Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-05@23:53:18 GMT

برگزاری جشنواره قرآنی مجازی در دنا

تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۲۵۳۶۳

برگزاری جشنواره قرآنی مجازی در دنا

به گزارش خبرگزاری فارس از سی‌سخت، جشنواره قرآنی مجازی در شهرستان دنا ویژه اقشار مختلف برگزار شد.

روح‌الله کمالی مدیر دارالقرآن الکریم امام خمینی(ره) آموزش و پرورش شهرستان دنا در گفت‌وگو با فارس از برگزاری «جشنواره قرآنی مجازی» ویژه اقشار مختلف مردمی در شهرستان با توجه به شرایط بیماری کرونا خبر داد و گفت: هدف از برگزاری این جشنواره در فضای مجازی، استفاده از ظرفیت گسترده فضای مجازی در جهت تبلیغ، ترویج و انس بیشتر با مصحف شریف قرآن کریم بعنوان راهنمای زندگی بشر خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کمالی بیان داشت: با توجه به اینکه در آستانه سالگرد شهادت سردار پرافتخار سپاه اسلام و ایران  شهید حاج قاسم سلیمانی و یاران مقاومت قرار داریم، مسابقه کتابخوانی مرتبط گنجانده شده است.

این فعال قرآنی اظهار کرد: در این جشنواره، دانش‌آموزان، فرهنگیان و اولیا می‌توانند ثبت نام نمایند.

وی افزود: عناوین این جشنواره شامل مسابقه کتابخوانی 10 ویژگی قرآنی مدیریت شهید قاسم سلیمانی که منبع کتاب به صورت فایل pdf و رایگان ارسال می‌شود این بخش، ویژه فرهنگیان و اولیای دانش آموزان است.

کمالی گفت: معماهای قرآنی ویژه دانش آموزان دلنوشته (سخنی با قرآن) حداکثر یک صحفه خط خوانا ویژه دانش آموزان،ترتیل سوره مبارکه فجر به صورت فایل صوتی مخصوص دانش آموزان و فرهنگیان و اولیا از دیگر ویژگی های برنامه‌های این جشنواره است.

کمالی مهلت ارسال آثار را تا 12 بهمن‌ماه سال‌جاری اعلام کرد و یادآور شد: به برگزیدگان هر رشته هدایایی اهدا می شود.

وی تصریح کرد: متقاضیان جهت اطلاع از شرایط ثبت نام و شرکت در عناوین این جشنواره با شماره تلفن 09171462911 پیامک بفرستندیا تماس بگیرند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: کودکان ونوجوانان ترتیل شهید حاج قاسم سلیمانی کتاب خوانی دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۲۵۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری طرح «هر روستا یک خانه قرآن» در ملایر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان، حجت‌الاسلام رستمی با اشاره به اینکه یکی از مهم‌ترین رویکرد‌های سازمان تبلیغات اسلامی نشر برنامه‌های قرآنی و دینی در جامعه است، گفت: در این زمینه مؤسسات و خانه‌های قرآنی با مجوز این نهاد در سطح شهرستان فعالیت می‌کنند.

او با اشاره به فعالیت مؤسسات و خانه‌های قرآنی شهرستان ملایر افزود: علاوه بر این مؤسسات و خانه‌های قرآنی جلسات خانگی قرآن نیز در این شهرستان فعال است.

رئیس تبلیغات اسلامی ملایر به برگزاری بیش از ۱۳۰ محفل و کرسی تلاوت قرآن در دو سال اخیر در سطح مساجد شهرستان اشاره و تأکید کرد: این برنامه‌های قرآنی همچنین با همکاری آموزش و پرورش به شکل کرسی‌های تلاوت هفتگی در مدارس برگزار می‌شود.

او گفت: همچنین کرسی‌های تلاوت قرآن کریم با عنوان طرح شهید محمودی نیر از سوی آموزش و پرورش و دارالقرآن در مساجد شهری و روستایی در حال برگزاری است و با استقبال خوبی نیز همراه بوده است.

رستمی تصریح کرد: قرار است برای روستا‌های بدون خانه قرآن یک رابط آقا و یک رابط خانم برای آموزش‌های تکمیلی معرفی شود که برای برخی روستا‌ها معرفی انجام شده است.

دیگر خبرها

  • برگزاری مسابقات قرآن بین کودکان و دانش آموزان در روستای الیف + تصاویر
  • برگزاری جشنواره خواندن و خوش نویسی در جهرم
  • دومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی سمپاد برگزار می‌شود
  • نشست خبری جشنواره کتاب در حال برگزاری است
  • جزئیات برگزاری دور دوم اردوی زیارت‌اولی‌ها ویژه دانش‌آموزان مناطق کم‌برخوردار
  • برگزاری طرح «هر روستا یک خانه قرآن» در ملایر
  • اختتامیه جشنواره سفیران سلامت در چابهار
  • رقابت‌های قرآنی دانش‌آموزی استان مرکزی
  • جای خالی معلمان ماهر مجازی
  • برگزاری جشنواره نخبگان قرآنی مدارس خوزستان