Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  بهمن کرداری روز پنجشنبه در آیین اهدا تبلت به دانش آموزان نیازمند قصرشیرینی،گفت:کمیته امداد در طول سال مایحتاج تحصیلی دانش آموزان مددجویان را شامل بسته‌های تحصیلی در قالب کیف، کفش و نوشت افزار تامین می‌کند.

او اظهار داشت: در صورتی که خانواده یا دانش آموزی به هر نحوی نیاز به کمک داشته باشند با مراجعه به کمیته امداد و داشتن شرایط می‌توانند از خدمات این نهاد بهره‌مند شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) قصرشیرین گفت: همچنین ۳۴ دانشجو هم تحت پوشش این نهاد هستند که از ابتدای امسال ۱۸ میلیون تومان شهریه دانشگاه آن‌ها پرداخت شده است.

فرماندار قصرشیرین نیز گفت: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۳۶ دستگاه تبلت توسط خیران شهرستان به ارزش ۱۵۶ میلیون تومان خریداری و با همکاری کمیته امداد امام (ره) به دانش آموزان نیازمند اهدا شده است.

مرادعلی تاتار اظهار داشت: برحسب مراجعه مددجویان به کمیته امداد امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه فرزندان آنان به علت نداشتن تبلت و گوشی موبایل از تحصیل باز می‌مانند، این تبلت‌ها براساس اولویت به آنان داده شد.

انتهای پیام/ز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش کمیته امداد کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۲۵۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موفقیت دانش آموزان کیش در مسابقات لیگ علمی دانش آموزی پایا

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، مدیر دبستان امیرکبیر گفت: دانش آموزان با کسب قبولی در مرحله اول به مرحله نیمه نهایی این مسابقات کشوری راه یافتند.

نسرین غبیشاوی گفت: در این دوره از مسابقات سه کلاس پایه ششم شرکت کرده بودند و کلاس ششم میعاد یک با هدایت سیده ملیحه شریعتی توانست با موفقیت در مرحله اول کشور به مرحله نیمه نهایی راه یابد.

وی افزود: آزمون مرحله نیمه نهایی این لیگ علمی بیست اردیبهشت در کشور برگزار می‌شود.

غبیشاوی خاطرنشان کرد: دانش آموزان در دوره چهاردهم به مرحله نیمه نهایی و در دوره شانزدهم لیگ علمی بین المللی پایا به مرحله نیمه نهایی و نهایی راه پیدا کرده بودند.

وی افزود: امسال نزدیک به ده هزار دانش آموز در این مسابقه علمی با هم رقابت کردند.

دیگر خبرها

  • کمک ۱۱ هزار میلیارد تومانی مردم به مراکز نیکوکاری در سال گذشته
  • کمک بیش از ۳۱ میلیارد تومانی به نیازمندان پارسیانی
  • دورهمی دانش آموزان و دبیران ۲۹ سال پیش در میبد
  • برپایی نمایشگاه مشاغل دانش‌آموزی زارچ 
  • طرح ملی سواد آبی در یزد ۳ ساله شد
  • رقابت دانش‌آموزی «کیدکد» با حمایت روبیکا برگزار شد
  • سرانه ماهانه دریافتی ایتام و فرزندان محسنین به ۲۰ میلیون ریال رسید
  • دریافتی ماهانه ایتام زنجانی به ۲۰ میلیون ریال رسید
  • دریافتی ایتام زنجانی به ۲ میلیون تومان رسید
  • موفقیت دانش آموزان کیش در مسابقات لیگ علمی دانش آموزی پایا