Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، خبرگزاری فرانسه امروز (پنج‌شنبه) از ثبت اولین موردِ ابتلا به نوع جدید و جهش‌یافته ویروس کرونا در این کشور خبر داد.

بر این اساس وزیر بهداشت فرانسه امروز اعلام کرد: «اولین مورد از نوع آفریقایی ویروس کرونا در کشورمان شناسایی شد.»

این نوع از ویروس کرونا در اواسط ماه دسامبر میلادی (آذر) از سوی دانشمندان آفریقایی کشف شد و با نام علمی ۵۰۱.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

V۲ شناخته می‌شود.

تاکنون کشور‌های مختلفی ازجمله انگلیس، ژاپن و چین از شناسایی این نوع از ویروس کرونا در کشورشان خبر داده‎اند.

از ابتدای شیوع نوع جدید ویروس کرونا تاکنون کشور فرانسه ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار و ۴۹۸ مورد ابتلا و ۶۴ هزار و ۳۸۱ فوتی از این ویروس را به ثبت رسانده است.

هفته گذشته وزارت بهداشت فرانسه اعلام کرد نخستین مورد ابتلا به ویروس کرونای انگلیسی را شناسایی کرده است.

فرد بیمار، یک مرد فرانسوی مقیم انگلیس بود که نوزدهم دسامبر از لندن به کشورش بازگشته است.

«اولیویه وران» وزیر بهداشت فرانسه روز گذشته اعلام کرد که به زودی ساعت منع رفت‌وآمد در مناطق قرمز در فرانسه را که بیشتر از همه تحت تأثیر ویروس کرونا قرار دارند، تغییر خواهند داد.

روز شنبه وزیر بهداشت فرانسه در پاسخ به سوال خبرنگاران مبنی بر این‌که آیا فرانسه می‌تواند از قرنطینه سوم پیشگیری کند، گفت مقامات هرگز هیچ گزینه‌ای را رد نمی‌کنند و به‌طور مداوم بر اوضاع نظارت دارند.

پربیننده ترین ابتلای یک پرستار آمریکایی به کرونا پس از تزریق واکسن فایزر! ترامپ: توافق جمهوری‌خواهان و دموکرات‌های جورجیا از برجام هم بدتر بود علت سقوط ترامپ به روایت وکیل سابقش پنج اتفاقی که در سال 2021 باید منتظرش باشیم برترین تصاویر خبری ۲۴ ساعت گذشته

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: فرانسه ویروس کرونا ویروس کرونا در جهان ویروس انگلیسی کرونا بهداشت فرانسه ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۲۵۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات اولین آزمون دکتری حرفه‌ای فیزیوتراپی اعلام شد

به گزارش خبرنگار مهر، براساس مصوبه هشتاد و ششمین جلسه شورای عالی برنامه ریزی وزارت بهداشت و با اعلام دبیرخانه شورای آموزش علوم پایه، بهداشت و تخصصی مقرر شد آزمون ورودی دوره دکتری حرفه‌ای فیزیوتراپی در مرداد سال ۱۴۰۳ برگزار شود.

ثبت نام در آزمون دکتری حرفه ای فیزیوتراپی از شنبه ۲۲ اردیبهشت آغاز می شود و داوطلبان تا ۲۵ اردیبهشت فرصت دارند در این آزمون ثبت نام کنند.

ثبت نام فقط بصورت الکترونیکی و از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی sanjeshp.ir انجام می پذیرد.

داوطلبان باید پس از پرداخت الکترونیکی هزینه آزمون، فرم ثبت نام را تکمیل کنند. لینک پرداخت هزینه و ثبت نام آزمون در مهلت اعلام شده بر روی سایت قرار خواهد گرفت.

آزمون ورودی دوره دکتری حرفه‌ای فیزیوتراپی پنجشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

کارت ورود به جلسه آزمون از روز یکشنبه ۷ مرداد تا چهارشنبه ۱۰ مرداد در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی قرار می گیرد و داوطلبان باید در این بازه زمانی با مراجعه به سایت، کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند. ساعت دقیق برگزاری آزمون بر روی کارت ورود به جلسه درج خواهد شد.

به همراه داشتن کارت ورود به جلسه و کارت شناسایی معتبر (کارت ملی یا شناسنامه عکسدار) در روز آزمون الزامی است.

بر اساس شرایط، ممکن است آزمون بصورت الکترونیکی یا کاغذی برگزار شود.

شرایط شرکت متقاضیان در آزمون:

۱) افراد با داشتن دانشنامه مقطع کارشناسی یا کارشناسی ارشد رشته فیزیوتراپی از دانشگاه های داخل یا خارج از کشور که به تأیید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی رسیده باشد مجاز به شرکت در این آزمون هستند.

۲) دانشجویان مشغول به تحصیل در هر دو مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته فیزیوتراپی به شرط فراغت از تحصیل تا ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ می توانند در این آزمون شرکت کنند.

به گزارش مهر، همچنین مرکز خدمات آموزشی وزارت بهداشت در اطلاعیه ای خطاب به دانش آموختگان رشته فیزیوتراپی از دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت در خارج از کشور اعلام کرده است: بر اساس مصوبه شورایعالی ارزشیابی مدارک تحصیلی خارج از کشور وزارت بهداشت در ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ به منظور حفظ کیفیت و رعایت عدالت در سنجش و ارزیابی علمی متقاضیان ارزشیابی، مقرر شد آزمون ارزشیابی کتبی به صورت متمرکز جایگزین مصاحبه‌ های انجام شده در جلسه کمیسیون‌ های ارزشیابی شود.

کد خبر 6091854

دیگر خبرها

  • این افراد در خطر ابتلا به ام اس قرار دارند
  • جزئیات اولین آزمون دکتری حرفه‌ای فیزیوتراپی اعلام شد
  • حذف انتقال ویروس‌های خطرناک دستاوردی نوین در سازمان انتقال خون
  • حذف انتقال ویروس‌های خطرناک از طریق خون
  • جزییات اولین آزمون دکتری حرفه‌ای فیزیوتراپی اعلام شد
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • پیشتازی ایران در تشخیص مالاریا / مورد بومی ابتلا در کشور گزارش نشده است
  • اولین خلبانان اوکراینی برای آموزش اف-۱۶ وارد فرانسه شدند
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد