Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@20:28:57 GMT

تواضع از ویژگی های شاخص سردار شهید سلیمانی بود

تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۲۴۹۸۵

تواضع از ویژگی های شاخص سردار شهید سلیمانی بود

حجت‌الاسلام‌ مهدی راست روش عصر پنجشنبه در نشست قرار گاه فرهنگی شهرستان فردیس افزود: فضایل اخلاقی سردار شهید سلیمانی بین مردم پیچیده بود و خود را بزرگ نمی دید ، جمله ای که فرمود روی قبرم بنویسید سرباز قاسم سلیمانی نمونه بارز از تواضع بود.

وی ادامه داد: سردار شهید سلیمانی خود را فروتن میدید و خدا او را با شهادت بزرگ کرد در مورد وصف شهید سلیمانی هر چقدر بگوییم کم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه سردار شهید سلیمانی جایگاه ویژه ای بین مردم و امت اسلام داشت، اظهار داشت: هنگام شهادت سلیمانی رهبر معظم انقلاب در فراغ سردار شهید سلیمانی بی تابی می کرد و گویای غم بزرگ در دل آقا و همه مردم نشست.

وی در خصوص قرارگاه فرهنگی در شهرستان های استان البرز گفت: هر چه شهر وسعت بیشتری پیدا کند انسجام ،هماهنگی و همگرایی در کارهای فرهنگی و در یک جبهه واحد کار کردن اهمیت بسزایی دارد.

وی با اشاره به کار فرهنگی و تاثیر بر پویایی جامعه افزود: با انجام فعالیت های فرهنگی جامعه به رشد بالندگی می رسد تا زمانی که دستگاهها با هم موازی نباشند مشکلات جامعه حل نخواهد شد.

مسوول دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ی ائمه جمعه استان البرز گفت: طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب باید قرارگاه فرهنگی در چارچوب مردمی حرکت کند تا موانع فرهنگی رفع شود ، همه باید در یک جبهه فرهنگی واحد حرکت کنند تا خط دفاع و هجوم دشمن را بشکند و فرهنگ ناب اسلام محمدی و شیعه حضرت علی ابی ابیطالب (ع) که فرهنگ اخلاق و ادب مردم دوستی و آبادی دنیا و اخرت را در بردارد در جامعه تزریق شود.

برچسب‌ها البرز فردیس جهان و سردار سلیمانی پروندهٔ خبری نخستین سالگرد شهادت سردار سلیمانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: البرز فردیس جهان و سردار سلیمانی البرز فردیس جهان و سردار سلیمانی اخبار کنکور سردار شهید سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۲۴۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی یادواره شهید شاخص شهرستان کوار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، یادواره سردار شهید عباس کشاورز، با حضور مردم در مصلی ۱۴ معصوم شهر کوار برگزار شد.
اجرای سرود، دکلمه، مداحی، سینه زنی و خاطره گویی از زبان همرزمان شهید از برنامه‌های این یادواره در شهرستان کوار بود.
سردار شهید عباس کشاورز با شرکت در عملیات‌های فتح المبین و بیت المقدس در سن ۲۰ سالگی به عنوان فرمانده گردان، نام خود در لشکر ۱۹ فجر ثبت کرد.
سردار شهید عباس کشاورز ، ۱۵ اردیبهشت ۱۳۶۱ در منطقه فکه و هنگام بازگشت از عملیات موفقیت آمیز انهدام انبار مهمات دشمن، هدف گلوله‌های دشمن بعثی قرار گرفت و به شهادت رسید.

دیگر خبرها

  • هدف از تکریم سرآمدان علمی و فرهنگی الگوسازی برای نسل جوان است
  • دست پر «مکتب حاج قاسم» در نمایشگاه کتاب تهران
  • تاثیرگذاری فرهنگی وظیفه آحاد مردم جامعه است
  • برپایی یادواره شهید شاخص شهرستان کوار
  • بیش از ۱۲۰۰ ماما در استان البرز فعالیت می‌کنند
  • شهدا برکت مجموعه انتظامی هستند
  • مذاکرات مهدی کروبی با شورای نگهبان به روایت آیت الله هاشمی /سردار سلیمانی و ناطق نوری مهمانم بودند /آقای حجازی از بهزاد نبوی دلخور بود
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • ثبت بیش از ۱۱ هزار زایمان طبیعی در البرز
  • البرز رتبه دوم کشوری در شاخص‌های بی دردی زایمان طبیعی را کسب کرد