Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، هفته سوم و چهارم لیگ تیراندازی با کمان، یادواره شهدای اقتدار و سلامت در رده مردان برگزار شد.
در این روز به دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی، این مسابقات فقط در رده مردان برگزار شد.

در هفته سوم و در رده ریکرو مردان، تیم دانشگاه آزاد با نتیجه ٤ بر یک مقابل هیئت چهارمحال بختیاری به برتری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آکادمی راد با همین نتیجه  از سد سپاهان گذشت. نفت امیدیه با نتیجه ٣ بر ٢ مقابل کمانداران پایتخت به پیروزی رسید و نیروی زمینی اردبیل با نتیجه ٤ بر یک مقابل مقاومت عاشورای آذربایجان شرقی به برتری رسید.

در هفته چهارم و در ریکرو مردان، کمانداران پایتخت با نتیجه ٤ بر یک مقابل هیئت چهارمحال بختیاری به پیروزی رسید. نیروی زمینی اردبیل با نتیجه ٥ بر صفر برابر سپاهان به پیروزی رسید. دانشگاه آزاد با همین نتیجه از سد هدف طلایی گذشت و نفت امیدیه با نتیجه ٤ بر یک مقابل مقاومت عاشورای آذربایجان شرقی به برتری رسید.

در هفته سوم و در رده کامپوند مردان، تیم فولاد آلیاژی ایران با نتیجه ٥ بر صفر مقابل سپاهان به برتری رسید. تیم کمانداران پایتخت با نتیجه ٤ بر یک برابر هیئت آبیک به پیروزی رسید. تیم آلفا با همین نتیجه مقابل هیئت کرمانشاه به پیروزی رسید و تیم مقاومت عاشورای آذربایجان شرقی با نتیجه ٣ بر ٢ مقابل نفت امیدیه به برتری رسید.

در هفته چهارم و در رده کامپوند مردان، تیم سپاهان با نتیجه ٣ بر ٢ مقابل مقاومت عاشورای آذربایجان شرقی به برتری رسید. تیم آلفا و هیئت کرمانشاه با نتیجه مشابه ٥ بر صفر مقابل کمانداران پایتخت و نفت امیدیه به برتری رسیدند.آکادمی راد با نتیجه ٤ بر یک مقابل فولاد آلیاژی ایران به پیروزی رسید.

در مسابقات برگزار شده و در ماده ریکرو، رضا شبانی از دانشگاه آزاد با امتیاز ٣٤٦، صادق کبودانی با امتیاز ٣٣٠ از تیم نیروی زمینی اردبیل و صادق اشرفی با امتیاز ٣٢٢ از دانشگاه آزاد بهترین امتیاز را کسب کردند.

در ماده کامپوند هم، محمدصالح پالیزبان با امتیاز ٣٥٦ از آکادمی راد، نیما محبوبی و مجید احمدی از تیم آلفا با امتیاز ٣٥٢ در رده اول تا سوم از لحاظ امتیاز قرار گرفتند.

منبع: فارس

کلیدواژه: تیراندازی سلامت دانشگاه آزاد آذربایجان شرقی نتیجه ٤ بر یک مقابل کمانداران پایتخت پیروزی رسید برتری رسید دانشگاه آزاد نفت امیدیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۲۴۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقات تیراندازی با کمان کارگران گرامیداشت هفته کار و کارگر

در بخش مردان:ایلیا کاکلی ،صدرا قبادی،بهمن جهدی، علی پیرمرد وحسن پور فتحی برتر شدند.
همچنین در بخش بانوان: زهرا جباریان، الهام جباریان،آیسان پورقاسم ، مبینا شکیب وناهیده شکیب برترین این رقابت‌ها شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • یک امتیاز، نتیجه رقابت نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد با حریفان در مسابقات هندبال کشور
  • برتری نیروی زمینی و گیتی پسند در روز جشن قهرمانی زود هنگام مسی‌ها
  • تلاش قعرنشینان برای بقا در لیگ برتر هندبال مردان
  • قهرمانی زودهنگام مس و تلاش قعرنشینان برای بقا در لیگ برتر هندبال مردان 
  • روز خوب نمایندگان بوکس ایران در رقابتهای جوانان و امید آسیا
  • منچسترسیتی همچنان در تعقیب آرسنال
  • برگزاری مسابقات تیراندازی با کمان کارگران گرامیداشت هفته کار و کارگر
  • رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد
  • تیراندازی با کمان کاپ جهانی| رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد
  • انتقام سیمئونه از والورده / باز هم نژادپرستی در لالیگا!