Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری عصر امروز (پنجشنبه ۱۱ دی) از بخش‌های مختلف مسجد امام خمینی (ره) اندیمشک بازدید کرد و در جریان اقدامات و مشکلات این مسجد قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «آیت‌الله محسن حیدری» عصر امروز (پنجشنبه ۱۱ دی) از بخش‌های مختلف مسجد امام خمینی (ره) اندیمشک بازدید کرد و در جریان اقدامات و مشکلات این مسجد قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در این بازدید با تقدیر از فعالیت‌ها و اقدامات مسجد امام خمینی (ره) اندیمشک اظهار کرد: برنامه‌های ارزشمندی توسط این مسجد در حال اجرا است که انتظار می‌رود این روند ادامه داشته باشد.

 

وی اذعان کرد: مجموعه‌های مسجد امام خمینی (ره) اندیمشک اعم از کانون فرهنگی هنری، هیئت امنا و پایگاه مقاومت بسیج خواهران ارتباط و تعامل بسیار خوبی با یکدیگر دارند که باید آن را حفظ کنند.

 

آیت‌الله حیدری با اشاره به اینکه مسجد امام خمینی (ره) یکی از فعال‌ترین مساجد شهرستان اندیمشک است تصریح کرد: لازم است فعالان فرهنگی این مسجد پیگیری‌های خود را انجام دهند تا توسط مسجد در سطح منطقه کارهای ارزشمندی صورت گیرد.

 

در ادامه جمعی از مسئولان و فعالان مجموعه‌های مسجد امام خمینی (ره) اندیمشک ضمن ارائه گزارش عملکرد، به بیان برخی از مشکلات و نیازهای این مسجد پرداختند.

 

پایان پیام/661

منبع: شبستان

کلیدواژه: نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری اندیمشک مساجد مسجد امام خمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۲۵۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه فرو ریختن سقف مسجد مشهور بر اثر سیل

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 8 سقف مسجد دانشگاه ملک‌فهد عربستان بر اثر بارش شدید باران فرو ریخت. این لحظات را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • دیدار استاندار لرستان و آیت‌الله «نیازی»
  • لحظه فرو ریختن سقف مسجد مشهور بر اثر سیل
  • تاکید نماینده استان در مجلس خبرگان رهبری بر باشکوه برگزار کردن اجلاسیه شهدای استان
  • نماینده همدان در مجلس خبرگان رهبری به علت عارضه مغزی در بیمارستان بستری شد
  • بازدید رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) از آسایشگاه کهریزک
  • اعزام ۲۵۰۰ لرستانی به مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره)
  • فریاد افغانستان افغانستان در فرودگاه امام خمینی!
  • افزایش ۳۰۰ نفری سهمیه بیمه کارگران ساختمانی در کردستان
  • خیر انسان در حرکت در مسیر الهی است
  • حکومت‌های منطقه با جبهه مقاومت همراهی کنند