Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش جام نیوز، حمید مطهری انتقال رامین رضاییان به پرسپولیس را چندان محتمل نمی‌داند.

 

حمید مطهری دستیار اول یحیی گل محمدی در تیم فوتبال پرسپولیس که از تساوی 1-1 تیمش مقابل ذوب آهن در کنفرانس خبری پس از این مسابقه حضور پیدا کرده بود، در مورد صحبت های اعضای هیئت مدیره باشگاه در مورد این که جدایی بشار رسن تاثیر زیادی در عملکرد این تیم ندارد گفت:من و یحیی همیشه اعتقادمان این است که کار گروهی به هر بازیکنی ارجحیت دارد، ولی اگر هیئت مدیره  این حرف را گفته، حتماً آنها فوتبال را بهتر از ما می‌فهمند و حتما تأثیری ندارد!

 

مطهری همچنین در مورد احتمال حضور رامین رضاییان در تیم پرسپولیس گفت: در اینکه رضاییان بازیکن توانمند و خوبی است شکی نیست، ولی ما آنقدر درگیر مسابقات هستیم که فکر می‌کنم این مسائل تیم را دچار حاشیه می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الان زمان نقل و انتقالات نبوده و طرح این مسائل حرفه‌ای نیست. نمی‌دانم چه اتفاقی در فضای مجازی می‌افتد. در اینکه رامین رضاییان بازیکن توانمندی است شکی نیست، اما فکر می‌کنم زمان خوبی برای این صحبت‌ها نیست. باید باشگاه صحبت کنیم و ببینیم شرایط رضاییان چطور است. فکر می‌کنم قرارداد او خیلی بالا است و بعید می‌دانم این انتقال امکان‌پذیر باشد.

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: حمید مطهری بازیکن پرسپولیس گل محمدی فوتبال جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۲۵۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلالی‌ها پولدار می‌شوند

به گزارش همشهری آنلاین، مدیران هلدینگ خلیج فارس در جلسه امروز هیئت مدیره استقلال اعلام کردند که تا آخر فصل با کادر فنی و بازیکنان این تیم تسویه حساب می‌کنند و همچنین طلب فصل قبل برخی از اعضای این تیم را هم پرداخت می‌کنند. از این رو استقلالی‌ها طی یک ماه آینده پولدار شده و در شرایط مالی خوبی قرار خواهند گرفت.

در جلسه امروز هیئت مدیره استقلال همچنین در ارتباط با مطالبات این باشگاه هم گزارشی به مدیران هلدینگ داده شد تا حسابرسی‌های لازم در ارتباط با پرداخت این مطالبات انجام شود.

کد خبر 847899 منبع: خبرورزشی برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • مطهری: یحیی نه؛ مسئولیت فنی تیم با من است | برای حیثیت خودمان بازی خواهیم کرد
  • رامین رضاییان آماده برای تقابل با پرسپولیس؛ محرومیتی در کار نیست
  • پرسپولیس برای رامین رضاییان استعلام گرفت
  • خطیر در استقلال ماندنی شد
  • تیم دوم استقلال زنده می‌شود
  • استقلالی‌ها پولدار می‌شوند
  • مصاحبه بد موقع و حذف از جام حذفی کار دست اوسمار داد/ چالش پرسپولیس در مورد بیرانوند، صادقی و رامین رضاییان!
  • مصاحبه بد موقع و و حذف از جام حذفی کار دست اوسمار داد/ چالش پرسپولیس در مورد بیرانوند، صادقی و رامین رضاییان!
  • اگر رضاییان برگردد، بعد از عالیشاه کاپیتان دوم پرسپولیس می‌شود
  • ماموریت محرمانه یک پرسپولیسی برای شکست استقلال