشت قهرمانی دست استقلال است ولی پرسپولیس هم تیم خوبی است و منتظر این است که استقلال امتیاز از دست بدهد.

برخی از سبک بازی استقلال انتقاد می‌کنند، نظر شما چیست؟

هیچ جای دنیا نمی‌بینید که این صحبت‌ها مطرح شود ولی بعضی‌ها به تلویزیون می‌‌آیند و از اصطلاحات خارجی استفاده می‌کنند که واقعا خنده‌دار است. وقتی تیمی نتیجه بگیرد حرفی باقی نمی‌ماند، استقلال هم نتیجه گرفته و این از هر چیزی مهم‌تر است.

از نظر شما شیوه بازی پرسپولیس بهتر است یا استقلال؟

پرسپولیس بهتر بازی می‌کند. آنها بعد از انتخاب اوسمار به‌عنوان سرمربی جدید، فوتبالی تهاجمی ‌به نمایش می‌گذارند.

چرا سپاهان از کورس قهرمانی جا ماند؟

نمی‌دانم چه باید بگویم. آنها امسال و پارسال تیم خوبی داشتند ولی نمی‌دانم چرا قهرمان نشدند.

دیگر خبرها

  • اصناف در مهار تورم نقش مهمی دارند
  • چه تیمی قهرمان لیگ برتر می شود؟
  • رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد
  • تیراندازی با کمان کاپ جهانی| رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد
  • تعویض‌های اوسمار اشتباه هم نبود!
  • چند ساعت تا تکمیل پازل 24 تیمی جام جهانی
  • قهرمان دوومیدانی جهان امباپه را به چالش دوی ۱۰۰ متردعوت کرد
  • بولت، امباپه را به چالش دوی ۱۰۰ متردعوت کرد
  • خداداد: سرنوشت دست استقلال است
  • حسینی: روند ناکامی‌های ما در بازی با پرسپولیس قطع شد / مقابل استقلال هم می‌شد کامبک بزنیم