Web Analytics Made Easy - Statcounter

حریف گمنام تاتنهام در جام حذفی انگلیس ضرر سنگینی را به خاطر محدودیت‌های جدید متحمل شده است.

خبرگزاری میزان - باشگاه دسته هفتمی مارین در فوتبال انگلیس، در تمام تاریخ ۱۲۶ ساله خود انتظار چنین لحظه‌ای را می‌کشید؛ میزبانی از تاتنهام و نام‌هایی مثل ژوزه مورینیو و هری کین در ورزشگاه خانگی خود. با این حال در شرایطی که پیش‌بینی می‌شد مارین بتواند در بازی روز ۲۱ دی دور سوم جام حذفی میزبان حداقل ۵۰۰ تماشاگر خود باشد، اعلام وضعیت جدید دولت انگلیس به خاطر شیوع ویروس جهش‌یافته کرونا این باشگاه را با مشکلات زیادی مواجه کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



باشگاه مارین با انتشار بیانیه‌ای بدون تماشاگر شدن مسابقه را "فقدانی فاجعه‌بار" توصیف کرد و از ضرر ۱۰۰ هزار پوندی خود به همین علت صحبت کرد. یکی از عوامل این ضرر، عقب کشیدن اسپانسری است که قرار بود ۲۰ هزار پوند به باشگاه بابت همین بازی پول تزریق کند.

حالا باشگاه مارین تصمیم گرفته با برگزاری یک مسابقه بلیت‌های ورزشگاه ۳۱۸۵ نفری خود را به قیمت پایه ۱۰ پوند بفروشد و به برندگان جوایزی نظیر پیراهن امضا شده باشگاه، بلیت مسابقات خانگی برای دو فصل و حتی شانس هدایت تیم در یک مسابقه دوستانه پیش‌فصل را بدهد. این، فرصتی برای جبران از دست رفتن واقعه‌ای است، که می‌توانست حیات باشگاه را برای آینده تضمین کند.

 

بیشتر بخوانید: کرونا این بار بازی تاتنهام و فولام را به تعویق انداخت

 

انتهای پیام/

برچسب ها: تاتنهام مورینیو

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تاتنهام تاتنهام مورینیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۲۵۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مس رفسنجان حریف تراکتور شد

به گزارش صدای ایران از ایسنا،قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی ظهر امروز (دوشنبه) در سازمان لیگ فوتبال ایران برگزار شد که بر این اساس، هشت تیم پایانی جام‌حذفی رقبای خود را شناختند.

بر این اساس، تراکتور باید در این مرحله از مس رفسنجان پذیرایی کند.

بنا بر برنامه‌ریزی سازمان لیگ، مرحله یک چهارم نهایی ۲۶ و ۲۷ اردیبهشت، مرحله نیمه نهایی ۲۴ یا ۲۵ خرداد و مرحله فینال ۳۰ یا ۳۱ خرداد برگزار خواهد شد.

بر اساس قرعه‌کشی سازمان لیگ، مرحله جام حذفی فوتبال ایران به این شرح است:

بازی ۱: تراکتور - مس رفسنجان

بازی ۲: چادرملو - آلومینیوم اراک

بازی ۳: گل‌گهر - هوادار

بازی ۴: سپاهان - ملوان

همچنین با انجام قرعه‌کشی مشخص شد که برنده بازی‌های ۳ و ۴ (نیمه نهایی ۱) و برنده بازی‌های ۱ و ۲ (نیمه نهایی ۲) در مرحله نیمه نهایی به مصاف هم می‌روند. همچنین مشخص شد که برنده نیمه نهایی ۱ به عنوان میزبان و برنده نیمه نهایی ۲ به عنوان مهمان در فینال جام حذفی حضور خواهند داشت.


دیگر خبرها

  • مس رفسنجان حریف تراکتور شد
  • ملوان، حریف سپاهان در جام حذفی شد
  • مصاف اراکی‌ها در اردکان با حریف لیگ یکی
  • خلاصه بازی آرسنال و تاتنهام + فیلم
  • پوستکوگلو: بازی‌ها دیگر در استادیوم داوری نمی‌شود!‏
  • خلاصه بازی تاتنهام 2-3 آرسنال (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • تاتنهام - آرسنال؛ ترکیب رسمی
  • ساعت پخش زنده بازی تاتنهام و آرسنال‌ از تلویزیون+ شبکه ۳ و آنلاین
  • پیش بازی تاتنهام - آرسنال؛ یکی به فکر ویرانی، دیگری به فکر ساختن
  • درخواست پیشکسوت پرسپولیس از مدیران باشگاه