Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها _ مدیر امور فرهنگی و آموزشی معاونت فرهنگی و‌ اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش از برگزاری نخستین وبینار تخصصی با کشور لبنان بمناسبت‌ گرامیداشت سالگرد شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی در کیش خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کیش، رضا اردلان در نشست خبری که به مناسبت گرامیداشت سالروز شهادت سردار حاج قاسم  سلیمانی، در سالن رازی مرکز همایش‌های بین‌المللی کیش برگزار شد، اظهار داشت: این وبینار تخصصی با عنوان "صلح و برادری در مکتب سلیمانی" برای نخستین بار با همکاری سفارت لبنان و حضور اندیشمندان لبنانی و استادان ایرانی برنامه‌ریزی شده و امیدواریم به مدلی برای ارتباط و تعامل بیشتر با کشورهای منطقه‌ای و بین‌المللی تبدیل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اعلام اینکه پخش مجازی تئاتر "هفت دختران آب" هم از دیگر برنامه‌های فرهنگی گرامیداشت یاد حاج قاسم در سالگرد شهادت این مرد میدان است، افزود: معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش از حدود دوماه پیش با تشکیل ستادی با حضور ادارات، نهادها و تشکل‌های مختلف برنامه‌های ویژه نخستین سالگرد سردار دل‌ها را برنامه‌ریزی کرد.

به‌ گفته مدیر امور فرهنگی و آموزشی سازمان‌ منطقه آزاد کیش، در بخش شهری و محیطی فضاسازی شهری و نصب بنرهای اطلاع‌رسانی مناسبی برای این مناسبت انجام  شده است.

او، پخش تری‌دی‌مپینگ در آب‌نمای اسکله تفریحی و عطرافشانی مزار شهدای گمنام را از دیگر برنامه‌های پیش رو عنوان کرد و با اشاره به سفر سردار سلیمانی به جزیره کیش در گذشته، از برپایی یک گالری محیطی در مسجد امام حسن (ع) خبر داد و گفت: خرید و تهیه تعداد پنج هزار نسخه کتاب در 10 عنوان برای برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی که فراخوان‌های آن پیش‌تر منتشر شده است از دیگر برنامه‌های این ایام است.

اردلان با اشاره به برگزاری مجازی پاتوق شعر در روزهای 13 و 14 دی‌ ماه با حضور شاعران ملی و برگزیده کنگره‌های بین‌المللی با همین موضوع، دعوت از همرزمان سردار سلیمانی برای حضور در کیش و بیان خاطره‌های مشترک را از دیگر بخش‌های فعالیت‌های فرهنگی این ایام ذکر کرد.

وی با تجلیل از پوشش و انتشار فرازهای مختلف وصیت‌نامه‌ی سردار سلیمانی توسط رسانه‌های کاغذی و برخط کیش، از انتشار ویژه‌نامه‌های مطبوعاتی با این موضوع خبر داد و افزود: همچنین پیام‌های ائمه جمعه شیعه و اهل سنت و مدیران کیش در رسای سردار سلیمانی به صورت کلیپ پخش خواهد شد.

این‌ مدیر فرهنکی سازمان منطقه آزاد کیش به مسابقه ملی خوشنویسی سردار سلیمانی اشاره کرد و اهتزاز پرچم "ما ملت امام حسینیم" در پارک شهر را از دیگر برنامه‌های این روز نام برد و با اشاره به حضور مربیان پرورشی مدارس کیش، گفت: آثار هنری و فرهنگی بسیاری از طریق دانش‌آموزان تهیه و ارائه شده است.

اردلان با اشاره به حرکت فرهنگی جامعه بازاریان در نصب تمثال سردار در ورودی بازارها، تصریح کرد: مردم و مسئولان تمام تلاش خود را در پاسداشت بخشی از زحمات سردار شهید سلیمانی در مبارزه با تروریسم و داعش خونخوار با هدف تقدیر از خدمات وطنی و فرامرزی این شهید سرافراز که با تمام وجود در مقابل گروه‌های آسیب‌زننده به اسلام ایستادگی کرد را ارائه خواهند کرد.

اشتری: مکتب حاج قاسم سلیمانی باید سرلوحه زندگی فرزندان این مرز و بوم قرار بگیردهجر حبیب| ‌انتقام خون شهدای مقاومت را به سخت‌ترین وجه ممکن می‌گیریم / بررسی پرونده شهادت حاج قاسم در کمیسیون امنیت ملی مجلس+ فیلم

حجت الاسلام سلمانی، مشاور فرهنگی مدیرعامل شرکت عمران، آب و خدمات کیش هم بر اهمیت  تحلیل شخصیت سردار سلیمانی و ساده‌زیستی وی به طریقی که حتی به سنگ مزار خود حساس بودند را مورد تاکید قرار بگیرد.

وی اظهار داشت: سردار شهید سلیمانی در طول دوران مبارزاتی خود در داخل و خارج از کشور پیوسته در مسیر ولایت‌مداری حرکت کرد و نام نیکی از خود بر جای گذاشت.

انتهای پیام/7558/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دیگر برنامه منطقه آزاد کیش سردار سلیمانی حاج قاسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۲۴۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار جمعی از معلمان سراسر ایران با رهبر انقلاب تا دقایقی دیگر

۳ هزار معلم از سراسر ایران تا دقایقی دیگر همزمان با سالگرد شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و گرامیداشت روز معلم با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، دیدار ۳ هزار معلم از سراسر ایران امروز - چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه - و تا دقایقی دیگر همزمان با سالگرد شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و گرامیداشت استاد شهید مطهری و روز معلم با رهبر انقلاب آغاز می‌شود.

اخبار و تصاویر تکمیلی متعاقباً منتشر می شود..

کد خبر 749598

دیگر خبرها

  • تجدید پیمان دختران و مادران نصف‌جهان با سردار دل‌ها
  • دیدار جمعی از معلمان سراسر ایران با رهبر انقلاب تا دقایقی دیگر
  • واکنش حاج قاسم سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت : مگر ما مرده باشیم که خانواده ایرانی سالم به ایران برنگردد (فیلم)
  • برگزاری مراسم سالگرد شهادت استاد مطهری در مسجد جامع نارمک
  • پخش مستند «مسئله حجاب» از شبکه یک
  • مستند «مسئله حجاب» به تلویزیون رسید + ساعت پخش
  • پخش مستند «مسئله حجاب» همزمان با سالگرد شهادت شهید مطهری
  • پخش مستند «مسئله حجاب» به مناسبت سالگرد شهادت استاد مطهری
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه اش، عسل /زینب گفت ببین یه ذره بچه داره من رو تهدید می‌کنه!